افشاگری مهدی سلطانی از ممیزی باور نکردنی افرا/ همسر دوم سیروس کلا سانسور شده بود

مهدی سلطانی، بازیگر سریال «افرا» جزئیاتی از ممیزی این مجموعه را منتشر کرد.

افشاگری مهدی سلطانی از ممیزی باور نکردنی افرا/ همسر دوم سیروس کلا سانسور شده بود

مهدی سلطانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «افرا» عصر دیروز و پس از پخش قسمت پایانی این سریال، در پاسخ به کامنت‌های مردمی درباره راز شخصیت «پیمان»، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «پیمان قصه افرا، بچه زن دیگری از سیروس بود که در سفرشان به مشهد فاش و ناگهان سروکله‌اش پیدا می‌شود و اعظم برای آبروداری از سیروس، می‌پذیرد مادرش باشد و برای این که داستان لو نرود، سفرشان از مشهد به تهران را چند ماه به بهانه‌های مختلف به عقب می‌اندازند تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد.

کمکی که این موضوع به روند دراماتیک داستان می‌کرد، این بود که اعظم چون مادر واقعی پیمان نیست، پس هیچ حق و حقوق مالی و غیرمالی در عفو یا قصاص ندارد. تمام این مراحل تصویربرداری شد، اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل این که مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه‌دار شود، مصلحت دید حذف شود.»

منبع: خراسان

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ادیبی
    0

    ما هیچ ما نگاه!

  • ایرانی
    0

    لعنت به سانسور کنندگان و لعنت به کسانی که پشت این قضیه اند

  • تنها تنهائی
    0

    من ازاول تا آخر نگاش کردم خیلی مزخرف بود فیلمش والا فیلمهای ایرانی هم از فیلمهای ترکی بدتر شدن خداوکیلی ما ماهواره نداریم ولی اونایی که دارن وتعریف میکنن این فیلمهای ما هم ازاونا خرابترن فقط با یه تفاوتهای جزئی ازهم فاصله دارن جمع کنید توروخدا خودتو نو

  • ناشناس
    0

    نمایش نامه ی تلوزیونی چند بخشی « افرا » چه بلایی بر سر دستگاه قضایی ج.ا.ا آورد ؟؟؟!!! --- نمایش نامه تلوزیونی چند بخشی « افرا » قانون شناسی و اصول شناسی و عرف شناسی در قضاوت دستگاه قضایی ج.ا.ا و نهاد قانون گذاری در ایران در دوران پس از انقلاب را با خلع سلاح نشان دادن خانواده متهم به قتل در مقابل باج گیریهای بی منطق خانواده ی مقتول بگونه ای منطق گریز و باور ناپذیر زیر سئوال برد!!! این نمایش نامه ی سریالی تلوزیونی موسوم به « افرا » که اخیرا به مردم عرضه گردید قانون گذاران قضا و دستگاه قضایی در ج.ا.ا را با حکم به اعدام یک جنگل بان که جرم قتل او در زمان انجام وظیفه با سلاح مجاز در شرایط ناهموار جوی اتفاق افتاد به اذهان مردم دانسته یا ندانسته فاقد سواد و فاقد دانش لازم قانونی و فاقد منطق قضایی لازم تداعی والقا نمود!!!

  • ناشناس
    0

    نمایش نامه ی تلوزیونی چند بخشی « افرا » چه بلایی بر سر دستگاه قضایی ج.ا.ا آورد ؟؟؟!!! --- نمایش نامه تلوزیونی چند بخشی « افرا » قانون شناسی و اصول شناسی و عرف شناسی در قضاوت دستگاه قضایی ج.ا.ا و نهاد قانون گذاری در ایران در دوران پس از انقلاب را با خلع سلاح نشان دادن خانواده متهم به قتل در مقابل باج گیریهای بی منطق خانواده ی مقتول بگونه ای منطق گریز و باور ناپذیر زیر سئوال برد!!! این نمایش نامه ی سریالی تلوزیونی موسوم به « افرا » که اخیرا به مردم عرضه گردید قانون گذاران قضا و دستگاه قضایی در ج.ا.ا را با حکم ( قطعی؟ ) به اعدام یک جنگل بان که جرم قتل او در زمان انجام وظیفه با سلاح مجاز در شرایط ناهموار جوی اتفاق افتاد به اذهان مردم دانسته یا ندانسته فاقد سواد و فاقد دانش لازم قانونی و فاقد منطق قضایی لازم تداعی والقا نمود!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها