«اسپیلبرگ» گیشه را ناامید کرد

فیلم جدید «داستان وست ساید» در نخستین هفته نمایش در سینماهای آمریکا با فروش ۱۰.۵ میلیون دلار، آغاز ناامیدکننده‌ای برای «استیون اسپیلبرگ» و کمپانی دیزنی رقم زد.

«اسپیلبرگ» گیشه را ناامید کرد

به گزارش ورایتی، بازسازی «استیون اسپیلبرگ» از فیلم کلاسیک و موزیکال «داستان وست ساید» در نخستین هفته نمایش در سینماهای آمریکا در بیش از ۲۸۰۰ سالن سینمایی به روی پرده رفت و با وجود قرار گرفتن در رتبه نخست جدول فروش آخر هفته  سینمای آمریکا، آغاز امیدوار کننده‌ای با توجه به هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری کمپانی دیزنی برای ساخت این فیلم نداشته است.

احتمال دارد ساخته جدید «اسپیلبرگ» در فاصله میان کریسمس و آغازسال نوی میلادی، مخاطبان بیشتری را به سینما جذب کند اما در هر صورت فروش آغازین ۱۰.۵ میلیون دلاری در آمریکا برای یکی از فیلم‌های تحسین شده سال توسط منتقدان که اقتباس سینمایی از یکی از محبوب‌ترین نمایش‌های موزیکال تاریخ تئاتر است، آغاز خوبی محسوب نمی‌شود.

«داستان وست ساید» که برگرفته از نمایشنامه رومئو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر است، اولین بار در دهه ۱۹۵۰ میلادی در تئاتر برادوی به روی صحنه رفته بود و روایتگر داستان تونی و ماریا است که علی‌رغم دشمنی و رقابت میان دارو دسته‌های خیابانی آنها در نیویورک، عاشق هم می‌شوند. «رابرت وایز» در سال ۱۹۶۱ فیلمی بر اساس این نمایش ساخت که در ۱۰ شاخه نامزد جایزه اسکار شد، اما گفته می‌شود فیلم «اسپیلبرگ» اقتباس وفادارنه‌تری به نمایش در مقایسه با ساخته «وایز» است. در فیلم جدید «اسپیلبرگ»، «آنسل انگورت» بازیگر اصلی است و «ریتو مورنو» که در نسخه سال ۱۹۶۱ این فیلم بازی کرده بود نیز حضور دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها