هما خاکپاش: بازیگری که سر تا پایش را عمل کرده دنبال حاشیه است

بازیگر سریال «آرایشگاه زیبا» گفت: واقعیت امر نه اینکه بگویم عمل زیبایی را تقبیح می‌کنم، بلکه به طور کلی به تزریقات و بی حسی حساسیت دارم و جرات انجام عمل زیبایی را پیدا نکرده ام، حتی گاهی به فکر آن افتاده ام اما در حال حاضر از ظاهر خود کاملا راضی هستم و قصد عمل ندارم.

هما خاکپاش: بازیگری که سر تا پایش را عمل کرده دنبال حاشیه است

هما خاکپاش درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی در یک اثر سینمایی با نام «سوسن خانوم کووید نوزده» حضور پیدا کردم که قرار بود در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود اما به دلیل نرسیدن به بخش پس از تولید از حضور در چهلمین دوره از جشنواره باز ماند و به همین دلیل برای اکران نوروزی آماده می‌شود.

وی در همین راستا ادامه داد: در فیلم سینمایی «سوسن خانوم کووید نوزده» یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنم، در این فیلم علاوه بر من نسرین مقانلو و لیلا اوتادی نیز حضور دارند که من کاراکتر مادر لیلا اوتادی را بازی می‌کنم. این نقش برایم جالب بود و با وجود تمام مشکلات بیماری کرونا و ترس از آن در این پروژه حاضر شدم. 

بازیگر سریال «آرایشگاه زیبا» وضعیت بازیگری در دوران کرونا را ناامید کننده خواند و اضافه کرد: خوشبختانه من در دوران کرونا در چند تله فیلم و یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختم اما به طور کلی سینما کاملا راکد بود، همین باعث شد تا بازیگران روزگار بسیار سختی را از لحاظ روحی و مادی پشت سر بگذارند.

وی درباره فعالیت در دوران کرونا به عنوان یک بازیگر اضافه کرد: طبیعتا کرونا کار را بسیار سخت کرده است، مخصوصا برای ما بازیگران که جلوی دوربین ماسک نمی زنیم همه چیز خطرناکتر است، منتها من سعی کردم در کارهای کم ریسک بازی کنم، به عنوان مثال دو تله فیلم بازی کردم که هر کدام در مناطق روستایی و دور بود، مناطفی که خبر چندانی از کرونا در آنها نبود و خوشبختانه من هم بیمار نشدم.

بازیگر فیلم «ازدواج صورتی» درباره حواشی به وجود آمده درباره عمل زیبایی خود افزود: این اتفاقات تماما حواشی است زیرا من به هیچ عنوان عمل زیبایی انجام نداده ام، البته سالها پیش به علت یک مصدومیت بینی‌ام شکست و مجبور به عمل بینی شدم اما بعد از آن هیچ گاه سراغ عمل زیبایی نرفتم. واقعیت امر نه اینکه بگویم عمل زیبایی را تقبیح می‌کنم، بلکه به طور کلی به تزریقات و بی حسی حساسیت دارم و جرات انجام عمل زیبایی را پیدا نکرده ام، حتی گاهی به فکر آن افتاده ام اما در حال حاضر از ظاهر خود کاملا راضی هستم و قصد عمل ندارم. به طور کلی از آن دسته بازیگرانی نیستم که تمام تمرکزشان در بازیگری رسیدن به ظاهر باشد. 

خاکپاش درباره دلیل ایجاد حواشی اضافه کرد: به نظر من این حواشی نتیجه یک کنجکاوی یا شیطنت بود، من عکسی را در یک مراسم جشن منتشر کرده بودم، پس از آن برخی شبکه های مجازی به مقایسه آن عکس با گریم یکی از آثارم پرداخته بودند، موضوع به همین سادگی است منتها برخی دوست دارند که اتفاقی کوچک را بزرگ کنند. 

وی با اشاره به دوری خود از حاشیه سازی ادامه داد: شاید برخی دوست دارند این حواشی اطرافشان باشد اما شخصا هیچگاه نخواسته و نمی خواهم که با توسل به حواشی به یاد مردم بیایم، البته که نمی‌توان جلوی حواشی را گرفت، مثلا بازیگری که از سر تا پای خود را عمل می کند باید منتظر این حواشی باشد اما در مورد من مطمئن باشید که هیچ عمل زیبایی را به عمرم انجام نداده ام.

خاکپاش در همین رابطه خاطرنشان کرد: من منفی نگر نیستم و می‌دانم برخی مواقع پخش این اخبار مثلا تصویر من از روی کنجکاوی و نه جسارت است. به همین خاطر می دانم که این اتفاقات اقتضا شغل من است و با آن کنار می‌آیم. در عرصه بازیگری به دور از حاشیه بودن واقعا سخت شده است، فضای مجازی در هر لحظه برای بازدید بیشتر به دنبال حاشیه سازی است اما خوشبختانه با ظاهرم هیچ مشکلی نداشته و ندارم، کاملا از خودم راضی هستم پس در زندگی و بازیگری خود را وارد این حواشی نخواهم کرد.

 

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    تو خودت آخر حاشیه هستی پس نباید دیگ به دیگ بگوید ته تو سیاه است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها