علت توقف پخش سریال گاندو

تهیه کننده سریال «گاندو» به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پخش فصل دوم این سریال با پایان تعطیلات نوروزی پرداخت.

علت توقف پخش سریال گاندو

با پایان تعطیلات نوروزی، مجتبی امینی درباره چگونگی ادامه پخش این سریال توضیحاتی ارائه داد.

تهیه کننده سریال «گاندو» گفت: ما برای رسیدن به پخش نوروز به خاطر درخواست‌های زیاد مردم و پاسخ دادن به نیاز مخاطب در شرایط سخت کرونایی و با تلاش یک گروه دویست نفری سعی کردیم سریال را برای پخش در نوروز آماده کنیم که امشب پخش در قسمت سیزدهم سریال موقتاً به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: چرا پخش سریال گاندو متوقف شد؟

وی در ادامه افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، ادامه سریال «گاندو»، بدون هیج گونه ملاحظه‌ای روی آنتن برود.

همچنین کوروش کمره‌ای مشاور مدیر شبکه سه سیما طی توئیتی اعلام کرده است که «ادامه گاندو بعد از انتخابات» خواهد بود و با این جمله که «سخن بسیار است» به همین توضیح کوتاه اکتفا کرده است.

فصل دوم سریال «گاندو» به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی محصول مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است.

بیشتر بخوانید: پخش سریال‌های نوروزی تا چه روزی ادامه خواهد داشت؟

منبع: روابط عمومی سریال گاندو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • ناشناس
    0

    زیاد برای انتخابات فرق نمیکنه

  • فرحام
    0

    مرگ بر غربزده و نفوذی های داخلی دشمن در داخل کشور ، که حتی صدا و سیما را هم در اختیار گرفته اند واز صدا و سیمای ج ا ایران دارند دنبال غرب پرستی می گردند.

  • سلام
    0

    دولتی که میگفت پناه میبرم از شکستن قلم ها به موقعش دهان هارو هم میشکند

    نظرات شما -
    • ..
      0

      دولت هیچوقت نگفته از دروغ تهمت حمایت می کنم گفته از آزادی بیان دفاع می کنم الحق این هشت در دوره در طول چهل ودوسال انقلاب از نظر آزادی بیان بینظیر بود هیچوقت مردم در ابراز عقیده تا این حد آزاد نبودند

  • کامبیز
    0

    علت توقفش اینه که دولت دیکتاتور روحانی از افشاگری ترسیده! حقیقت تلخه! جناب آشنا می گفتند صدا وسیما مخاطب نداره!

  • احمد
    0

    سپاهی ها نمی توانند با گاندو سازی تهمت زنی رأی بیاورند یا برگرده مردم سوار شوند

    نظرات شما -
    • ح م د
      0

      همه جای دنیا ساخت فیلم و سریال های مخالف سیاست های دولت فارغ از هر نوع جناح سیاسی امری ساده و عادی می باشد. اما در ایران ما فقط حرف از آزادی بیان میزنیم.

  • لک
    0

    بالاخره فشار دولت جواب داد ،ادامه گاندو بعد انتخابات

  • خسرونژاد
    0

    ساخت و پخش سریال کاندو از جمله وظایف و تکالیف بسیار ارزنده و ارزشمند و واجب مغفول مانده از سوی صدا و سیما بود که میبایست در سالیان گذشته نسبت به انجام آن اقدام می‌نمود. وجود شرارت‌ها و ناامنی‌های وحشتناک ایجاد شده در کشورهای همسایه و و فجایعی چون کشتار کودکان و زنان و مردان توسط جانیانی چون داعش تلخ ترین زندگی را برای مردم منطقه رقم زد اما چتر امنیتی ایجاد شده در کشور توسط سربازان نازنین و گمنام امام زمان و جانفشانی های فرزندان عزیز ملت در سپاه و در رأس آن شهید بزرگوار و عزیزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موجب گردید تا کشور و مردم عزیزمان از کوچکترین گزندی در امان باشند و ای کاشک متولیان تأمین معاش مردم در دولت نیز همانند پاسداران تامین امنیت به وظایف خود بدرستی عمل می‌نمودند. بعنوان یک ایرانی عاشق وطن و مردمم به امنیت موجود در کشورم افتخار کرده و در مقابل تمامی عوامل ایجاد این امنیت خاضعانه سر تعظیم فرود می آورم. به امید آینده ای بهتر و ایرانی سرافراز و مقتدر توأم با بهترین شادکامیها و شادابیها برای همه مردم ایران

    نظرات شما -
    • ح م د
      0

      درود بر شرف شما دوست عزیز.

    • علی رضا
      0

      در مورد مأموری که شهید فخری زاده را ترورکرد هم بسازند اینجوری نسبت به خون این دانشمند بزرگ اعداد دین می می کنند

    • ب بیسواد علیرضا
      0

      اعداد واقعا اعداد نوشتی یاد بگیر ادای دین

  • فاطمه
    0

    دیگه دوره ریاست جمهوری هم تموم شده و هر دروغی که صدا و سیما و آقای فروغی خواستن ،به خورد مردم بدید

  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا ندیدم ولی کنجکاوم که ببینم

  • سید
    0

    فیلم گاندو یه فکر شکاک ومتوهم پشتش است. خبرنگاران مسلح این را مدیریت می کنند. افکار مریض روزانه هزاران بار دشمن دشمن می گویند. خودشان فرزندانش شناسنامه لندن می گبرند. اگر این سریال درست باشد. ضعف کشورمان و قدرت آنها را به نمایش می گذارد و اگر دروغ باشد و جناحیباشد. بازهم مدیریت چندگانه کشور است. چون مردم نود درصد صدا و سینارا دروغ گو وجناحی می دانند.

  • سید حسن
    0

    بنده که ندیدم چون صدا و سیما خیلی وقته برنامه ایی برای شادی مردم نداره و دنبال کارهای سیاسی کاری خودش است .

  • سینا
    0

    به درک که متوقف شد و امیدوارم کل صدا وسیما متوقف بشه

    نظرات شما -
    • ح م د
      0

      تو هم متوقف بشی خوبه. پیاده شو با هم بریم

    • .
      0

      دیدن توقیف نفتکش انگلیسی طاقت فرسا بود برات میدونم.

  • م.ر
    0

    من‌کاری ب این دولت ندارم ولی خدایی صداو سیما فقط داره تخریب میکنه.امام حسینی ی خورده با وجدان قضاوت کنیم این دولت سخت ترین روزا رو پشت سر گذاشت.دوستانی ک انقد غرب زدگی غرب زدگی میکنن‌ اینو بدونن ک باید با تمام دنیا تعامل داشت.سمت شرق قش کردیم ببینیم درست میشه یا ن.هممون میدونیم دشمنی آمریکا بهتر از دوستی چین و روسیس.

    نظرات شما -
    • ح م د
      0

      تعامل یعنی استفاده متقابل طرفین از امکانات و ظرفیت های همدیگر آن هم با حسن نیت برای پیشرفت امنیت و آبادانی . نه اینکه هر چی اونا بگم ما بگیم چشم. دیگه چکاری غربی ها برای دشمنی با ملت باید میکردن که نکردند. واقع بین باش.

  • سینا
    0

    فیلم های علمی ،تخیلی همیشه برای کودکان جذابه

  • ص _ ن
    0

    پیش نهاد می کنم صدا و سیما ، گاندو ۳ را به افشای شیوه های نفوذ جاسوسان اسراییلی در نهادهای اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی کشور اختصاص دهد که مرکز مهم هسته ای نطنز را منفجر کردند ، هزاران سند بکلی سری را سرقت کردند و در روز روشن شهید محسن فخری زاده را به شهادت رساندند و کمترین رد پایی از خود بجای نگذاشتند .

  • عاشق عدل علی
    0

    کاش برای این هزاران میلیاردی که درطول این سالهادرشهرداریها گم یاغیب میشه واین مال هایی که درتهران وشمال ساخته میشه به جای اینکه این ثروت صرف تولید بشه ویادرمناطق محروم سرمایه گذاری بشه و.....یه سریال می ساختن ودشمن داخلی راهر کس که باشه نشون بدن ورسوا کنن . کاش فقط ایکاش!!!!

  • و
    0

    ادامه اش با ماجرای محمودسیف معاون اقتصادی سپاه بسازند مسلما بسیار پر بیننده تر خواهد بود

    نظرات شما -
    • کریم
      0

      عیسی شریفی هم میتونه شروع خوبی باشه؟

  • فکوری
    0

    دلیل توقفش توی ذات خودفیلم بودچون یه دروغ گفتی مجبوری دروغ های دیگه رابگی تادروغ قبلی راتوجیه کنی لذاپشت سرهم بایددروغ سرهم بکنی وازاونجاکه دروغ هم عمرطولانی نداره یه جایی بایدتمومش کنی.

  • ص _ ن
    0

    پیش نهاد می کنم صدا و سیما ، گاندو ۳ را به افشای شیوه های نفوذ جاسوسان اسراییلی در نهادهای اطلاعاتی ، امنیتی و نظامی کشور اختصاص دهد که مرکز مهم هسته ای نطنز را منفجر کردند ، هزاران سند بکلی سری را سرقت کردند و در روز روشن شهید محسن فخری زاده را به شهادت رساندند و کمترین رد پایی از خود بجای نگذاشتند

    نظرات شما -
    • کمالی
      0

      نسبتی داری با وزیر منقرض شده؟

    • هاشم
      0

      کمالی تو خودتاداری برای عرضه کردن به کی آماده می کنی آدم اگرنسبتی هم داشته باشه چه سعادتی بالاترازاین که باانسان وارسته دانشمندوطن پرست صلح طلب باسوادی مثل دکترظریف نسبت داشته باشه .

  • امیررضا
    0

    سریال گاندو بد ترین سریال دهه ۹۰ بود من سریال گاندو نگاه نمیکنم اگر سریال سرنخ فصل دوم ساخته بشه نگاه میکنم چون سری اول سریال سرنخ ۲۵ سال پیش پخش شد حالا خبر ساخت سریال سرنخ دادن همون امیرحسین اوصیا و مصطفی نجم

  • اشنا
    0

    دیواری کوتاه تر از دیوار دولت فعلا در مملکت وجود ندارد چون وقت دولت تمام می شود می خواهند تمام بد بختی های مردم را کول دولت بار کنند به نوعی کودتا کم احترامی به منتخب مردم تا چه اندازه صدا و سیما شرم کنید

  • داود
    0

    کاش انتقادازعملکرد دولت بعدی هم درتلویزیون ادامه داشته باشه البته این اتفاق نخواهد افتاددقیق مثل زمان احمدی نژاددائم ازسفرهای بی نتیچه استانی وپوشیدن لباس محلی وسخنرانی های بیهوده ایشان نشون میدادولی الان هرپنچ شنبه ده هاطرح بزرگ توسط دولت به بهربرداری میرسه درحالی که به شدت تحریم هستیم ولی اصلابه اینجورکارهای دولت پرداخته نمیشه ودایماازمشکلات که بیشترمنشاآن تحریم ظالمانه می باشدپرداخته می شود.

    نظرات شما -
    • خسرونژاد
      0

      دوست عزیز کامنت گذار جناب آقای داود عدم نمایش منتقدانه توسط صدا و سیما از دولت آتی در صورت بی‌کفایتی دولتمردان بسیار مزموم است اما عدم احاطه و شناخت مسئولان سیاست خارجی کشور از سیاست و مکر و حیله سیاستمداران کشورهای مخالف برای اتخاذ تصمیمات فوق العاده موثر مربوط به موجودیت نظام و کشور در محافلی نظیر ۱+۵ نه تنها مزموم بلکه غیر قابل بخشش است. افتتاح دهها طرح به هیچ عنوان نمی‌تواند خسارت عظیم نابودی سرمایه عظیم صنعت هسته‌ای کشور و تحریم‌های ظالمانه و کمر شکن را که محصول بی خبری و بیخردی مسئولان از کید دشمنان بوده را توجیه نماید

  • خسرونژاد
    0

    دوست عزیز کامنت گذار جناب آقای داود عدم نمایش منتقدانه احتمالی توسط صدا و سیما از عملکرددولت آتی در صورت بی‌کفایتی دولتمردانش بسیار مزموم است اما عدم احاطه و شناخت مسئولان سیاست خارجی کشور از سیاست و مکر و حیله سیاستمداران کشورهای مخالف برای اتخاذ تصمیمات فوق العاده موثر در موجودیت نظام و سرنوشت کشور در محافلی نظیر ۱+۵ نه تنها مزموم بلکه غیر قابل بخشش است. افتتاح دهها طرح به هیچ عنوان نمی‌تواند خسارت عظیم نابودی سرمایه عظیم صنعت هسته‌ای کشور و تحریم‌های ظالمانه و کمر شکن را که محصول بی خبری و بیخردی مسئولان از کید دشمنان بوده را توجیه نماید

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      آقای خسرونژادچطورصنعت هسته ای به قول شمانابودشددرحالی که بعدازقانون مجلس درمدت کوتاهی به غنی سازی بیست درصد رسیدیم وسانتریفوژهای نسل جدیدبه چرخه هسته ای اضافه شدوطبق تاییدبی انصاف ترین آدمهایی که ازمراکزهسته ای بازدیدکردن گفتن صنعت هسته ای دربهترین وضعیت خودش قراردارددرضمن صنعت هسته ای که بسیارهم مهم می باشدوقتی درجهت معیشت مردم خصوصاماکم درآمدهانتواندکاری انجام دهدفقط می شودشعارودیگرهیچ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها