حمله تند روزنامه آفتاب یزد به بهاره رهنما/ با حرف های سطحی و پز دادن نمک به زخم مردم نپاشید

یک روزنامه با اشاره به حرف های بهاره رهنما در خصوص بی دست و پا بودن فردی که پس از سی سال نتواند به رفاه برسد، به شدت به وی انتقاد کرد.

حمله تند روزنامه آفتاب یزد به بهاره رهنما/ با حرف های سطحی و پز دادن نمک به زخم مردم نپاشید

روزنامه آفتاب یزد با اشاره به این جمله بهاره رهنما که گفته "هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است" نوشت:مردم در مشکلاتشان از بی‌پولی و گرانی گرفته تا بیماری‌های مختلف و... که بخش اعظم آن حاصل مدیریت ناکارآمد مسئولان است، غرق هستند آنقدر که متوجه نمی‌شوند شب و روزشان چگونه سپری شده است. حالا در این شرایط یک نفر بخواهد با حرف‌های سطحی و با پز دادن مال و اموالش به آن‌ها، نمک به زخم‌شان بپاشد و آن‌ها را بی‌دست و پا خطاب کند، به دور از اخلاق و بی‌انصافی است.

  متاسفانه این حقیقتی است که خانم بازیگر یعنی بهاره رهنما آن را رقم زده است. او که این روزها در ترکیه به سر می‌برد طی یک لایو اینستاگرامی حرف‌هایی را بر زبان رانده که تاسف‌آور است. بهاره رهنما گفته است: «از ۱۷ سالگی کار کردم و ۳۰ سال زحمت کشیدم که الان آسایش مالی دارم هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است».
 
جای شکرش باقی است که ایشان از نظر مالی تامین است، اما خانم رهنما! قطعا حقوق بازیگری و داشتن همسری متمول در این رفاهی که شما از آن دم می‌زنید بی‌تاثیر نیست. لیکن به خوبی می‌دانید کارگری که روزانه بیش از ۸ ساعت و بیش از توانش کار می‌کند ولی حقوق کمی دریافت می‌کند آنهم در این اوضاع آشفته گرانی و باری به هرجهت، حتی اگر بخواهد بیش از ۳۰ سال هم کار کند باز هم نمی‌تواند آن رفاهی که شما از آن صحبت می‌کنید را برای خود و خانواده‌اش تامین کند.
پس بهتر است که با همان رفاه و آسایشی که در اختیار دارید، روزگار بگذرانید و با حرف‌هایتان نمک به زخم این مردم دردکشیده نپاشید.

 

منبع: آفتاب یزد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • غیر قابل نشر
    1

    متاسفانه دوره ای شد که هر کسی خواست با شرافت زندگی کند باخت .

  • خسرو
    1

    سرکار خانم رهنما از بس که تصاویر شماوحاجی را در سایت ها دیده ایم دیگر حالت تهوع پیداکرده ایم بس کنید دیگه

  • ناشناس
    0

    آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا می خونه .... در بین همین هنرمندان و بازیگران افراد به نام و سرشناسی هستند که بیش از 30 و حتی 40 سال در عرصه هنر و بازیگری تلاش کردند و با شرافت زندگی کردند ولی همچنان در گذران زندگی با سختی و مشکل رو برو هستند .

  • مراد
    0

    از امثال رهنما چه انتظاری دارید . سطح فکر این ضعیفه در همین حد است .

  • ناشناس
    1

    درود بر شرف نویسنده که حرف دل مردم را زده. این خانم از صدقه سر مردم به همه جا رسیده حالا داره انها را مسخره می کند. اگر مردم ترا بزرگ نمی کردند ایا بار اول و بار دوم برات شوهر پیدا میشد. نزدیک به محال بود با ان قد و قیافه تپول مپول

  • ناشناس
    0

    مردم بلد نیستن چند تا شوهر کنن .یه اموزش تواین زمینه بهشون بده.

  • اکبر
    0

    خود مردم اینها رو الکی گنده میکنن از ماسا مه بر ماست

  • دوقلوها از شهرری
    1

    به این خانم بازیگر بگید با تفکر امثال تو اقای روحانی 8 سال اومد نشست بر صندلی ریاست جمهور که شده این وضع مردم
    تو که به خاطر کار کردن پول در نیاوردی
    تو همسر عوض کردی کارت بانکی عوض شد شدی بچه پول دار بی درد

  • سید
    3

    به قول قدیمی ها به جان خود نناز که به تبی بنده به مال خود نناز به شبی بنده

  • راد
    0

    این خانم خودش را گم کر ه با پول حاجی گنده شده همین مردم گنده اش کردن همین خبر فوری هرروز چند تا خبر ازش میزاره

  • شاد
    0

    جنبه نداره پول دیده خودش را گم کرده بارها به مردم توهین کرده براش مهم نیست مقصر خودمان هستیم

  • دولت شاداب و جوان جهادی و حزب الهی
    3

    اصلاحات نامرد شما مقصر اتفاقات و تبعات ۸سال حکومت پلید و شیطانی روحانی هستید مسوولیت خودتون بپذیرید و با این حرفا جا خالی نکنید...سیلیبریتی ها را هم شما سرشون کلاه گذاشتید اومدن‌برا روحانی تبلیغ کردند.

  • خزان خودنما
    0

    تپل خانم خودنما؛ من بی غرضانه بعنوان بازیگر بشما احترام میگذاشتم./ اما با حرفهای اخیر شما!!! از خدا میخاهم اگر قرار است رفاهی نصیبم شود* بهای آن کم شدن عقل و شعور و عاطفه ام نباشد./ بی جنبه بپا یوقت از این رفاه و خوشی ذوق مرگ نشییی! برو ب خرخوشیت برس. مارو بحال خودمون بزار. و کلاً دیگه نشنویمت و نبینیمت.

  • ملول
    0

    بابا نفهمی کرده یه حرفی زده . شما به دل نگیر . دست خودش نیست . اگر میفهمید هنوز نقش دختر خونه بازی نمیکرد

  • به بهاره رهنما
    2

    آخه شما زنا چیزی دارین که اگه کار هم نکنین می تونین مردای ساده لوح را گول بزنین و طور دیگه ای کار کنین! در واقع کاسبی تون به راهه

  • جعفر
    0

    میمون هرچه زشتر بازیش بیشتر

  • مصطفی
    0

    من هم پاهامو رو شونه ی این و اون میزاشتم خیلی وقت پیش به آسایش می رسیدم.

  • قلندر واقعی
    0

    از چشم افتادی خانمچه رهنما اتفاقا کسانی که نان حلال و شرافتمندانه سر سفره خانواده اش میاره، ...شرف داره به امثال جنابالو پس بهت میگم زرررشک زرررشک زرررشک زززررات

  • زوری
    0

    چرا همش عکس جلف این وشوهرشرهست؟ ما نمی خواهیم تا اینترنت باز می کنیم این خودشیفته را ببینیم چرا برای کسی مهم نیست که به مردم توهین شده عکسش رابردارن چرا باید همه چی به ما تحمیل بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها