نتیجه عمل جراحی مهران غفوریان/ حمله قلبی سر صحنه فیلمبرداری

مهران غفوریان که دیروز هنگام فیلمبرداری سریال «نیسان آبی» دچار حمله قلبی شده بود، امروز زیر تیغ جراحی رفت.

نتیجه عمل جراحی مهران غفوریان/ حمله قلبی سر صحنه فیلمبرداری

مهران غفوریان در سریال شبکه نمایش خانگی «نیسان آبی» مشغول بازی بود که دچار مشکل شد و به بیمارستان منتقل شد.

در همین رابطه یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی مهران غفوریان گفت: در تماسی که با خانواده مهران غفوریان داشتم، گفتند او در حال حاضر در اتاق عمل است. عمل قلب باز است.

احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» نیز از پایان این عمل با موفقیت خبر داد و گفت: «عمل قلب باز مهران غفوریان امروز صبح سه شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود. امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون می‌آید و به بخش عمومی منتقل می‌شود که احتمالاً چند روزی باید در بیمارستان بستری باشد.»

او درباره اتفاقی که سر صحنه تصویربرداری این سریال برای غفوریان رخ داد، گفت: «غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به درب بیمارستان، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد. با این حال قبل از آن هم خودش می‌دانست که باید برای درمان قلبش به بیمارستان برود ولی این اتفاق زودتر برایش رخ داد.»

منبع: مهر

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آقاجان شما با این حرف خودت را نشان دادی چکاره این عکس در برابر آنچه من دیده ام عالی شما در کجای این ممکن بوده و هستی یک ساعتی وقت بگذار و یک سری به حلبی آباد های نه تنها تهران که حتی در حاشیه شهرستان ها مواردی را خواهید دیده که اگر وجدان داشتی باشی و مسئولیت در دق خواهی کرد دوست غزیز کجا زندگی میکنی ننگ برشما باد با مملکت آدرستان بمیرد تا این ملت از دست شما رهایی یابد اگر مردی بمیر اگر نمردی در مردانگی شک کن لطفا بمیر خواهش میکنم بمیر ........ بمیرید ننگ برشما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها