مهرزاد نوازنده کیست؟ خواننده پرطرفدار جنوبی

مهرزاد قاسمی منش با نام هنری مهرزاد نوازنده متولد 2 تیر 1381 از جوان ترین و معروف ترین خوانندگان جنوب کشور به شمار می رود که در دو سال اخیر توانسته به محبوبیت زیادی در بین مردم به خصوص در بندرعباس دست پیدا کند.

مهرزاد نوازنده کیست؟ خواننده پرطرفدار جنوبی

مهرزاد متولد سال 1381 در جاسک چشم به جهان گشود. پدرش مدیر مرکز توانبخشی و مادرش خانه دار است. بنا به گفته خودش در یک خانواده ساده ، معتقد و هنر دوست بزرگ شده است.

او از کودکی در بندرعباس در گروه های موسیقی مختلف نوازندگی می کرده و گاهی نیز به همخوانی با آن ها می پرداخته است.

او در دو سال گذشته با کمک برادر خود که نوازنده پیانو است گروه موسیقی خود را تشکیل دادند و به سرعت در بین مردم جنوب کشور به شهرت قابل توجهی دست پیدا کردند.

همچنین مهرزاد به همراه برادرش و تیم خود را بسیاری از شهر ها حتی دبی برای مردم به اجراهای زنده بسیاری پرداخته است.

او هم اکنون در کنار موسیقی مشغول به ادامه تحصیل و فعالیت است و کماکان به اجراهای محلی خود ادامه می دهد که او تنها حامی خود در موسیقی را خانواده خود می داند و بخاطر وجود آنهاست که با علاقه به نواختن و خواندن ادامه می دهد.

مهرزاد از همان ابتدا به موسیقی علاقه مند بود و به گفته اطرافیانش از همان کودکی با موسیقی ارتباط داشته و نخستین استادش " محمدرضا مقدم " خواننده خوب کشورمان بوده است.

او تا به حال در کارنامه خود بیشتر از 20 قطعه موسیقی منتشر کرده است و در سال گذشته از آلبوم خود به نام "وفا" رونمایی کرد.

علاقه شدید مهرزاد به موسیقی سنتی و فولکلوریک باعث بازخوانی و اجراهای متعددی شده است که با حمایت عجیب مردم مورد پسند قرار گرفته است.

او هم اکنون ساکن بندرعباس است و با تیم خوب خود به فعالیتش ادامه می دهد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • طاها
    0

    اهنگ میخوام

  • سحر
    0

    آفرین و درود بر شرف آقای نوازنده خواننده معروف خلیج تا ابد فارس بندرعباس

  • فاطمه
    0

    سلام میشه ي سایت دیگه معرفی کنید که توضیحاتش بیشتر باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها