پسر خسرو شکیبایی: ادا درنمی‌آورم، شبیه پدرم هستم

بازیگر «برف بی‌صدا می‌بارد»، درباره چالش‌های بازی در این سریال تلویزیونی سخن گفت.

پسر خسرو شکیبایی: ادا درنمی‌آورم، شبیه پدرم هستم

پوریا شکیبایی در واکنش به مطالبی که تحت عنوان تقلید از پدرش در بازیگری عنوان می‌شود، تصریح کرد: قاعدتا من هر آنچه بلد هستم را از پدرم یا مادرم یاد گرفته‌ام. اگر اسم این یادگیری ادا درآوردن و تقلید کردن است بله از ایشان تقلید می‌کنم چون به هر حال پدرم هستند.

 برنامه «سریالیست» شبکه اول میزبان پوریا شکیبایی، بازیگر سریال «برف بی صدا می‌بارد» بود و بازیگر نقش حبیب در سریال گفت: نقش حبیب خودش تمام حرف‌ها را بیان می کند. اطمینان آقای آذربایجانی پای مرا به این سریال باز کرد. او در تیزر یک فیلم، بازی مرا دیده و برای نقش حبیب انتخاب کرده بود، من هم تمام تلاش خود را به کار گرفتم.  

وی درباره دلیل پذیرش این نقش منفی توضیح داد: قطعا سریال «برف بی صدا می بارد»، یکی از بهترین پیشنهادهای آن زمان و همچنین بهترین پیشنهاد در عمر بازیگری من خواهد بود. زمانی که نقش به من پیشنهاد شد، شرایط اینگونه نبود که بین نقش مثبت و منفی یک نقش را انتخاب کنم. بلکه نقش انتخاب شده بود، لطف خدا شامل حال من شد که این نقش چالش‌برانگیز برایم پیش آمد. اگر یک کار در دل ما ترس ایجاد نکند پس مهم نیست؛ حبیب دلهره‌ای در من ایجاد کرد بنابراین فهمیدم که قرار است تاثیر بگذارد.

پوریا شکیبایی درباره نقش حبیب اظهار کرد: من گمان می‌کنم که مرحوم بهبهانی نیا، حبیب را یک انسان آفریده و در راستای این امر، پوریا آذربایجانی هم بسیار کمک کرد تا ما حبیب را آدم ببینیم. آدم هم می تواند بدجنس و عاشق باشد، هم عصبانی، هم کینه‌ای و هم مهربان باشد. پوریا سعی کرد ماجرا را به یک باورپذیری و زندگی که شبیه ماست سوق دهیم. او هشت ماه قبل از این دو سال که مشغول فیلمبرداری هستیم، سرکار بود. من برای نقش حبیب کار خاصی انجام ندادم. پایه ماجرا درست بود، من فقط طبقات بالا را چیدم.

وی با اشاره به وسواس‌های پوریا آذربایجانی در امر کارگردانی گفت: با این حساسیت‌ها کار سخت‌تر شد اما نتیجه‌اش بیشتر مورد قبول است. تصاویر لانگ را کامل می‌گیریم، بسته‌ها را درست می‌گیریم، ریتم کار درست در می‌آید.

پوریا شکیبایی درباره تقلید خود از پدرش در بازیگری گفت: قاعدتا من هر آنچه بلد هستم را از پدرم یا مادرم یاد گرفته‌ام. اگر اسم این یادگیری ادا درآوردن و تقلید کردن است بله از ایشان تقلید می‌کنم چون به هر حال پدرم هستند. هر کسی هر طور دوست دارد در مورد ماجرا فکر کند، اگر بخواهم گویش خود را عوض کنم باید به سمت دیگری بروم. مادرم شهادت می‌دهد که من بسیار شبیه پدرم هستم به طوری که او با دیدن من ناراحت می‌شود زیرا هنوز هم فقدان پدر برایش سخت است. البته من شبیه مادرم هم هستم اما چون او را نمی شناسند، کسی در بازی و حرکات و گویش من متوجه این شباهت نیست.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    3

    کمی شور شده

  • یلدا
    0

    روح پدرت شاد.

  • ناشناس
    5

    سلام تو را به خدا تا کی باید این پسر خسرو شکیبای تحمل کنیم هروقت فیلم میبینم حالم بهم میخوره به جای عصبی میشیم تومش کنید بدرد نخور

    نظرات شما -
    • غریبه آشنا
      0

      عزیز ناشناس سلام
      چرا این حرف رو میزنی آقای شکیبایی با این نقشه منفی
      به کل ملت ایران ثابت کرد که بازیگر توانا و بسیار عالی برای
      رساناها و تلویزون می باشد .
      و میتواند مثل پدر مرحومشان بازیگر خوبی باشد .
      روح پدرت شاد

  • ناشناس
    4

    فکر شغل و حرفه دیگری باش. بازیگری حرفه ای آنطوری که از مرحوم پدر شما بر می آمد از عهده شما بر نمی آید!

  • ناشناس
    0

    آخ چقدر از تولدم میاد

  • ناشناس
    0

    سلام به هموطنانم عزیزان شما خجالت نمی کشیدبه پسرآقای شکیبایی پیله کردید انتقادمی گیرید شما شما خدای بالاسرت رواگرنمی بینی به درونت رجوع کن ببین کی توروساخته وآیاخودت حال بهم زن نیستی خودت آیاکاملی؟ خیر اگرانسان کاملی بودی ازبندگان خدا عیب وایراد نمی گرفتی خجالت بکشید انسان باشیدپسرجوونی پدرشواز دست داده دوست داره پا جای پدرش بذاره به شماها چه ربطی داره که مثل پدرش کارمیکنه خوبه این مثل پدرش کارمیکنه شماها توی رسانه ها می گردید واز دیگران تقلیدمیکنید /پوریا ی شکیبایی عزیز /پسرخوب شما همون راه پدرت رودنبال کن عزیزم اگربخوای طبق انتقادات رفتارکنی اینا اصلا"آدم بشونیستند گلم من واسه ت آرزوی موفقیت دارم /اهوازیم ازسرزمین نخل وعطرخاک شهدا

  • نظر
    0

    خدا باباتو بيامرزه

  • ایران
    0

    با احترام؛
    ولی نمی دونم چرا من هم فکر می کنم ادا در میاری !!!
    بخصوص صداتون.

  • ناشناس
    1

    پسر خسرو شکیبایی رو اذیت نگنید او ادا در نمیاره مثل پدرش بازیگر خوبی هست خسرو شگیبایی پسرشو دوست میداشت حرفهای بد نزنید روح آن مرحوم از شما ها ناراحت میشه وشبانه میاد پیش شماها وشما رو با خودش میبره از ما گفتن بود ☠👽👻

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها