سوتی های سریال نجلا حاشیه ساز شد!

برخی ایرادات سریال نجلا نشان از کم توجهی عوامل آن در ساخت سریال دارد.

سوتی های سریال نجلا حاشیه ساز شد!

داستان سریال نجلا که از شبکه سه در حال پخش است، در زمان قبل از جنگ و سال ۵۹ در آبادان می‌گذرد.

در بخشی از این سریال  در پس زمینه تصویر خودروهای سمند و پراید دیده می‌شود که نشان از کم توجهی عوامل سریال اعم از طراح صحنه و کارگردان دارد.

فیلمبرداری سریال نجلا ۲ در آبادان

سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یکی از مجموعه‌های تلویزیونی در سال ۱۳۹۹ بود که قسمت اول آن در روز اربعین به روی آنتن شبکه سوم رفت.

نجلا

سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی یکی از مجموعه‌های تلویزیونی در سال ۱۳۹۹ بود که قسمت اول آن در روز اربعین به روی آنتن شبکه سوم رفت.

ساخت فصل اول سریال نجلا که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد به فصل دوم کشیده شده و سازندگان آن تولید سری دوم این مجموعه را در سال جاری آغاز کردند.

سریال نجلا ۲ در ۳۰ قسمت با فضای متفاوت و لوکیشن‌های متعددی همچون تهران و آبادان در مرحله فیلمبرداری است تا برای پخش در سال ۱۴۰۱ آماده شود.

منبع: وقت صبح
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یکی از مردم
    2

    کسی که کار بلد باشه که برای صدا و سیما کار نمیکنه

  • ایرانی
    0

    ابادانه ها پراید وسمند را از قبل پیش بینی کرده بودند و یک نمونه اونا ساخته بودند

  • ناشناس
    0

    آمو آبادانیا دهه شصتم سمند سوار بودند...

  • حمید رضا
    0

    ابادان برزیلته

  • م. ز
    0

    ببینید اصلاً موضوع، یک ثانیه دیده شدن سمند و پراید در کادر دوربین نیست، بلکه کل این فیلم (و فیلم های مشابه) بدون درک از فرهنگ بومی، ساخته شده، تا امروز فیلم ها و سریال های زیادی دباره ی مناطق مختلف استان خوزستان دهه شصت، ساخته شده، که وقتی تماشا میکنی، میفهمی اون نویسنده و اون کارگردان تهران نشین، اصلاً درکی از فرهنگ اون مناطق نداشته، مثلاً تمام دخترهای نوجوان و جوان رو با اصلاح و آرایش و عمل های زیبایی نشون میده!! در حالی که دخترهای نوجوان و جوان اون مناطف در اون دوران، به هیچ عنوان تا قبل از ازدواج، حق اصلاح صورت و آرایش کردن رو نداشتن، و همینطور بهتره از بازیگران خانمی استفاده بشه که صورت عادی دارن و نه بازیگرانی که تمام اجزای صورتش عمل زیبایی و فانتزی شده و هیچ شباهتی به دختران اون مناطق محروم در اون زمان ندارن، به لحاظ فرهنگی هم، اون مناطق در اون دوره ی زمانی، به هیچ عنوان دختر و پسر نامحرم، اجازه ی صحبت و اختلاط و قرار ملاقات و رابطه عاطفی و این مسائل رو نداشتن، در حالی که توی فیلم ها نشون داده میشه که با هم میرن سر قرار و با هم ملاقات دارن و میگن و میخندن و میان و میرن ! که نشون میده نویسنده، با شرایط فرهنگی امروز، فیلم رو نگارش کرده و نه با توجه به فرهنگ اون زمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها