ایده تارانتینو برای بازی آدام درایور در نقش رمبو

کوئنتین تارانتینو که با فیلم بعدی خود، از کارگردانی خداحافظی می‌کند، تمایل دارد در فیلمی، آدام درایور را برای نقش رمبو انتخاب کند.

ایده تارانتینو برای بازی آدام درایور در نقش رمبو

ورایتی نوشت: کوئنتین تارانتینو، تنها یک فیلم بلند دیگر خواهد ساخت و به همین دلیل در حال بررسی تمامی گزینه‌های ممکن برای آن است. یکی از این ایده‌های این کارگردان، بازی آدام درایور در نقش رمبو در اقتباسی از رمان «اولین خون» است. تارانتینو به‌تازگی در مصاحبه با پادکست بیگ پیکچر می‌گوید اقتباس احتمالی‌اش از این رمان به نویسندگی دیوید مورل، هیچ ارتباطی به فیلم «اولین خون» سیلوستر استالونه در سال ۱۹۸۲ نخواهد داشت.

تاراننتیو گفت: «وقتی دیوید راسل در مورد فیلم «مبارز» حرف می‌زد، به خودش و مؤلف بودنش افتخار می‌کرد. فقط می‌خواست فیلمی بسازد که مردم از آن لذت ببرند. آن حرف و آن نگاهش واقعاً روحیه‌بخش بود. اگر من می‌خواستم فیلم خوبی بسازم و می‌دانستم که فیلم خوبی خواهد شد، رمان دوید مورل را برای «اولین خون» برمی‌داشتم و از رمان اقتباس می‌کردم نه این‌که آن را بر اساس فیلم «اولین خون» بسازم.»

وی ادامه داد: «کرت راسل می‌تواند نقش کلانتر را بازی کند و آدام درایور می‌تواند نقش رمبو را بازی کند. هر بار که کتاب را می‌خوانم، دیالوگ‌ها به حدی عالی است که با صدای بلند آن‌ها را می‌خوانم. فیلم خیلی خوبی خواهد شد.»

به نظر می‌رسد که تارانتینو به ایده‌ای چالش‌برانگیزتر برای دهمین و آخرین فیلمش احتیاج دارد. این کارگردان چندی پیش فاش کرد که مدتی، بازسازی فیلم «سگ‌های انباری» را هم بررسی کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها