فصل دوم «ملکه گدایان» در فیلیمو

فصل دوم سریال «ملکه گدایان» به کارگردانی حسین سهیلی زاده از محصولات نمایش خانگی است که پخش آن از فیلیمو از سر گرفته شد.

فصل دوم «ملکه گدایان» در فیلیمو

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده دومین تجربه این کارگردان در سریال سازی برای نمایش خانگی است. سهیلی زاده که سابقه حضورش در تلویزیون به چند دهه پیش باز می گردد و در تمام سالهای حضورش جزو کارگردان های خیابان خلوت کن به حساب می آمد که آثارش مخاطبان میلیونی داشته است.

ملکه گدایان فیلیمو

در فصل اول این سریال که مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرد شاهد اتفاقات هیجان انگیزی بودیم که قصه را برای مخاطب جذاب می کرد. البرز که به خاطر خودخواهی های ملکه و دستیابی او به مواد مخدری به نام بمب از خانواده اش جدا شده و مشکلات زیادی جلوی راهش قرار گرفته است پس از آشنا شدن با افرا عاشق او می شود و با کمک افرا سعی می کند ملکه را که هیچکس موفق نشده او را ببیند؛ شکست دهد.

در فصل دوم که قسمت های ابتدایی آن پخش شده است ملکه تلاش می کند با دست به سر کردن افرا فضایی را ایجاد کند که البرز باز هم در چنگالش گرفتار شود. پارسا با بازی فرزاد فرزین که پیش از این شاهد بودیم به عنوان وکیل و همسر پنهانی ملکه تلاش کرده است او را با خود همراه کند در این فصل تصمیم می گیرد با همسر اولش با بازی الهام کردا نقشه ای بریزد تا از ایران فرار کند.

ماجراهای سریال «ملکه گدایان» پر از فراز و فرودهایی است که مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده است.

حسین سهیلی زاده کارگردان «ملکه گدایان» با کارنامه ای پر بار در تلویزیون و حضور موفق با سریال «مانکن» در نمایش خانگی یکی از کارگردان های موفق در عرصه سریال سازی است.

سهیلی زاده از همان دوران فعالیت در تلویزیون نشان داد که نبض مخاطب در دستانش است و می داند چه قصه ای و چه فضاهایی می تواند برای مخاطب خوشایند باشد.

همین روند موفقیت های سهیلی زاده بود که تصمیم گرفت وارد شبکه نمایش خانگی شود و در کورس رقابت با چهره ها و نام های مطرح در این حوزه سریال مانکن را تولید کند. سریالی که بار دیگر باعث شهرت و محبوبیت بازیگرانی همچون امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی شد و سهیلی زاده ثابت کرد تغییر مدیوم تصویر نیز نمی تواند بر استعدادهای او در زمینه جذب مخاطب سرپوش بگذارد.

«ملکه گدایان» ادامه منطقی سریال های «مانکن» و «آوای باران» است. سهیلی زاده با همان دغدغه های پیشین خود به سراغ داستانی جذاب رفته است که در همان قسمت اول توانست یقه مخاطب را بگیرد و در هر قسمت با یک غافلگیری او را پای سریال میخکوب نگه دارد. او دیگر به ترکیب برنده خود رسیده است و می داند با چه فرمولی می توان مخاطب را همراه داستان کرد.

«ملکه گدایان» یک درام معمایی قصه گو است که به خوبی می تواند قصه اش را روایت کند و واکنش های مختلفی را در میان مخاطبان خود برانگیزد. از همین رو می توان گفت سریال توانسته است موفقیت های قبلی فیلمساز را به خوبی حفظ کند.

باران کوثری که تا پیش از این تنها در یک سریال تلویزیونی تجربه بازی در مجموعه های نمایشی را داشت برای نخستین بار است که پایش به نمایش خانگی باز می شود و در «ملکه گدایان» در نقش افرا متفاوت ترین بازی کارنامه کاری اش را رقم می زند.

در خلاصه داستان «ملکه گدایان» آمده است: البرز شیمیدان ساکن آلمان است . پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ....

فصل دوم «ملکه گدایان» در فیلیمو

بازیگر نقش البرز در « ملکه گدایان » کشف جدید حسین سهیلی زاده است. آرمان درویش با حضور در «ملکه گدایان» و ایفای نقش البرز چهره مستعد و جدیدی را به سینما و تلویزیون معرفی کرد و روند پیدا کردن استعدادهای جدید در آثار سهیلی زاده را تداوم بخشید.

سهیلی زاده همچنین شبنم قربانی بازیگر نقش سارا را به عنوان یک چهره جدید دیگر به عرصه سریال سازی معرفی کرد. بازی او در نقش سارا بسیاری از پیش زمینه های ذهنی مخاطب در مواجهه با شخصیت را از بین می برد و مخاطب بدون قضاوت به پای سریال می نشیند.

حضور چهره هایی همچون محمدرضا غفاری، علی اوجی، یسنا میرطهماسب، فرزاد فرزین و الهام کردا در کنار قدیمی های بازیگری همچون رویا نونهالی و پانته آ بهرام مخاطبان را نسبت به تماشای قسمت های سریال مشتاق می کند.

سهیلی زاده در «ملکه گدایان» ثابت کرده است به خوبی می تواند بر اساس شناختش از جامعه و درک درستی از درام قصه ای را تعریف کند که هم سرشار از اتفاق های دراماتیک است و هم دغدغه های مهم جامعه را طرح کند. در چنین شرایطی می توان به ادامه سریال و پخش آن به عنوان یک اتفاق خوب در نمایش خانگی نگاه کرد. برای مخاطبانی که در ایام نوروز دوست دارند تعطیلات خود را با دیدن فیلم و سریال های متفاوت بگذرانند؛ «ملکه گدایان» یک پیشنهاد ویژه به حساب می آید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها