رایزنی برای دریافت دوز سوم واکسن کرونای هنرمندانِ پیشکسوت

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: درحال رایزنی برای دریافت سهمیه واکسن کرونای هنرمندان پیشکسوت هستیم و تاکنون هیچ هنرمندی از طرف این موسسه دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده است.

رایزنی برای دریافت دوز سوم واکسن کرونای هنرمندانِ پیشکسوت

نیکنام حسینی‌پور روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر دریافت دوز سوم واکسن هنرمندان منتشر شده است که احتمال می رود هنرمندان به صورت شخصی اقدام کرده باشند، چون موسسه هنرمندان پیشکسوت هنوز سهمیه دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده است.

وی تصریح کرد: شنبه (۱۵ آبان) با مرکز بهداشت شمال تهران در راستای برنامه های تزریق واکسن جلسه ای خواهیم داشت و امیدواریم که هرچه سریعتر هنرمندان پیشکسوت که عمدتا از سن و سال بالایی برخوردار هستند بتوانند دوز سوم واکسن را دریافت کنند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اظهار داشت: با توجه به اینکه هنرمندان موسسه در دوزهای اول و دوم، واکسن سینوفارم دریافت کردند؛ احتمالا نوع واکسن دز سوم نیز سینوفارم باشد که البته هنوز وارد جزییات دریافت واکسن نشدیم.

حسینی پور به تجربه موفق این مجموعه در واکسیناسیون هنرمندان اشاره کرد و گفت: حدود ۸۰۰ نفر اعضای این مجموعه هستند که ۴۰۰ هنرمند از طرف این مجموعه دو دز واکسن خود را دریافت کردند و این آمادگی را خواهیم داشت که به همه اعضا دز سوم واکسن را نیز ترزیق کنیم.

بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده با مرکز بهداشت شمال تهران برای سهولت امر واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه، فرایند واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت، اردیبهشت‌ امسال در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت انجام شد.

موسسه هنرمندان پیشکسوت مصوبه سال ۱۳۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی و از ظرفیت های جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است که با هدف تکریم مادی و معنوی پیشکسوتان هنر فعالیت خود را آغاز کرده است و از تیر ماه ۹۶ وارد سال ششم فعالیت خود شده است.

منبع: ایرنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها