وقتی رامبد جوان پوستین وارونه می‌پوشد‌/ واکنش ها به یک ویدئوی جنجالی

در سال های اخیر نام رامبد جوان با حاشیه گره خورده است؛ روزی به خاطر تولد فرزندش در کانادا و حالا به خاطر انتشار کلیپی با محوریت دعوت مردم به رژیم غذایی به علت گرانی.

وقتی رامبد جوان پوستین وارونه می‌پوشد‌/ واکنش ها به یک ویدئوی جنجالی

به گزارش خبر فوری، رامبد جوان که چند سالی است نامش بیشتر به واسطه حواشی پیرامونش مطرح می شود تا فعالیت حرفه‌ای اش، بار دیگر جنجال آفرین شده است.

جوان در اینستاگرامش ویدئویی تبلیغاتی برای رژیم های لاغری منتشر کرده که در آن به گرانی های اخیر اشاره می کند.

او در این تبلیغ به مردم می‌ گوید به خورد و خوراک خود توجه کنند و با هزینه اندک و بدون نیاز به باشگاه و رفت و آمد، رژیم سالم غذایی بگیرند.

این ویدئو با انتقاد شدید کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده و برخی رامبد جوان را به کاسبی از فقر مردم متهم کرده‌ اند.

این تبلیغ برای برخی کاربران یادآور توصیه بهنوش بختیاری به گوشت نخوردن بود. این بازیگر مشهور در یک برنامه تلویزیونی در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردم گفته بود: «گوشت کمتر بخورید. چه بهتر که گران شد، چون چیز خیلی خوبی نیست.»

برخی هم به یاد صحبت های کارشناس یک برنامه تلویزیونی افتاده اند که در واکنش به گرانی مواد غذایی گفته بود مردم باید سطح توقعات شان را پایین آورند و ایرادی ندارد برنج خالی بدون خورش بخورند یا به جای میوه های متنوع، فقط یک نوع میوه مصرف کنند و حتی یک هفته میوه نخوردن هم ضرری ندارد.

در این ویدئو مروری داریم بر واکنش‌های کاربران فضای مجازی به ویدئوی رامبد جوان، واکنش هایی که غالباً منفی و تند بود.

حجم ویدیو: 10.62M | مدت زمان ویدیو: 00:02:40 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • دن کیشوت
    5

    احمق‌ها می توانند هر حرفی بزنند، عاقلان نباید اهمیت دهند، آنهم در سیستم جمهوری اسلامی که ثابت شده، هر که احمق تر، جایگاهش بالاتر!

  • Mohsen Dehghan
    29

    به نظر من الکی موضوع را آنقدر گندش میکنید. حاشیه ی الکی درست میکنید.

  • معترض
    1

    سلبریتی ها خدایان بد کردار هستند .................... از این بابت خدا را باید شکر کنیم که مردم از از انتخابات 92 و 96 از این خدایان فاصله خوبی گرفته اند واین خدایان بد کردار هم یه کم کم هایی پی بردند و خودشان درک کرده اند که زیاد هم صحیح الفکر و علیه السلام نیستند !!!!!

  • مجید
    5

    منافق تر از این فرد وجود نداره. باید این افراد جیره خوار وطن فروش وخائن را تنبیه و ترد کرد.

  • رامب———ز
    2

    نون به نرخ روز خور ،رانت خوار ،(ما ايران را خيلى دوست داريم )تولد فرزند در كانادا ،،،،،،پوشيدن لباسهاى برند ،ساعت فلان قيمت،شكم دهل مانند ،،،،،،حالا هم تبليغ لاغرى ،دم خدا گرم با خلق اين جانورها ،بهنوش،بهاره ورامبز،

  • محسن
    0

    بنده الان ویدیو اصلی رو دیدم. آخر ویدیو تبلیغ یک سایت به نام (لیمومی) هست و خب پس درواقع برای تبلیغ این سایت که ظاهرا رژیم غذایی مناسب برای سلامتی یا لاغری رو تجویز میکنه احتمالا پولی رو به ایشون یا خندوانه داده برای تبلیغات. هر تبلیغاتی احتیاجی یه یک تم یا زمینه داره که ظاهرا رامبد جوان تصمیم گرفته از موضوع خرید کردن و گرانی بهره ببره. من قطعا از وضعیت مالی یه بازیگر یا تهیه کننده یا فوتبالیست در حالی که کار خاصی نمیکنند( ولی کار خودشون رو گاهی از کار معدن هم سخت تر میدونن( در حالی که آثارشون هم بیشتر ضد فرهنگیه تا فرهنگی) ناراضی هستم و حالم بد میشه . ولی این موضوع رو به نظر من به عنوان تمسخر مردم گرسنه مطرح کردن کار درستی نیست. ولی اجمالا با این جمله آخر خبر فوری که گفت بهتره این افراد توی این فضا ها و موضوعات مربوط به گرانی ورود نکنند خیلی موافقم. یعنی حتی اگر بخواهند از مردم هم دفاع کنند کسی اهمیت نمیده وقتی خودشون بابت چهار تا دیالوگ گفتن اندازه یه سال عرق ریختن یه کارگر و تحقیرش زیر دست کارفرما پول در میاره.. درضمن یادمون نره ما هستیم که این ها یا فوتبالیست ها رو بزرگ کردیم. اگر این همه پول برای فیلم دیدن یا فوتبال دیدن هزینه میکردیم تا این افراد ترلیاردر بشوند همین هزینه رو صرف فقر میکردیم آیا الان یک فقیر در دنیا بود؟

  • ت
    2

    آدمها گاهی خودشان با حرفها و رفتارشان پایان خود را اعلام میکنند ، پس رامبد جوان هم به نقطه پایان خود رسیده ، رامبد جوان تمااااااام شد.

  • ناشناس
    0

    اگر تهیه کننده برنامه خندوانه و به تبع آن شبکه نسیم تلویزیون برای ساخت این برنامه با اجرای جفنگ و مضخرف رامبد جوان هزینه نمی کرد الآن رامبد به دلیل نداشتن پیشنهاد بازیگری و درآمد ناشی از شغل هنری و بدهکاری شاید گوشه زندان می بود و مجبور می شد با کمک مالی دوستان هنری اش از زندان آزاد شود! رامبد جوان و بهاره رهنما و امثالهم و سایر فخر فروشان ظرفیت و جنبه ثروتمند شدن را ندارند!

  • انصاف
    9

    اين بندۀ خدا كه منظور بدي نداشته ، و نخواسته مردم را تحقير كند. در خارج هم يك راهكار مقابله با گراني ، نخريدن و تحريم آن جنس توسط مردم است ، و اتحاد مردم در اين زمينه قابل توجه ، درس آموز و مؤثر است . در حاليكه در اينجا برعكس است و با گران شدن يك جنس ، ولع و استقبال مردم بيشتر مي شود . اساسا ، اين فرهنگ را بايد اصلاح كرد ، تا كسي جرأت گرانفروشي نداشته باشد . وگرنه با حذف رامبد ، مشكل حل نمي شود .

  • مهدی
    1

    آقای رامبد جوان خیلی فرصت‌ طلب است که فرزند ش رو کشور در اروپای شرقی بدنیا آورد

    نظرات شما -
    • م
      2

      چه جالب! نمیدونستم کانادا جزو اروپای شرقی هست

  • محمد امین
    0

    سلام رامیدجان فقط میتون بهت بگم متاسفم - برنامه تحریم میکنم تا کمی رژیم دیدن برنامه هام درست بشه

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      آفرین تنها کار درست همینه، کاش همه اینکار میکردند

  • ناشناس
    1

    خیک نجاستش اندازه تپه است بعد نسخه برا مردم میپیچه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها