شرکت در رویداد انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده فقط با یک هشتگ‌

کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن از برترین تولیدات و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده تقدیر می‌کند.

شرکت در رویداد انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده فقط با یک هشتگ‌

قاسم خالدی معاون امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی با اعلام این خبر گفت: صاحبان محتواهای مرتبط با موضوع یوم‌الله ۲۲ بهمن می‌توانند با هشتگ‌های  #جشن_ملی_۱۴۰۰، #پرچم_افتخار و #ایران_قوی در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ بزرگترین دستاورد تاریخی ملت ایران است و هر ساله جشن ملی ایرانیان در روز ۲۲ بهمن ماه با نام و یاد امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، بر نقش بسترهای مختلف نشر در زنده نگاه داشتن پیام انقلاب اسلامی به جهانیان تاکید کرد.

خالدی افزود: در این رویداد علاوه بر تقدیر از آثار برتر شرکت کننده، از سامانه‌ها، سکوها،  رسانه‌ها و همچنین بسترهای نشری که فعالیت موثرتری در انتشار محتواهایی با هشتگ‌های مشخص شده داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی می‌شود‌.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد است نیاز به ثبت نام رسمی ندارند و آثار آنان با هشتگ‌های یادشده از طریق سیستم داده‌کاوی در بسترهای مختلف شناسایی شده و در روند داوری قرار می‌گیرند.

بنابراین گزارش رویداد تولید و نشر محتوای "انقلاب اسلامی، کارآمدی و امید به آینده" به همت معاونت امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و با همکاری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت اعضای کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد لازم است از ۲۰ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ آثار خود را با هشتگ‌های یاد شده در فضای مجازی منتشر کنند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها