افشاگری لیلی گلستان از ماجرای عاشقانه اش با جلال آل احمد

لیلی گلستان، در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی در گالری‌اش، گالری گلستان با کشیده‌شدن حرف به رفاقت ۵۰ ساله‌اش با کیمیایی و احترامی که برای رفیقانش قائل است از جلال آل‌احمد به عنوان اولین عشق زندگی‌اش نام برد.

افشاگری لیلی گلستان از ماجرای عاشقانه اش با جلال آل احمد

نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی، کارگردان پیشکسوت و شناخته‌شده سینما، عصر روز جمعه، ۵ آذر ۱۴۰۰ در میان استقبال علاقه‌مندانِ او در گالری گلستان افتتاح شد؛ نمایشگاهی متشکل از ۲۱ تابلو که آن‌طور که لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان توصیف‌شان می‌کند «عنصر غالب‌شان تخیل و رنگ و دقیقا خودِ مسعود (کیمیایی)‌اند.»

بیشتر بخوانید: لیلی گلستان: نقاشی‌های مسعود کیمیایی، دقیقا خودِ مسعودند

لیلی گلستان به بهانه برگزاری این نمایشگاه به شوخی گفت: «مسعود دلش خواسته نقاشی بکشد و من هم دوست داشته‌ام برایش نمایشگاه بگذارم، به همین راحتی. من برای آقای کیمیایی هر وقت دلش بخواهد این‌جا نمایشگاه بگذارد، (با خنده و به شوخی) حتما این کار را در کمال پارتی‌بازی انجام می‌دهم. چون دوست عزیز من است و ما ۵۰ سال است که با هم دوستیم.»

او در ادامه صحبت که به احترام او به رفاقت، کشیده شده در مورد رفاقتش با زنده‌یاد جلال آل‌احمد و عدم توجهش به قضاوت دیگران چنین گفت: «من هیچ‌وقت به قضاوت دیگران کاری نداشته‌ام. من حرف خودم را می‌زنم و آن‌ها هم هر حرفی دل‌شان می‌خواهد بزنند.»

ببینید: عکس های نمایشگاه نقاشی مسعود کیمیایی

لیلی گلستان در جواب این که آیا هنوز هم آل‌احمد را دوست دارد، گفت «عاشقش هستم» و با خنده ادامه داد: «اولین عشق زندگی‌ام بود اما بعد که بزرگ‌تر شدم و توانستم کتاب‌هایش را بخوانم، واقعا عاشق نثرش شدم؛ نثر موجزِ عصبیِ تندوتیزش را بسیار دوست دارم و «مدیر مدرسه» را یکی از شاهکارهای ادبیاتِ فارسی می‌دانم و همین‌طور «سنگی بر گوری» را که چه‌قدر با آن گریه کردم. به هر حال آدم بزرگی بود.»

نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی تا ۱۷ آذر در گالری گلستان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    یعنی می خواهید بگوئید به مرحوم نعمت حقیقی (همسری که با او ۶ سال زندگی کردید و از او ۳ فرزند پدید آوردید و نهایتاً پس از ۶ سال زندگی از او طلاق گرفتید) عشق همسری نداشتید؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها