روایتی تازه؛ صحبت امام موسی‌کاظم(ع) با شیر!

چند روز پیش صحبت‌های یک روحانی در سیما منتشر شد که از صحبت کردن امام محمد باقر(ع) با کبوتر می‌گفت. کبوتر نری که رفته بود با امام درباره خیانت همسرش مشورت کند.

روایتی تازه؛ صحبت امام موسی‌کاظم(ع) با شیر!

این بار یک روحانی دیگر، ماجرای صحبت کردن امام موسی کاظم(ع) با شیر را روایت کرده است. در این روایت، شیر با امام درباره وضع حمل همسرش صحبت می‌کند. مراجع بارها نقل روایات غیرمعتبر و نادرست را موجب وهن دین دانسته‌اند. اتفاقی که به نظر می‌رسد حداقل در فضای مجازی در حال گسترش و بازنشر بیشتر است.

حجم ویدیو: 6.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11 | دانلود ویدیو
منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    1

    هر بیشتر خرافاتو گسترش بدیم زمان بیشتری
    حکومت میکنیم

    نظرات شما -
    • مشکل از من و شما هم هست
      1

      و البته تا وقتی بازارو خریدار هست فروشنده و کالا هم باید باشه!!!

  • پدر
    2

    متاسفانه مشكل از اين آخوند و شير نيست . مشكل از اون آدم هايي هست كه مثل بز نشستند و حرف هاي اين بي سواد رند رو گوش ميدهند .

  • ابراهیم
    19

    شناخت و معرفت به خدا و چهارده معصوم علیهم السلام دُر گرانی است که نصیب هر کس نمیشه!
    ضمناً دین و اعتقادات شیعه ۱۲ امامی فقط و فقط از طریق خدا و چهارده معصوم علیهم السلام حاصل میشه و لا غیر...
    معجزه و کرامات امامان معصوم علیهم السلام چیز خاصی برای حضرات نیست، و چیزهای خارق العاده از مومن سطح پایین با اعتقاد قوی هم ممکنه!
    حالا کسی نمیخواد این چیزها باور نکنه، نکنه!!

    نظرات شما -
    • حسن
      1

      تو هم میخوای باور کنی باور کن

  • قلندر واقعی
    0

    معجزه یعنی زنده کردن مردگان توسط مسیح ع یعنی شفا دادن پیسی و کوری قوزی و لالی ووووو و بالاترین معجزه یعنی از روحالقدوس زنده شدن و در گهواره حرف زدن که در تمام کتب انبیاء الهی بهش اشاره شده ...اما سخنان این عده انگلیسی‌ها برای گرفتن رمق آخر اعتقادات مردم است ولاغیر

    نظرات شما -
    • The last CYRUS
      1

      اصلا میدونی روح القدس کی بوود؟ قلندر!

  • م
    2

    هدف اینا تخریب مراجع واقعی و راویان دین مشخص و پولشونم از انگلستان میاد

  • ایرونی
    0

    هیچی نمیشه گفت فقط توجه شمارو به سریال یوسف پیامبر وجواب کاهن اعظم آناخماودرجواب حضرت یوسف جلب میکنم که چطوراز مردم جاهل سوء استفاده میکرد-------------

  • سالار
    2

    شیخا ! اسرار اهل بیت را در جمع نامحرم گفتن خطاست

  • علی
    0

    در کالبد شکافی حجم زیادی از کوکایین مشاهده گردید

  • ناشناس
    1

    در فردای هل من مغیث قیامت چه خواهید کرد؟؟؟!!!
    ---
    وظیفه ی دینی و مذهبی رسانه های همگانی مجاز در یک جامعه ی متدین ؛ روشنگری برای آگاه سازی مردم به حقایق قرآنی و عقلی دین توحیدی خدا و جدا سازی علمی افزوده های نا سره بشری از دین الهی است .
    وارونه کردن این وظیفه با اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات و جعلیات بشری ضد قرآن و عقل و کتمان حقایق قرآنی و عقلی خیانت به دین خدا و گمراه کردن مردم ونابود کردن حاصل یک عمر دین داری آنان است.
    بشر که سوزش یک جرقه آتش را روی بدن خود نمی تواند تحمل کند چگونه ، با اصرار بر این گمراه سازی و با این گونه کتمان حقایق قرآنی و عقلی و با اغفال مردم نا آگاه ؛ فردای قیامت شعله های ابدی خانمان بر افکن آتش جهنم را تحمل خواهد کرد؟؟؟!!!
    بنگرید به آیات ۱۹ تا ۲۲ سوره حج

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خداوند با هشدار به خرافه گستران کتمان کننده ی حقایایق قرآنی چه گغته است؟
      ---
      خرافه گستران کتمان کننده ی حقایق محکم و مفصل شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ شناختهایی که بر همه ی بشریت حجت اند ، چه ادعای خدا شناسی داشته باشند چه نداشته باشند نیک توجه کنند این کتمان بحکم خداوند در قرآن ظلم به خدا و دین توحیدی او و ظلم به پیامبر و ظلم به مذهب قرآن گرای تشیع توحیدی علوی اهل بیت پیامبر است و خداوند در آیات محکم و مفصل قرآن به این ظالمان سخت هشدار داده است .
      با تدبر و تأمل عالمانه و با پرهیزی از تعصب پوچ که فاقد پایه های قرآنی و عقلی است و با دوری از قشری نگری ناپایدار و با بیزاری از من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد با محکمات مفصل قرآن ؛ بنگرید در قرآن به این حجتهای الهی - قرآنی محکم و مفصل غیر قابل انکار :
      _ آیات ۷۷ تا ۹۱ سوره آل عمران ،
      - وهمچنان آیات : ۱۵۹ تا ۱۶۳ سوره بقره
      - و همچنان آیات : ۱۷۴ تا ۱۷۶ سوره بقره
      - وهمچنان آیات : ۵۷ و ۶۲ و ۷۱ تا ۷۴ سوره حج
      - وهمچنان آبات : ۷۹ تا ۹۱ سوره آل عمران
      دانش ناچیز و ناقص ذهن نا توان همه ی بشر بدون استثنا در سطحی نیست که بشر با آن بتواند با قیاسهای باطل و در تضاد بامحکمات مفصل قرآن بجای خداوند ، برای دین و مذهب خارج از وحی اصیل و تحریف نشده ی الهی از جمله قرآن مجید که آخرین وحی تحریف نشده خداوند به پیامبر اسلام برای ابلاغ به همه اعضای جامعه بشریت فرستاده شده است ؛ احکام و اعتقادات و مراسم و مناسک و شعایر بنام دین و مذهب ابتکار کند و به ابتکارهای غیر وحیانی خود که با شناختهای قرآن تضاد و تعارض آشکار دارند تقدس دینی و مذهبی ببخشد و با هزینه های بی شمار متدینان را برای قرنهای متمادی به پایبندی به این ابتکارهای بشری ناپایدار وادار سازد ؛ غافل از این که با این ابتکارهای پوچ بشر را به بی راهه سوق می دهد و خود و متدینان جامعه ی خود را بر مبنای هشدارهای قرآن به تباه کردن آثار نیک حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری و به عذاب الهی ابدی نابخشودنی دچار می سازد .

  • ناشناس
    0

    دوستان خاله خرسه هستند .

  • بنده ی خدا
    0

    به پایگاه روشنگری در باره موضوع / استاد خاتمی نژاد - جمعه های دلتنگی/چهارشنبه 06/11/1400
    ---
    جناب خاتمی نژاد شما متدینان را با چیستان به کجا می برید؟؟؟!!!
    ---
    جناب استاد خاتمی نژاد شما را به خدا قسم به ما مؤمنان به ضرورت پیروی از دین توحیدی خداوند کمک کنید و یک دلیل قابل اثبات از محکمات مفصل قرآن و اصول علمی - منطقی استدلال عقلی بیاورید که بتوانیم با آن گذاره های سروده ی چیستان وار شما را در باره کارهایی که به حضرت مهدی موعود نسبت می دهید باور کنیم و در محضر خداوند در قیامت از این باور بعنوان حقیقت انکار ناپذیر دفاع کنیم و خداوند حسابگر حسابرس ما را فردای قیامت در صحرای محشر به افزودن من در آوردی و خرافه و گذاره های جعلی به دین و گمراه کردن مردم با این باور محکوم و و رسوا و مجازات نکند.
    شما را به خدا قسم آیا خداوند یگانه ذات اقدس دانا و حکیم مطلق این گونه چیستان وار با گذاره های غیر قابل اثبات سروده ی شما ؛ دین توحیدی خود را در شناختهای خرد پذیر محکم و مفصل فرهنگ دین داری قرآنی به بشریت معرفی کرده و آموزش داده است؟؟؟!!!
    خداوند جهان هستی در محکمات مفصل قرآن با مثال زدن به شگفتیهای دنیوی تقلید ناپذیر محسوس آفریده های خود ؛ قدرت و توان بی مانند خود را برای تایید شگفتیهای آفریده های اخروی خود به بشر اثبات نموده است ؛ ولی شما چگونه و با چه دلیل این قدرتهای اثبات ناپذیر را برای یک بنده ی محدود به همه ی نیازها و همه ی ناتوانیهای بشری به اثبات می رسانید؟؟؟!!!
    آیا پیامبر شناسی قرآن و لو در یک آیه ی محکم و مفصل حتی یک نمونه از این توانهای خارق العاده را به پیامبران خود نسبت داده است.
    در کدام آیه ی محکم و مفصل غیر قابل انکار قرآن ثابت گردیده است که این دنیای همیشه آمیخته به امتحان و بلاهای روز افزون قرار است در زمانی بوسیله یک بنده ی محدود و مقید به همه ی ناتوانیها و نیایازهای دنیوی ؛ به گل و بلبل و سعادت و عدل فراگیر و همیشگی مبدل گردد؛ یعنی این بنده کاری کند که از هیچ یک از پیامبران الهی بر نیامده است؟؟؟!!!
    آیا این سروده ی اثبات ناپذیر شما وامثال شما دین آموزان ؛ دین خدا را به مسخره و بازیچه تبدیل نمی کند و ظلم بزرگ در حق خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت نیست ؛ و این ارزشهای والای دین را من در آوردی پرور و خرافه گستر و مروج جعلیات به بشریت نشان نمی دهد؟؟؟ً!!!
    آیا می دانید چرا اکثریت انسانهای خرد گرا از دین و مذهب بیزار و گریزان می شوند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها