حال بازیگر «مرد هزارچهره» چطور است؟

اسماعیل سلطانیان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون به ارایه توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی خود بعد از جراحی که پشت سر گذاشته است، پرداخت.

حال بازیگر «مرد هزارچهره» چطور است؟

اسماعیل سلطانیان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که این روزها در بستر بیماری به‌سر می‌برد، درباره وضعیت سلامتی خود گفت: خوشبختانه کسالت بنده ارتباطی با کرونا ندارد و به دلیل عارضه دیگری که داشتم یک عمل جراحی را پشت‌سر گذاشتم که به خیر گذشت. حدود ۲۰ روز از این عمل می‌گذرد و در حال حاضر حال عمومی‌ام خوب است.

بازیگر «مرد هزارچهره» با اشاره به اینکه چند سال پیش‌تر هم یک جراحی در دستگاه گوارش خود داشته است، درباره اینکه آیا در ایام درگیری با فرآیند درمان کسی سراغی از او گرفته است یا خیر هم گفت: دوستان محبت داشته‌اند اما خودم خواستم بیشتر به‌صورت تلفنی پیگیر احوالم باشند و عیادت حضوری نداشتم. مدیران و مسئولان هم بی‌خبر بودند و خودم هم ترجیح می‌دهم و امیدوارم که به کارهای مردم برسند.

این بازیگر باسابقه درباره انتظار خود از مسئولان سینما و تلویزیون تأکید کرد: من هیچ انتظاری ندارم. خوشبختانه همواره قناعت کرده‌ام و دست پیش کسی دراز نکرده‌ام.

سلطانیان در پایان با اشاره به بستری خود در منزل پسرش توضیح داد: پسرم اجازه نداد به خانه خودم بروم تا از من پرستاری کند اما با همین حال هم من آمادگی دارم حتی مقابل دوربین بروم، بازی کنم و مشکل جدی ندارم. این عمل‌ها معمولاً عوارضی دارند که با چند روز فاصله بهبود پیدا می‌کند. خوشبختانه همه چیز به خیر گذشته است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها