تلویزیون برای جشنواره فیلم فجر چه برنامه‌ای دارد؟

شبکه‌های سه، چهار و نمایش با ویژه برنامه‌هایی به پوشش کامل رویداد‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازند.

تلویزیون برای جشنواره فیلم فجر چه برنامه‌ای دارد؟

امسال شبکه سه با برنامه «هفت» هر شب ساعت ۲۳:۳۰ تا پایان جشنواره به پوشش جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. این برنامه با اجرای محمدحسین لطیفی و با حضور مسعود فراستی (منتقد) روی آنتن می‌رود.

گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما نیز، با برنامه «سینما ملت» با اجرای وحید رونقی، از ۱۲ بهمن و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۱۱ شب، به پوشش این رویداد سینمایی می‌پردازد.

تهیه‌کننده «سینما ملت» احسان حسینی و سردبیر و کارگردان نیز سجاد مهرگان است. مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها، گفتگو با عوامل فیلم‌ها و پخش آیتم‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش‌های این برنامه خواهد بود.

همچنین شبکه نمایش نیز با برنامه «سینمایش» به پوشش چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌پردازد.

برنامه «سینمایش» از ۱۱ بهمن ماه و همزمان با آغاز چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر تا شب پایانی جشنواره، هر شب در باکس ساعت ۲۱ شبکه نمایش و در ویژه برنامه‌ای به مدت ۹۰ دقیقه، به پوشش مهم‌ترین رویداد سینمایی کشورمان خواهد پرداخت.

مرور آثار حاضر در این دوره جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها، گفتگو با عوامل فیلم‌ها، سینما‌های مردمی در تهران و سایر استان‌ها و آیتم‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین دوره جشنواره از بخش‌های این برنامه خواهد بود.

«سینمایش» با اجرای حمید ترابیان در تامین برنامه شبکه نمایش تولید می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها