فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در ۷ نقطه از خراسان‌ جنوبی اکران شد

حوزه هنری استان خراسان‌ جنوبی از ابتدای نوروز تاکنون فیلم سینمایی موقعیت مهدی را در هفت نقطه از استان اکران کرده است و در حال حاضر این فیلم تاثیرگذار و جذاب در سینما بهمن بیرجند در حال اکران است.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در ۷ نقطه از خراسان‌ جنوبی اکران شد

حوزه هنری خراسان‌جنوبی با برنامه‌ریزی‌هایی که از آغاز سال تاکنون داشته توانسته فیلم سینمایی موقعیت مهدی را در هفت  نقطه از استان اکران کند که این کار با استقبال بی‌نظیر اهالی روبرو شد.

فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌اله والی‌نژاد، فیلمی عاشقانه است که برهه‌هایی از زندگی شهید مهدی باکری تا زمان شهادت را روایت می‌کند.

فیلم موقعیت مهدی در جشنواره فیلم فجر امسال در ۱۴ رشته‌ مختلف در این جشنواره نامزد شده و برنده پنج سیمرغ از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین فیلم اول شد.

این فیلم، داستان زندگی فرمانده لشکر عاشورا مهدی باکری را در شش پرده، از زمان آشنایی با همسرشان و ازدوجشان تا هنگام شهادت، روایت می‌کند.

فیلم «موقعیت مهدی» به نظر می‌رسد یکی از فیلم‌های مناسب و متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی باشد، چرا که در آن ایثار، فداکاری، خلاقیت، ابتکار، جوان‌گرایی، امید داشتن به آینده و نشان دادن سبک زندگی کاملاً ایرانی اسلامی به خوبی نمایش داده شده است.

حوزه هنری خراسان جنوبی به منظور اکران بهتر فیلم موقعیت مهدی در استان برنامه‌های مختلفی شامل نشست مسئولین فرهنگی ادارات و سازمان‌ها یک هفته قبل از اکران فیلم در حوزه هنری استان، نشست خبری اکران فیلم  و بازتاب رسانه‌ای اکران فیلم در سینما بهمن و اکران مردمی در نقاط فاقد سینما برگزار کرده است.

انعکاس خبری اکران فیلم موقعیت مهدی در سینما بهمن و اکران مردمی از شبکه استانی در ۳ نوبت خبر استان و خبرگزاری‌های مطرح استان، رونمایی از پوستر فیلم موقعیت مهدی در منزل شهید جاوید الاثر (شهیدغلام رضا دستگردی) توسط مادر شهید و بازتاب رسانه‌ای از صدا و سیمای شبکه استانی و خبرگزاری‌های استان، نشست حضوری با قرارگاه پیشرفت  آبادانی سپاه و معاونت و فرهنگی سپاه انصارالرضا (ع) استان در حمایت و اطلاع و استفاده از حضور رابطین و نیروهای جهادی در شهرستان‌ها، اکران سیار با هماهنگی در استان (روستاها و شهرستان‌های فاقد  سینما) برگزار شده است.    

تبلیغات اکران فیلم در روستاهای مرزی در سایت خبری، اکران فیلم در روستای مرزی چاهداشی نهبندان اول فروردین، اکران فیلم در روستای  میغان  نهبندان  سوم فروردین، هماهنگی با صدا و سیما شبکه استانی زیرنویس تبلیغ فیلم «اکران در سینما بهمن و اکران مردمی فیلم موقعیت مهدی» در تمام نقاط استان، گزارش و اطلاع رسانی  اکران فیلم در سینما بهمن و اکران مردمی در ۲ برنامه زنده صدا و سیما  شبکه استانی، از برنامه‌های اجرا شده است.

همچنین قرار است  فیلم موقعیت  چهارشنبه ۱۷ فروردین در اسلامیه و فردوس و و ۱۸ فرودین ماه ۱۴۰۱ در روز پنجشنبه در شهرستان خوسف اکران شود.

از ابتدای نوروز تاکنون  حوزه هنری خراسان جنوبی بیش از هفت اکران مردمی در روستاهای چاهداشتی و میغان نهبندان و روستای کرغند قاین و شهر اسلامیه فردوس و شهرستان خوسف و بیرجند داشته  و تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر این فیلم را تماشا کردند. 

هم اکنون فیلم سینمایی موقعیت مهدی در شهرستان بیرجند در سینما بهمن هر روز اکران می‌شود.

منبع: ایکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها