واکنش محسن تنابنده به جایزه گرفتن اصغر فرهادی در جشنواره کن / عکس

محسن تنابنده بازیگر «قهرمان» که همراه اصغر فرهادی به جشنواره کن نرفته بود، به جایزه گرفتن این فیلم در جشنواره کن واکنش نشان داد.

واکنش محسن تنابنده به جایزه گرفتن اصغر فرهادی در جشنواره کن / عکس

محسن تنابنده نقش مقابل امیر جدیدی را در فیلم «قهرمان» بازی کرده است. او در واکنش به جایزه گرفتن اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن تصویری از این کارگردان در اینستاگرامش گذاشت و نوشت: «جایزه بزرگ هیات داوران کن برای افتخار سینمای ایران اصغر فرهادی.»

واکنش محسن تنابنده به جایزه گرفتن اصغر فرهادی در جشنواره کن / عکس

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • یا حق
    0

    تا ببینیم نظر کیهان و حسین خان چی است؟ حتما این جایزه را پاداش صهیونیزم و امپریالیسم قلمداد خواهد کرد و به توانایی و شعور فرزندان این سرزمین باز هم توهین خواهد کرد

  • سعید
    0

    آقای تنابنده بدان که افتخارسینمای ایران مرحومان انتظامی مشایخی رشیدی کشاورز به همراه استاد علی نصیریان، پرویزپرستویی، داریوش ارجمند،اکبرعبدی،علیرضا خمسه ورضا کیانیان هستند نه اصغرفرهادی!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ابراهیم حاتمی کیا ی چاپلوس را فراموش کردی؟؟؟؟؟

    • به سعید سایبری
      0

      برا تخریب جناب فرهادی از نام اساتید سو استفاده نکنند لجن

  • ممد
    0

    وطن فروشی که شاخ و دم نداره . هرکسی ملت ایران رو سیاه و بی شعور نشون بده بالاخره یه چیزی میندازن جلوش . اگه مرده بیاد ایران واسه این همه بدبختی و این اوضاع اسفناک اجتماعی یه حرکت مثبت بزنه . ولی نه این جوری که چیزی جلوش پرت نمی کنن و لذتی براش نداره . امثال فرهادیها نه فقط خودش . گرچه خبر فوری بلاک میکنه ولی ما دلمون رو گفتیم .

  • دیکتاتور بمیر
    0

    درود بر فرهادی خار چشم تندروهای وطن فروش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سیاه نمایبهای غربزده هم بدرک واصل میشن منفور مردمن نه خائنهای که با ی تیکه استخوان جلوشون دم تکون میدن بمیرین سیاه نمهای وطن فروش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها