واکنش ژاله صامتی به انتقاد مردم از داوری او در برنامه «عصر جدید»

ژاله صامتی که یکی از داوران «عصر جدید» است، داوری در این برنامه را به دلیل تماشاگران زیاد آن، بسیار سخت دانست و از واکنش خود به انتقادهای مردم از شیوه داوری‌ها، سخن گفت.

واکنش ژاله صامتی به انتقاد مردم از داوری او در برنامه «عصر جدید»

ژاله صامتی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که داور سومین فصلِ «عصر جدید» است، در مصاحبه‌ای که در پشت صحنه این برنامه انجام می‌شد، به سوالاتی درباره واکنش‌های مردم و سختی‌های داوری پاسخ داد.

صامتی در پاسخ به این سوال که چگونه داور برنامه «عصر جدید» شد، گفت: «داوری خیلی سخت است، ولی این‌جا خیلی سخت‌تر می‌شود، چون من قبلا در جاهای دیگر داور بودم اما خب هیچ‌وقت این حجم از بیننده را نداشته‌ام. خیلی تجربه‌ای شگفت‌انگیز و دوست‌داشتنی است، در عین حال که سخت هم است. درباره این‌که چه شد که به این‌جا آمدم، خب مردم دوست دارند، ما دیگر چه کاره‌ایم؟ ما هم کاری را می‌کنیم که مردم دوست دارند.»

داور برنامه «عصر جدید» در پاسخ به این سوال که چگونه با هجمه‌های مردم روبه رو می‌شود، گفت: «فکر می‌کنم عصر جدید مردم را بی پرواتر می‌کند، که چرا به این رای دادی، یا چرا به دیگری رای ندادی، خیلی اهل فضای مجازی نیستم، با این حال تلاشم را می‌کنم تمام نظرات مردم را بخوانم و جواب دهم، چون ما برای مردم کار می‌کنیم.»

ژاله صامتی در پاسخ به پرسشی درباره داوری گروه‌های ورزشی شرکت کننده در این مسابقه گفت: «نه قطعا اگر نسبت به چیزی شناخت نداشته باشم، قبل از شروع اجرا درباره آن جستجو می‌کنم و می‌پرسم، اگر کار گروهی باشد که نیت، همکاری و کار گروهی، که به‌نظرم باید در جوانان تقویت شود، برای من خیلی اهمیت دارد. کارهای فردی هم ویژگی‌های خودشان را دارند. با توجه به چیزی که روی صحنه می‌بینم، نظم، تمیز بودن کار، براساس همه این‌ها امتیاز می‌دهم. کارهای نمایشی که فاکتورهای خودشان را دارند و موسیقی هم خیلی به احوالات بستگی دارد، من خیلی نت‌ها و سبک‌ها را به آن شدت نمی‌دانم ولی خب ما به‌خاطر بازیگر بودن با ریتم و آوا آشنا هستیم.»

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    ما خانم ژاله صامتی را به عنوان بازیگر تئاتر و بعضاً تلویزیون می شناسیم و قطعاً او را داور آثار هنری یا استعدادیابی تلقی نمی کنیم. در برنامه عصر جدید از او سطح نازلی از داوری و یا بهتر بگوئیم نابلدی در داوری را مشاهده می کنیم! داوری او در برنامه عصر جدید به این جملات خلاصه می شود: خسته نباشید- آفرین- اجرای شما را دوست داشتم یا نداشتم! یا اینکه با آقای علیخانی تهیه کننده، کارگردان، داور و مجری برنامه عصر جدید بگوید و بخندد! مهمترین عاملی که پای این بازیگران را به عنوان باصطلاح داور به برنامه عصر جدید باز کرده پول و دریافت دستمزد بالا و آنچنانی است! همینطور حضور بازیگران شرکت کننده در برنامه جوکر! سطح کیفی داوری خانم ژاله صامتی با خانم رؤیا نونهالی داور سابق برنامه عصر جدید اصلاً قابل مقایسه نیست! همینطور سطح کیفی داوری آقای کارن همایونفر با آقای آریا عظیمی نژاد قابل قیاس نیست! خانم رؤیا نونهالی و آقای آریا عظیمی نژاد بسیار به کار داوری مسلط بودند و اجازه دخالت و نفوذ آقای علیخانی را بسیار ناچیز در امر داوری خود می دادند ولی در ترکیب جدید داوری برنامه عصر جدید دخالت و نفوذ آقای علیخانی در امر داوری در سطحی گسترده و به عیان قابل مشاهده است به نحوی که داوران جدید اجازه اعطای بیش از دو چراغ قرمز به شرکت کنندگان در مسابقه را ندارند مگر در موارد استثنایی و نادر!!!

  • ناشناس
    0

    ژاله صامتی هیچی بلدنیست .هر کدام خوشش بیاد بیاد میگه خوب واونی که هم بدش بیاد میگه بده

  • ناشناس
    1

    من خودم طرفدار بازیگری این خانم بودم ولی در مقابل امین حیایی یا خانم نونهالی بسیار کم تجربه نشان داد از همه مهم تر که در مسابقات عصر جدید از هم جنسان خودش بیشت حمایت می کرد که بسبار نا خوشایند بود

  • عع
    4

    حالا اگه رامبدجوان دوربود چکارمیکرد خانم صامتی بالاخره ازرامبدجوان بهتر هست خداروشکر که رامبدجوان با اون خنده های مزخرفش داورنیست حیف بودجه ای که صرف هندوانه مزخرف اومیشود

  • ناشناس
    5

    اشتباه داره ولی انصاف داشته باشید

  • ناشناس
    1

    بدرد زیر خاکی هم نمیخوری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عشوه های زنانه او را به عنوان همسر کاراکتر فریبرز باغ بیشه در فصل ۱ مجموعه تلویزیونی زیر خاکی دوست داشتم.

  • ناشناس
    0

    داوری سخت نیست حرف حسابی زدن سخته .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها