ماجرای عاشقانه و جالب آشنایی برخی از زوج های هالیوود

برخی از زوج های مشهور هالیوود در موقعیتی عادی با همسر آینده خود آشنا شدند، مثلاً در یک قرار عاشقانه اما بدون داشتن هیچ شناخت قبلی یا حتی در یک پارکینگ.

ماجرای عاشقانه و جالب آشنایی برخی از زوج های هالیوود

در ادامه از ماجرای جالب آشنایی تعدادی از زوج های مشهور هالیوود خواهیم گفت.

دیوید بویی و ایمان

دیوید بویی همان اولین باری که ایمان را در یک مهمانی شام دید فهمید که دلش می خواهد با این زن ازدواج کند. او در اینباره گفته بود: «از هیجان قرار اول مان شب خوابم نمی برد. در خیالاتم او دیگر همسرم شده بود. در تمام زندگی ام هرگز تا این حد برای چیزی اشتیاق نداشتم.» این زوج دو سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند و زندگی مشترک آن ها تا سال ۲۰۱۶ که بویی دار فانی را وداع گفت، ادامه یافت.

کیت وینسلت و ند راکنرول

نحوه ی آشنایی ستاره ی فیلم تایتانیک می تواند صحنه ای از یک فیلم باشد. وینسلت در اینباره گفته: «من با شوهرم در ماجرای آتش سوزی یک خانه آشنا شدم. او تنها کسی بود که چراغ پیشانی و یک جفت کفش داشت. بقیه همه چیزشان را رها و فرار کرده بودند. به خاطر همین با او ازدواج کردم. با خودم گفتم سعیم را برای به دست آوردن دل آن مردی که چراغ پیشانی دارد می کنم.»

سرنا ویلیامز و الکسیس اوهانیان

الکسیس اوهانیان، از بنیانگذاران وبسایت Reddit، با همسر فعلی اش، سرنا ویلیامز، در رم آشنا شد. او در فضای باز در حال نوشیدن قهوه بود که دستیار ویلیامز به او گفت یک موش نزدیک میزش است. اوهانیان در اینباره گفته: «به او گفتم ممنون ولی من اهل بروکلین هستم و همیشه موش می بینم. واقعاً مسأله ی بزرگی نیست.» از قرار معلوم شجاعت او ویلیامز را بسیار تحت تأثیر قرار داد و این زوج با یکدیگر وارد رابطه ی عاشقانه شدند.

ژیزلی بینچنی و تام بردی

این سوپر مدل و همسرش که یک بازیکن فوتبال آمریکایی مشهور است، از طریق یک دوست مشترک با هم آشنا شدند. بینچنی در اینباره گفته: «ما بدون هیچ شناخت قبلی باهم قرار گذاشتیم. وضعیت خنده داری بود چون به دلایلی همه فکر می کردند که انگار باید برای من یک شریک عاطفی پیدا کنند و آن هم سومین باری بود که سر چنین قراری می رفتم. می دانید وقتی آن چشم های مهربان را دیدم به معنای واقعی کلمه درجا عاشق شدم.»

جنیفر لوپز و الکس رودریگز

الکس رودریگز، بازیکن سابق بیسبال، اولین باری که جنیفر لوپز را دید، او را نشناخت. رودریگز در اینباره گفته: «داشتم بیرون راه می رفتم و یادم نمی آمد ماشینم را کجا پارک کرده بودم. یکی زد به شانه ام و وقتی برگشتم آن شخص را نشناختم. او هم گفت: "جنیفر هستم. جنیفر." خیلی خجالت کشیدم و بعدش کمی هم عصبی شدم.»

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

جاستین تیمبرلیک نحوه ی آشنایی اش با جسیکا بیل را بسیار غیرهالیوودی می داند. او در اینباره گفته: «به روش قدیمی این کار را انجام دادم، با تلفن. این را از ناپدری و پدربزرگم یاد گرفتم، که چیزی به نام رسم مردانگی وجود دارد و نباید با ظهور اینترنت از بین برود. من فکر می کنم تنها روش درست برای دعوت از یک دختر به یک قرار عاشقانه این است بتواند صدایت را بشنود.»

جورج و امل کلونی

جورج کلونی برای آشنایی با عشق زندگی اش حتی مجبور نشد پایش را از خانه بیرون بگذارد. او در اینباره گفته: «ایجنتم به من زنگ زد و گفت: "من با این زن که دارد به خانه ات می آید و قرار است با او ازدواج کنی، آشنا شدم."» همانطور که معلوم است حق با ایجنت کلونی بود و این زوج یک سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند.

منبع: روزیاتو

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها