آسیب‌دیدگی نیکی کریمی سر صحنه فیلمبرداری

نیکی کریمی که برای فیلمبرداری «دسته دختران» به خوزستان سفر کرده بود، در صحنه فیلمبرداری دچار حادثه‌ای شد که خودش می‌گوید اتفاق خطرناکی بود، اما به خیر گذشت.

آسیب‌دیدگی نیکی کریمی سر صحنه فیلمبرداری

نیکی کریمی در این باره گفت: «ما از اواخر آذر و برای فیلم «دسته دختران» به کارگردانی خانم قیدی در آبادان بودیم و الان هم اهواز هستیم. اتفاقاً خارج از کرونا و مسائل و مصائب آن سر صحنه این فیلم همان اوایل فیلمبرداری اتفاقی افتاد که به گردن و کمرم خیلی آسیب رسید و از پشت سر به شدت پرتاب شدم روی زمین، که اتفاق خطرناکی بود ولی خدا را شکر به خیر گذشت.»

کریمی که ۲۵ سال پس از «برج مینو» دوباره به خوزستان برگشته، می‌گوید:‌ «من سال‌ها پیش برای فیلم «برج مینو» در آبادان چند ماهی فیلم‌برداری داشتم؛ یکی دو جشنواره از طرف خانه سینما هم شرکت کرده بودم و حالا بعد از سال‌ها به اینجا برگشتم. خیلی دلم می‌خواست ببینم شهر چه پیشرفت‌هایی کرده است. خود مردم خوزستان یک اصطلاحی دارند و می گویند: «آبادان موزه دائمی جنگ است.»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رهام
    0

    پس نتیجه اینکه شهر هیچ پیشرفتی نکرده ، وای بر مسئولان

  • حرف دلم
    1

    سلام خانم نیکی کریمی،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من ۳۱ سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی در بیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو را خدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها