زمان پخش فصل جدید سریال "نون خ "

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی یکی از پربیننده ترین سریال های نوروزی بود که در 3 فصل پخش شد و حالا طرفداران این سریال در انتظار پخش فصل 4 نون خ هستند.

زمان پخش فصل جدید سریال "نون خ "

نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در سه فصل با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما پخش شده و جزو محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های نوروزی محسوب می شود. امسال عید مخاطبان تلویزیون منتظر این سریال جذاب نباشند و بر اساس گفته ها فصل جدید سریال «نون. خ» برای نوروز 1402 و یا وقتی دیگر تولید خواهد شد.

فصل جدید سریال نون خ کی پخش می شود؟

سریال تلویزیونی نون.خ که مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است، روایتگر ماجراهای مردی از تبار کردستان به نام “نورالدین خانزاده” و خانواده اش است.

سعید آقاخانی

سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال نون خ/ عکس از میثم محمدی

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی و هدیه بازوند از بازیگران اصلی این سریال هستند.

این سریال پرمخاطب امسال عید پخش نمی شود و درحالی که قرار بود فصل چهارم سریال پرمخاطب «نون خ» از اردیبهشت ماه سال آینده برای پخش در نوروز 1402 کلید بخورد اما تا اطلاع ثانوی از فیلمبرداری آن جلوگیری شده است.

سعید آقاخانی؛ کارگردان مجموعه «نون خ» در گفتگویی اعلام نموده است که درحالی که تمامی عوامل و بازیگران مهیا بودیم تا از اردیبهشت ماه سال ١4٠١ این مجموعه را کلید بزنیم اما مدیران ارشد سازمان، چند روز قبل به ما اعلام کردند که فعلا نیازی نیست تا فصل جدیدی از «نون خ» را جلوی دوربین ببرید و همه قراردادهای فصل جدید را کنسل کردند.

منبع: نمناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    8

    امید است هیچ وقت مجموعه های تلویزیونی دارای فصل ۲، ۳، ۴ و ... ساخته نشود چونکه کسل کننده و لوث می شود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها