پیمان جبلی: برنامه‌ای برای انتقاد از صدا و سیما می‌سازیم

رئیس صدا و سیما گفت: برنامه گفت و گو محوری را طراحی خواهیم کرد که موضوع آن انتقاد از صدا و سیما باشد.

پیمان جبلی: برنامه‌ای برای انتقاد از صدا و سیما می‌سازیم

پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در حاشیه مراسم صمیمانه رییس رسانه ملی با دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در جمع خبرنگاران درباره برنامه گفتگو محور صریح گفت: ما برنامه گفتگو محوری را طراحی خواهیم کرد که محوریت آن انتقاد از صداوسیما باشد. چون ما به نقدهای منصفانه همراه با ارائه راه حل نیاز داریم که این نقدها به ما کمک می‌کند به صورت شفاف دقیق منصفانه و همراه با ارائه راه حل و ان شا الله در سازمان صداوسیما برنامه‌ای برای شنیدن این راه حل‌ها خواهیم داشت.

جبلی درباره انتقادهایی به گفت و گوی رییس جمهور و گفتگوهای صریح و چالشی گفت: امیدواریم در گفتگوهای آینده نهاد رسانه‌ای دولت و نهاد رسانه‌ای ریاست جمهوری با همکاری صداوسیما بتوانند نقش سازنده تری را در رساندن صدای مردم و مطالبه از مسئولان و مصاحبه منصفانه مطالبه گرانه از مقامات عالی در کشور ایفا کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    آقای جبلی!!! شما و همکاران پیشین شما تا کنون چه خدمت عالمانه ای برای کشور و مردم و نظام داشته اید؟
    ---
    آقای جبلی ریاست محترم جدبد صدا و سیمای ج.ا.ا !!! شما برای اثبات صداقت و جدیت کار تبلیغی جهانی بی بدیل خود خود بگویید برای آموزش و تبلیغ حیاتی ترین نیاز انسان ساز مردم و نظام که دین ناب قرآنی خداوند و مذهب توحیدی تشیع علوی است چه اقداماتی در برنامه های خود دارید؟
    افسوس که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون صدا و سیمای ج.ا.ا در تضاد با وظیفه اساسی خود در دفاع قرآنی خرد گرا از دین و مذهب ؛ با اصرار وصف ناپذیر و بی پروا و با رویه ای علم ستیز سکان کار تبلیغ و آموزش دین خدا و مذهب توحیدی تشیع علوی را بی حساب و کتاب و بی هیچ نظارت علمی به دست مجموعه ای از مدیران من در آوردی پرور و خرافه گستر و مروج جعلیات ضد محکمات قرآن و عقل سپرده است .
    این مجموعه که هیچ آگاهی به شناختها محکم و مفصل فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری قرآنی ندارند بجز بدنام کردن دین و مذهب و نظام و گمراه کردن توده های نا آگاه پیرو مذهب و دشمن تراشی هیچ بازده دیگری تا کنون برای مذهب و نظام نداشته است و نتوانسته است هیچ پیشرفت مثبت و سازنده ای را برای نظام و جامعه ی تشیع به اثبات برساند.
    این مجموعه با رویه ی ضد قرآنی خود دست همه ی دشمنان بیگانه و درونی نظام را از پشت بسته و این دشمنان را از دخالت مستقیم در امور ایران اسلامی بی نیاز کرده است.

  • ناشناس
    1

    البته اگر سوال کنندگان وسوالات ازقبل انتخاب نشده باشند خوبه .

  • ناشناس
    0

    بدترین ریا و تزویر صدا و سیمای ملی بنام دین و مذهب چیست؟؟؟!!!
    ---
    بدترین ریا و تزویر و ظلمی که صدا و سیمای ملی در ج.ا.ا علیه دین و مذهب در مقابل دید و شنود مسلمانان و خرد گرایان جهان روا می دارد این است که با پخش و ترویج پیوسته ی من در آوردیها و خرافات و جعلیات عوام پسند ضد قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی شیادان دین فروش است تصویر شرک آلود وارونه ای را از دین قرآنی خداوند و از مذهب توحیدی تشییع علوی واز نظام دینی ج.ا.ا به جهانیان ارائه می کند.
    در اصرار صدا و سیمای جهان رس ملی بر ارائه ی چنین تصویر تیره و تار وارونه ی خرافه گرای قرآن ستیز و منطق گریز عوام پسند علیه دین و مذهب ؛ بجز بدنام و منفور کردن دین و مذهب و نظام دینی ج.ا.ا بنفع دشمنان بیگانه و بیزار کردن مسلمانان جهان از این نظام هیچ بازده دیگری نمی توان یافت .
    مجموعه ی غافل یا مغرض ارائه دهنده ی این تصویر وارونه ی عوام پسند از دین و مذهب در برنامه های جهان رس صدا و سیمای ملی در ج.ا.ا ؛ مدیران و مجریان و متلبسان به لباس دین شناس هستند که یا به شناختها و هشدارهای محکم و مفصل فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری خدا پسندانه خرد گرای قرآنی هیچ آگاهی ندارند ، یا مغرضانه و با هدفهای پلید در کمک به اهداف بیگانگان دشمن دین و مذهب با قصد و غرضهای پلید ؛ پیوسته و مذبوحانه تلاش می کنند این شناختهای الهی را بنفع این دشمنان بیگانه ، با مزد و بی مزد ، وارونه جلوه دهند .
    در این که چرا مسئولان نظام دینی ج.ا.ا و مراجع و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب تا کنون و پس از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته اند این آفت دین زدا و دین سوز را تشخیص بدهند و شناسایی کنند و چرا نتوانسته اند ریشه های ترویج و گسترش این آفت را با برنامه های علمی سازمان یافته ی قانون مند و ضابطه مند و با کمک محکمات مفصل قرآن و اصول منطق عقلی بخشکانند جای بسی سئوال و تأمل درد ناک است .
    اگر این مسئولان و مراجع و مراکز تا فرصت باقی است برای نابود کردن آفت دین زدای من در آوردی پروری و خرافه گستری و برای جلوگیری همیشگی از ترویج جعلیات ضد قرآن و عقل صادقانه و با جدیت و با مسئولیت شناسی دست به کار و وارد عمل نشوند ؛ بی تردید فردای قیامت برای تبرئه ی خود از پیامدهای شوم رواج این آفت دین زدا که صدها میلیون مردم متدین را به خود درگیر کرده است ؛ هیچ فرصتی نخواهند یافت و ناگزیر باید همه ی وزر و بال ابدی بی تفاوتی و سهل انگاری خود را که در مقابل این آفت داشته اند با حکم قاطع و نابخشودنی خداوند قهار تا بی نهایت تحمل کنند.
    لازم به یاد آوری است در حالی که من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدای ضد قرآن و عقل اصول محکم و مفصل شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری و مذهب داری قرآنی را در جوامع مسلمان نشانه رفته و نیست و نابود می کنند ؛ مسئله گویی با تصویرهای کاریکاتوری در باره مسائل احکام فرعی دین با هزینه های کلان نجومی هرگز وظیفه ی صدا و سیمای جهان شمول ملی در ج.ا.ا نیست .
    همه می دانیم مردم متدین در هر جا که باشند اگر در تدین خود صادق و جدی هستند می توانند ، آسان وساده ، از رساله های عملیه ی موجود در همه جا یا از پایگاه هاه اطلاع رسانی انترنتی و از همراه های انترنت دار خود یا از هر طلبه مبتدی دین شناسی بی هیچ هزینه ای جواب این مسایل را هر گاه بخواهند به دست بیاورند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها