علت عصبانیت کتایون ریاحی از مهران مدیری

کتایون ریاحی با انتشار یک عکس از مهران مدیری گلایه کرد.

علت عصبانیت کتایون ریاحی از مهران مدیری

کتایون ریاحی از جمله بازیگران با سابقه کشورمان است که همه او را با بازی های به یادماندنی اش در خاطر دارند.

علت عصبانیت کتایون ریاحی از مهران مدیری

علت عصبانیت کتایون ریاحی از مهران مدیری

دورهمی در برنامه ای که کتایون ریاحی در آن حضور داشت قبول کرد هزینه درمان چند کودک ناشنوا از بنیاد کتایون ریاحی را متقبل شود.

بیوگرافی کتایون ریاحی

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی (زاده ۱۰ دی ۱۳۴۰) هنرپیشه سینما و تلویزیون است.کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از سال ۱۳۶۵ فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

کتایون ریاحی کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد و اولین بار در فیلم «خبرچین» جلوی دوربین سینما رفت اما این فیلم با مشکل مواجه شد و در نیمه‌راه متوقف شد. او برای دومین حضور خود در سینما برای فیلم «پاییزان» انتخاب شد اما این فیلم هم موفق نبود و  نتوانست استعداد خود را شکوفا کند.

او بازی در سریال پدر سالار، یوسف پیامبر و فیلم سینمایی بانوی من را در کارنامه هنری خود دارد. خانم بازیگر دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است.

کتایون ریاحی در خانواده ای هنرمند بدنیا آمد مادرش گیتی طراح لباس و پدرش اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد می باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

او خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما ایران است.

ازدواج مجدد کتایون ریاحی

او در ازدواج اول خودش که مربوط به زمان پیش از بازیگری اش می باشد با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و صاحب یک پسر به نام پوریا شد. این زوج در نهایت از هم جدا شدند.

کتایون ریاحی برای بار دوم با مسعود بهبهانی که همسر فعلی اش است ازدواج کرد. همسر دوم او از سهامداران اصلی یک شرکت معروف آمریکایی است و بیشتر در خارج از کشور حضور دارد.

گفتنی است؛ پوریا رحیمیان تنها فرزند کتایون ریاحی موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پژواک سکوت به نفع بنیاد نیکوکاری کیش مهر کتایون ساخته است.

کتاب‌های کتایون ریاحی

کتایون ریاحی طی سال ۱۳۹۳، دو کتاب منتشر کرد. اولی با عنوان «یک پنجره برای من» با طرح جلدی از عباس کیارستمی و شامل هشت نمایشنامه است که از سوی انتشارات شمع و مه منتشر شده‌است. به علاوه، رضا درستکار در مقدمه این کتاب، بخش‌های مختلف زندگی ریاحی را شرح داده. کتاب دوم او نیز یک داستان کودکانه است باعنوان «ماهی قرمز کوچولو» با تصویرگری نگین احتسابیان که از سوی انتشارات شمع و مه به بازار آمده‌است.

منبع: تیتر برتر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حتما کلید موزه گم شده بچها دارن میگردن پیداش کنند؟؟؟؟
    جایی که برادر به برادر نکند رحم....
    بیگانه برای تو برادر شدنی نیست ...

  • ناشناس
    0

    شاید اجناس گم شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها