گوهر خیراندیش: غلط کردم، دیگر نمی‌رقصم!

گوهر خیراندیش، در جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ، از ماجرای فیلم منتشر شده از او در مراسم عروسی دخترش گفت و با شوخی و خنده قول داد دیگر در هیچ‌جا نرقصد.

گوهر خیراندیش: غلط کردم، دیگر نمی‌رقصم!

 ژاله صامتی، شب گذشته (شنبه ۲۹ آبان)، در بیست و یکمین جشن حافظ، جایزه و تندیسِ بهترین بازیگرِ کمدیِ را، به خاطر بازی در سریال «زیر خاکی»، از دستِ گوهر خیراندیش، دریافت کرد.

گوهر خیراندیش که به همراه دخترش (آزاده اسماعیل‌خانی)، برای اهدای جایزه روی صحنه این جشن سینمایی رفته بود، در سخنانی با اشاره به حضورش در سریال «زیرخاکی» گفت: «خودم تو «زیرخاکی» خیلی قشنگ بازی کردم؛ چون نقش یک پیرزنِ باحالِ شیرازی را گرفتم و خودم هم آن را نوشتم و کارگردان هم خیلی خوشش آمد.»

این بازیگر در ادامه، با اشاره به فیلم منتشر شده از او در جشن عروسی دخترش گفت: «ولی نزدیک بود نگذارند این سریال پخش شود، چون می‌گفتند من در عروسی دخترم رقصیده‌ام. خب باید چکار می‌کردم؟»

او ادامه داد: «فکر می‌کردم در شادی دخترم باید برقصم، نمی‌دانستم باید گریه کنم. فکر می‌کردم قانون عروسی این است که باید برقصم که گویا اشتباه بوده است. برای همین توجیه شدم که دیگر غلط بکنم برقصم. از این به بعد هم از هیچ قانونی سرپیچی نمی‌کنم و مطیع هستم.»

گوهر خیراندیش در پایان گفت: «فقط نمی‌دانم چرا نرفتند کسی را که فیلم را پخش کرده است، بگیرند، چون یک مهمانی خصوصی بود و نباید فیلمش پخش می‌شد.»

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • اردبیل
    16

    زمانی که شتر می رقصد باران می بارد.

  • وطنم ارزوست
    2

    احسن برشما حقیقتا خیر اندیشی.یک شهامت عاقلانه ومعنادار.خصوصا جمله اخر که چرا حریم خصوصی شکسته شده وکسی اهمیت نمیدهد.انگار حقوق شهروندی شعاری بیش نیست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      این چه جور حریم خصوصی است که زنان و مردان نامحرم بدون حجاب شرعی در مراسم جشن عروسی دور هم جمع شده اند و نوشیدنی حرام صرف می کنند و با یکدیگر رو بوسی می کنند و با شنیدن ترانه و آهنگ لهو و لعب بطور مختلط با یکدیگر می رقصند! دست دادن و رو بوسی با ابراهیم حامدی خواننده ایرانی ساکن لس آنجلس آیا در حریم خصوصی اتفاق افتاده یا فضای عمومی و علنی جشن عروسی؟!

  • شهرام.ر
    6

    این خانم هنرمند هرروز خود را محبوب تر از روز پیش میکند . فقط رقصیده، مث بعضی ها سکه طلا(از بیت‌المال !!!) روی سر عروس و داماد نپاشیده.

  • ناشناس
    15

    فعل حرام، حرام است چه در خفا و بطور خصوصی و چه آشکارا و بطور عمومی!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      18

      فعل حرام؟!!! خودت رو مداوا کن

    • ناشناس
      3

      پاسخ به ناشناس ۱۸:۴۱:۳۲ : اگر به کتب فقهی یا رساله فقهای امامیه از جمله کتاب فقهی روضه البهیه شهید ثانی مراجعه کنید افعال حرام در آن ذکر شده است. ما در این فقره برای فعل حرام مصداق تعیین نکردیم و بطور کلی گفتیم.

    • ناشناس
      13

      ناشناس ۱۷:۵۲ تو خودت حرامی

    • ناشناس
      11

      ناشناس ۲۰:۴۱ برو پرت را بزار کتب فلان و کتب بهمان کی اصلا به این اراجیف اهمیت می دهد؟

    • ناشناس
      1

      اینها نمی فهمند،فعل حرام یعنی چی،،یاسین برای ،،،،،،،،،خواندن است،فقط شکم وزیر شکم برایشان اصل است،گوشهایشان کر وچشمانشان کور،است،اینها نمیفهمند،حرام،وحلال را،قشر خاصی از جامعه هستند که مثل کرم درمیان ........خودشان میلولند

  • mir
    3

    انچه را خداوند حرام کرده برای ان است که با دمی شادی ستمی بوجود اید بسیار دیده شده که با دیدن اندام زنی در حال رقص بنیان خانواده ایی سست شده و فرزندانی بی پناه شده اند برا ی جلوگیری از ظلم به کودکان بزرگترها از لذت هایی منع شده اند این خانم اگر چه بازیش خوب است اما بدلیل بی عمقی موجب عادی شدن امری میشود که شاید خودش هم نخواهد یا بی توجه به ان باشد.

  • قلندر واقعی
    15

    اوناییکه به رقص و حجاب این بانو گیر دادند مشتی باقالی چشم چرون چشم هیز هستند که در خفا بساط منقل بپا میکنی کنند فیلمهای ممنوع نگاه میکنند میگن زاررررررررررررررررررررررررررت زاررررررررررررررررررررررررررتع زاررررررررررررررررررررررررررت در اصل خود ابلیس هستن بریده گم شید همتون جیرجیرک های مزاحم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کافر همه را به کیش خود پندارد!

    • ناشناس
      2

      چی میگی واسه خودت. اهل کدوم کشوری اینجوری زر زر میکنی؟

    • ناشناس
      0

      به قلندر دروغی، کافر همه را بکیش خود خواند

  • دلسوز
    3

    روبوسی با آبی چطور می خواهد آن را با رقص ماست مالی کند رقص در عروسی برای خانومها مشکلی ندارد فقط محرم و نامحرم مهم است اگر در مسلمان یه جو غیرت مانده باشد

  • ناشناس
    9

    مگه آدم قراره تو عروسی عزیزترینش گریه یا عزاداری کنه ؟؟؟؟؟
    مرد باش نترس بگو میرقصم هزار بار میرقصم
    مرد که نمیترسه 🙃😉🙂😛😛😝😝🤪😜

  • ناشناس
    9

    معلومه خوب سوختین ا!!!

  • ناشناس
    6

    اهان حلال وحرام خدا فقط در مو رقص خلاصه شده ؟دزدی اختلاس پارتی بازی حق خوری ویژه خواری مظلوم کشی غارت بیتالمال وووووووووووواینا همش حلال شده چون شما متدینین اینکاره اید ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هر فعل حرامی که در شرع مقدس حرام شناخته شده باشد حرام است چه حرام رقصیدن زن در برابر نامحرم باشد و چه تحصیل مال نامشروع اعم از سرقت، کلاهبرداری، اختلاس، خیانت در امانت، اخذ رشوه، دزدی بیت المال، عدم وفای به عهد، دروغگویی، تهمت و افترا، غیبت، ویژه خواری و رانت خواری، تضییع حقوق مردم، ستم کردن، بی عدالتی،خوردن مال یتیم، شرابخواری، زنا و لواط، و ...

  • ناشناس
    0

    داستان فیلم نامه مجموعه تلویزیونی طنز زیر خاکی دوران اواخر رژیم پهلوی و آغاز انقلاب اسلامی را روایت می کرد و اگر موضوع داستان سریال در مورد انقلاب نبود قطعاً به دلیل رفتارهای هنجار شکنانه یک بازیگر زن در جشن عروسی دخترش در شهر لس آنجلس آمریکا این سریال توقیف می شد و اجازه پخش از تلویزیون به آن داده نمی شد. این بازیگر زن در معدود فیلم های سینمایی که بازی کرده و یا عکس هایی که با برخی بازیگران مرد نامحرم گرفته حاشیه کم نداشته است! هنرمندی که به دین و اخلاق تعهدی نداشته باشد ارزشی ندارد!

  • سخن
    1

    فرهنگ ایرانی سراسر نجابت و شرافت هست ،کسانیکه به خود اجازه میدهند که فیلم های خصوصی خانواده ها را نگاه میکنن ،از فرهنگ نجابت فرسنگ ها دور هستند،کسانیکه براحتی در مورد دیگران به قضاوت می نشینند،قدری به درون خود نگاهی بیندازند،فرهنگ ایرانی،فرهنگ عرفان هست،انچه ماندگار هست فرهنگ جلاخورده و تابناک ایران هست و کف های روی اقیانوس گذرا هستند،از خیام و حافظ و سعدی و فردوسی به فرزندان خود بیاموزید و اشتی و صلح از نشانه های ایرانی بودن هست.به خواهران و برادران هم میهن احترام بگذاریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها