جمع‌بندی عملکرده 100 روزه دولت توسط مجری تلویزیون به جای رئیسی/ فیلم

بخشی از مصاحبه تلویزیونی سید ابراهیم رئیسی در تلویزیون که مورد انتقاد های فرآون قرار گرفت که در آن جمع بندی مسائل را مجری برنامه به جای رئیس جمهور انجام میدهد را ببینید.

جمع‌بندی عملکرده 100 روزه دولت توسط مجری تلویزیون به جای رئیسی/ فیلم
منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • حسن
    0

    رئیسی حرف زدن اصلا بلد نیست. جای تأسف داره. خیلی سوتی میده

    نظرات شما -
    • صدرا
      6

      ساکت شو . دارید کور میشید ازمریضی مجبورید همچین حرفهایی بزنید. لیاقتتان هم صبح جمعه فهمیدم است.

    • 0

      صدرا جون اگه تو نمیفهمی دیگه تقصیر ما نیست .

  • هلب
    0

    ربات

  • امیرو
    0

    خود رئیسی تعجب کرده و چشماش چهار تا شده از این همه تعریف مجری صداوسیما .گرچه ۹۰ درصد صحبت های مجری رو اصلا درک نمیکنه و نمیفهمه چی داره میگه.و هشت و حیرون نگاه میکنه.یادم به افسانه سلطان و شبان افتاد قسمتی که صدراعظم داره از زیر تخت کشورداری رو به شبان ساده دل که شاه جدید شده رو در مواجهه با وزیران و درباریان آموزش میده.واقعا در کشوری که نخبه هایش پس از مهاجرت در کشورهای دیگر میدرخشند و به بالاترین سمت های سیاسی و اقتصادی و علمی می رسند و آن کشورها را آباد میکنند چه میگذرد که بیسواد ها و کودن ها میشن رئیس جمهور و کابینه.؟!!! والا اگر چهار تا مدیر میانی متخصص و تحصیل کرده در فضای آزاد و بدون اعمال نظر و مهندسی انتخابات شورای نگهبان زمام امور را در کشور بدست بگیرند با اختیار تام و شبکه های فساد و مافیایی که در ساختار قدرت و موازی ریشه تنیده اند رو ریشه کن کنند ممکنه بتوانند کشور را از ورطه هولناک ویرانی نجات بدهند وگرنه این راه که تو میروی به ترکستان است.

  • ناشناس
    0

    خب مجری نمد مال همینه دیگه. باید از فرصت استفاده کند یه آینده بهتری دست وپا کند .

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    رئیسی که استاد شوآف و دروغه و شعاره از اینهمه دروغ مجری تعجب کرد و یه چیزائی یاد گرفت... در واقع این گفت و گزارش مجری بامردم بود که رئیسی را مزاحم شده بودند و وقتش را گرفته بودند... لعنت بر صدا و سیما و مجریان خود فروخته و جیره خوار و ترسوش....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها