ممنوعیت پخش ترانه با صدای زنان

آیندگان در اردیبهشت ۱۳۵۸ خبر از ممنوعیت پخش ترانه با صدای زنان داد.

ممنوعیت پخش ترانه با صدای زنان

photo_2022-04-01_11-05-15

منبع: کانال دیروزنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ۱۳
    2

    خیلی متاسفم ازاین همه عقب ماندگی .کاش تموم میشداین دوران تلخ

  • ناشناس
    11

    زن چه معنی می دهد برای غیرشوهر خود عشوه گری کند! مطرب خوانی زنان برای غیرهمجنس خود حرام است.

  • ناشناس
    0

    پاسخگوی بی بند و باری تشیع لندنی خرافه گستر در صدا و سیمای ج.ا.ا کیست؟؟؟!!!
    ---
    پاسخگوی قبضه شدن برنامه های فرهنگی - دینی و مذهبی صدا و سیمای نظام دینی ج.ا.ا در دستان پلید پیروان تشیع لندنی تحریف گر خرافه گستر قرآن ستیز خرد گریز تفرقه بر انگیز ؛ کدام نهاد نظارتی متدین قانون گرا است؟؟؟!!!
    خرافه گستری وحدت شکن قرآن ستیز در سایه نظام دینی ج.ا.ا در سازمان صدا و سیمای رسمی کشور توسط باند تشیع لندنی ده ها سال است با بی بند و باری با خرافه گستری عوام پسند و با ترویج جعلیات متضاد با محکمات قرآن بیداد می کند .
    چرا هیچ نهاد نظارتی پاسخگویی در ج.ا.ا د مقابل این بی بند و باری قرآن ستیز دیده نمی شود که با وفا داری به محکمات قرآن جلو این بی بند و باری را بگیرد و دستان پلید خرافه گستران تشیع لندنی را که دین و مذهب را کالای کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود کرده اند از این مؤسسه خطیر برای همیشه دور کند؟؟؟!!!
    آیا این وفا داری به دین توحیدی خدا و به مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر است که من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با قرآن و عقل را در صدا وسیمای ج.ا.ا ، که بعد جهانی دارد ، بنفع کاسبی حرام گروهی دین فروش جایگزین حقایق توحیدی قرآن و مذهب به جهان معرفی کنیم؟؟؟!!
    این سئوال لازم به یاد آوری است که موضع دینی پیامبر اکرم در بدو و رود به شهر مدینه منوره پس از سالها از بعثت شریف خود در مقابل سرود حماسی مردان و زنان این شهر که به استقبال آن حضرت آمده بودند چه بود؟؟؟!!!
    مگر سرودهای حماسی انقلابی زنان و مردان مسلمان با سرود حماسی زنان و مردان مدینه در استقبال از پیامبر اسلام در بدو هجرت همسان نیست؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها