پدر بابک خرمدین آزاد شده است؟

ماجرای آزادی پدربابک خرمدین از آن خبرهای عجیب و غریبی است که وقتی دربرخی از رسانه ها منتشر شد واکنش های زیادی را به همراه داشت.

پدر بابک خرمدین آزاد شده است؟

درحالی که رسیدگی به پرونده قتل بابک خرمدین دردادسرای جنایی تهران ادامه دارد خبری مبنی بر آزادی اکبر خرمدین از زندان منتشر شد، خبری که اظهارنظرهای زیادی را به همراه داشت. اما ماجرا از چه قرار بود؟

درحالی که روند رسیدگی به این پرونده هولناک درحال انجام بود، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از اولیای دم از قصاص قاتل گذشته کرده اند. چندی بعد از این خبر ، خبر مبتلا شدن اکبر خرمدین به کرونا و انتقال او به بیمارستان رجایی کرج منتشر شد. شاید هم زمان شدن این دوخبر باعث شد اینطور به نظر برسد اکبر خرمدین از زندان آزاد شده است.

طبق آخرین پیگیری‌ها، کیفرخواست اکبر خرمدین و همسرش از سوی دادسرایی  هنوز صادر نشده و درحالی که هر دو متهم این پرونده در زندان به سرمی برند ،تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    متاسفم قتل وحشیانه حیوان درنده در حق هم دیگر کشتار نمی کند اگر روانی باشد دیگران را خواهد کشت برای مان بسیار تاسف هستش حتی اگر اطرافیان گذشت کردند قانون باید تا ابد عمرش این دو قاتل زندانی میکردند

  • منم مختار رزمنده دفاع مقدس
    5

    تو فضولی.اختیار بچه خودشم‌باید از تو بگیره

    نظرات شما -
    • یک هموطن بابک خرمدین
      0

      بیشعور،مگه بچه به میلِ خودش به دنیا اومده بود که این جنایتکار به میل خودش جونِ بچه رو گرفت؟هر بچه ای،فرزند مملکت خودش هم هست،مگه یک جامعه رو چه کسانی تشکیل میدهند؟من و تو و بچه های ما میشیم یک ملت...بچه امانت خداست.بابک فرزند همه ماست فرزند ایران زمین نه فقط بچه اکبر آقا و ایران خانم!

    • محمدی
      0

      آخه فقط بچه خودش نبوده..بچه مردم کشته (دامادش) تازه دخترش هم کشته...یه آدم چقد میتونه مگه وحشی باشه...به بچه های خودش که ازخون خودش بودن رحم نکرد..نمیدونم اسمشو چی بزارم.درنده ی وحشی

  • دلسوز
    0

    واقعا متاسفم برای ؟؟؟ مانده ام چی بگویم سکوت بهترین جواب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها