پنج ایرانی که دل سلبریتی‌های خارجی را بردند/ تصاویر

هر از گاه لابه‌لای خبرها یک هم‌وطن پیدا می‌شود که در دنیای افراد مشهور و سلبریتی‌های جهانی برای خودش چهره می‌شود.

پنج ایرانی که دل سلبریتی‌های خارجی را بردند/ تصاویر

این مطلب از صفحه ‌اینستاگرام «پنشتا» درباره پنج ایرانی است که وارد زندگی سلبریتی‌های پرطرفدار شده‌اند و دل‌شان را ربوده‌اند.

بریتنی اصغری

پنج ایرانی که دل سلبریتی‌های خارجی را بردند

بریتنی اسپیرز خواننده معروف آمریکایی بعد از پنج سال دوستی بالاخره توانست نامزدی‌اش را با سام اصغری رسمی کند و بعید نیست از این پس با یک نام خانوادگی آشنا برای ما ارانی‌ها فعالیت کند: «بریتنی اصغری» بریتنی و سام در پشت صحنه یکی از موزیک ویدئو‌های این خواننده با هم آشنا شدند. آشنایی آن‌ها درست در اوج دوران افسردگی و درگیری‌های حقوقی بریتنی با پدرش بر سر ماجرای قیمومیت اتفاق افتاد. پدر بریتنی اسپیرز در ۱۳ سال گذشته قیمومیت او را برعهده داشت. طبق قوانین آمریکا دادگاه برای افرادی که مبتلا به زوال عقل یا سایر بیماری‌های روانی بوده و قادر به تصمیم گیری و اداره امور خود نباشند قیم تعیین می‌کند.

قیمومیت این خواننده هم شامل دو بخش یکی مربوط به دارایی‌ها و امور مالی، و دیگری مراقبت از خود به عنوان شخص بود. بریتنی اسپیرز از سال ۲۰۰۸ نه تنها هیچ کنترلی بر امور مالی خود نداشت بلکه حتی روابطش با دیگر افراد هم منوط به تایید پدرش بود. بریتنی اسپیرز ۳۹ ساله در یکی از جلسات دادگاه شکایت علیه پدرش گه تابستان امسال برگزار شد در صحبت‌های خود گفته بود که می‌خواهد با سام اصغری ازدواج کند و بچه دار شوند، اما محدودیت قیمومیت به او اجازه این کار را نمی‌دهد. سام اصغری که مربی ورزشی و بازیگر است ۲۷ سال سن دارد در تهران به دنیا آمده.

ایرینا شایک و علی کاووسی

پنج ایرانی که دل سلبریتی‌های خارجی را بردند

علی کاووسی متولد سال ۱۳۵۴ تهران، ولی بزرگ شده آمریکاست. او سال‌ها مدیر برنامه‌های «ایرینا شایک» مدل معروف روس بود که در ایران با عنوان «نامزد رونالدو» شناخته می‌شد به خاطر دوستی اش با کریستیانو رونالدو در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ هرچند ارتباط کاری آن‌ها در سال ۲۰۱۹ به رابطه عاشقانه منجر نشد و اعلام خبر رسمی این رابطه که فقط کاری است از سوی ایرینا، هم در رسانه‌هایی که این گونه خبر‌ها را منتشر می‌کنند بازتاب زیادی داشت.

شیوا در خانواده حدید‌ها

پنج ایرانی که دل سلبریتی‌های خارجی را بردند

محمد حدید اصلتا اردنی - فلسطینی است و سال‌هاست در کالیفرنیا زندگی می‌کند. او اگرچه در برج سازی صاحب نام است و ساختما‌ن‌های مجلل زیادی در آمریکا ساخته، اما بیش از همه به عنوان پدر دو سلبریتی معروف دنیای مد یعنی بلا و جی جی حدید شناخته می‌شود و به همین دلیل شهرت زیادی دست و پا کرده. محمد حدید سال ۲۰۱۴ با یک مدل ایرانی به اسم شیوا صفایی ازدواج کرد. شیوا متولد تهران و بزرگ شده نروژ است. ازدواج آن‌ها البته سال ۲۰۱۹ به طلاق انجامید.

رضا و ابرو در کرج

پنج ایرانی که دل سلبریتی‌های خارجی را بردند

رضا ضراب تاجر جوان و ثروتمند ایرانی اگر چه به دلایلی مثل شراکت اقتصادی با بابک زنجانی زندانی شدن در آمریکا و ارتباط با رییس جمهور ترکیه شهرت زیادی دارد، اما اول بار با عنوا شوهر ابرو گوندش خواننده معروف اهل ترکیه در ایران شناخته شد. آن‌ها در سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند و در مدت ازدواج‌شان چند باری همراه با هم به ایران سفر کردند و تصاویری از آن‌ها در یکی از ویلا‌های ضراب در کرج نیز منتشر شد.

رضا ضراب متولد ۱۳۶۲ است و از ازدواجش با ابرو گوندش خواننده اهل ترکیه یک دختر به نام آلارا دارد. در مدتی که ضراب در آمریکا زندانی بود خبر‌هایی مبنی بر اقدام برای جدایی گوندش از او منتشر شده بود؛ و در نهایت و براساس رای دادگاهی در ترکیه آن‌ها همین امسال و در بهار ۲۰۲۱ به صورت توافقی از همدیگر جدا شدند و بر اساس رای دادگاه حضانت دخترشان نیز به ابرو گوندش واگذار شد.

کلارنس و سپیده

پنج ایرانی که دل سلبریتی‌های خارجی را بردند

همین امسال و در خلال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا کلارنس سیدروف فوتبالیست معروف هلندی روی خط برنامه تلویزیون ایران آمد و بعد از صحبت‌های فنی کمی فارسی حرف زد و از آشپزی ایرانی گفت. او دو سال پیش از این هم به ایران سفر کرده بود که سفری تفریحی و شخصی به حساب می‌آمد. داستان علاقه این فوتبالیست به ایران در رابطه او و «سپیده کرامتی» زن ایرانی ساکن کانادا دارد. گفته می‌شود کرامتی متولد ایران نیست و از ازدواج قبلی خود هم دو فرزند دارد.

منبع: برترین ها

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رضا
    2

    شک نکنید 100% پولشون چپاول شده از ایران بدبخت است

  • hadad
    1

    خبر جالبی بود مثلا یک ایرانی کسی را گرفته که به خاطر شرایط روحی قیم دارد! یکی دیگر مفسد اقتصادی است که تاجر خوانده می شود! دیگری که در هنگام پخش خبر جدا شده اند! اخری هم مدل! ؟ است و رابطه کاری با فوتبالیست داشته است!!!!

  • ناشناس
    0

    ابرو و رضا زوج بودند نباید طلاق می گرفتند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها