ظرفیت کامل سالن‌ها، به عمر کنسرت بهنام بانی نرسید

هرچند بهنام بانی کنسرت چهار روزه خود را در تالار هتل لاله پارک تبریز، مطابق قانون قبلی، با استفاده از تنها ۵۰ درصد ظرفیت سالن برگزار خواهد کرد اما سرپرست معاونت امور هنری، ۱۰ آذر از امکان استفاده از صددرصدِ ظرفیت سالن‌ها برای برگزاری کنسرت‌ها، از این پس خبر داد.

ظرفیت کامل سالن‌ها، به عمر کنسرت بهنام بانی نرسید

بهنام بانی، خواننده موسیقی پاپ ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ آذر در تالار هتل لاله پارک تبریز کنسرت خواهد داشت. کنسرتی با کف و سقف بلیت ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و تنها با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن که همه بلیت‌های آن به فروش رفته یا اصطلاحا سولداوت شده است.  

این اتفاق در حالی رخ داده که روز چهارشنبه ۱۰ آذر، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری، از امکان استفاده از صددرصدِ ظرفیت سالن‌ها خبر داد. 

در همین ارتباط، محمد حاتم‌پور، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر ضمن اعلام این خبر که بلیت کنسرت بهنام بانی با استفاده از همان ۵۰ درصد ظرفیت فروخته شده است، در جواب این سوال که چه تعداد بلیت فروخته‌اند، چنین گفت: «ما سال‌های گذشته که در این سالن کنسرت می‌گذاشتم، ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ صندلی در اختیار داشتیم و هم‌اکنون مجوزی که گرفتیم ۴۸۰ صندلی قابل فروش در هر نوبت اجرا بود و با احتساب بلیت‌های مهمان ۴۲۰ تا ۴۳۰ صندلی با متوسط قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان در اختیار داشتیم که با احتساب قیمت بلیت هواپیما، هتل، اقامت گروه، ناهار، شام، پذیرایی، کامیون‌هایی که سیستم نور و صوت را می‌بَرَند و برمی‌گردانند، اپراتورها، نوازنده‌ها و... می‌بینید که هزینه‌هایمان را درنمی‌آوریم و برگزاری این کنسرت صرفا کاری دلی است تا حرکتِ متوقف‌شده دوباره از سر گرفته شود.» 

او همچنین تاکید کرد: «من به عنوان مدیربرنامه این رویداد، از برگزاری کنسرت در تبریز با قیمت بلیت ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و با استفاده از تنها ۵۰ درصد ظرفیت سالن، هیچ سودی نداشته‌ام.» 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها