خودکشی اینفلوئنسر «سرجوخه» چه ربطی به دنیا جهانبخت دارد؟

کارگردان سرجوخه معتقد است که سکانس خودکشی اینفلوئنسر اینستاگرامی بر اساس شخصیت خاصی نوشته نشده و می‌تواند به دنیا جهانبخت هم ارتباط داشته باشد.

خودکشی اینفلوئنسر «سرجوخه» چه ربطی به دنیا جهانبخت دارد؟

سریال تلویزیونی «سرجوخه» با کارگردانی احمد معظمی که دو قسمت دیگر به پایان می‌رسد تصویری از پشت پرده شاخ‌های مجازی را به تصویر می‌کشد. در یک قسمت این سریال اینفلوئنسر اینستاگرامی برای جذب فالوئر دست به خودکشی می‌زند که تداعی کار دنیا جهانبخت است.

احمد معظمی درباره ارتباط این دو شخصیت با یکدیگر گفت: «یک عده می‌گویند این ماجرا به دنیا جهانبخت ارتباط دارد و عده دیگری می‌گویند بی ارتباط است. خود ما در راستای مطلبی که نویسنده نوشته بود پیش رفتیم و قضاوت این موضوع را برعهده بیننده گذاشتیم. این موارد اهمیت چندانی ندارد و همه این افراد شوخی هستند چون ما به ماجرایی پرداختیم که اهمیتش بیش‌تر از این چیزها است. ما حتی میزانسن‌ها، دکوپاژها و فضاسازی‌های خیلی خاص‌تری نسبت به کارهای قبلی انجام دادیم و زمان زیادی برای ساخت این مجموعه در نظر گرفتیم. چون مخاطبی که ما را دنبال می‌کند تمام کارها از سراسر دنیا را می‌بیند پس ما باید محتوای درخوری ارائه دهیم که به چشم مخاطب بیاید و یک پیامی همراه خود داشته باشد.»

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    8

    معظمی دست از ساخت این سریال های تلویزیونی امنیتی که برای مردم رنج کشیده نان و آب نمی شود بردار و ژانر خود را عوض کن و به ساخت مجموعه های تلویزیونی اجتماعی و کمدی پربیننده بپرداز.

    نظرات شما -
    • محدثه
      17

      امنیت همان چیزی است که ما از زمان مغول به این طرف نداشتیم .. آب و نان و امنیت به اندازه‌ی هم مهمند، کسی که اینها را دربرابر هم قرار دهد یا خائن است یا نادان.

    • ناشناس
      9

      به محدثه: ای عقل و دانای کل! الآن ما مثلاً بزعم شما امنیت داریم؟! امنیت اجتماعی داریم؟! امنیت جانی داریم؟! امنیت مالی داریم؟! امنیت روانی داریم؟! امنیت شغلی داریم؟! جامعه ما اکنون به دلیل بی اعتمادی مردم به مسؤولان و بالعکس و به دلیل دو قطبی کردن فضای جامعه توسط مسؤولین کلاً امنیت زده شده و همه را به چشم جاسوس و خائن می بینیم!

  • نسیم بهشت
    5

    باسلام به آقای معظمی سریالتون عالیه مثل همیشه واقعا ازشما نویسنده بازیگران خوش چهره وبلدکاروهمه عوامل این کارزیبا کمال تشکر وتقدیر دارم آفرین به شما عزیزان خسته نباشید ان شاالله که برقرار باشید با آرزوی بهترینها برای شماوتمامی عوامل این سریال جذاب خداقوت 💐💐💐💐💐

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آره تو راست می گویی! تکرار بازیگران سریال تلویزیونی خانه ناامن در مجموعه تلویزیونی سرجوخه!

  • هفت لنگ بختیاری
    2

    درود بر تمام غیور مردان ارتشی وسپاهی و بسیجی نیروی انتظامی مخصوصا یگان ویژه و نیروهای اطلاعاتی که برای امنیت ما تلاش می کنند من حاضرم بازن وبچه ام برگ درخت بلوط بخوریم ولی شب با آرامش بخوابم .بعضی ها هم اگر یک ساعت ناامنی ببینند آنوقت متوجه این نعمت می شوند.هر چند خیلی از وضع خوبها وسرمایه دارها ادای گرسنه ها را در کشور در می اورندوهمش نق می زنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها