انتقاد به انتخاب «آل پاچینو» برای نقش «گوچی»

«پاتریشیا گوچی» از نوادگان بنیانگذار کمپانی معروف مُد گوچی از انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش انتقاد کرد.

انتقاد به انتخاب «آل پاچینو» برای نقش «گوچی»

تلگراف نوشت: فیلم «گوچی» به کارگردانی «ریدلی اسکات» که به ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» نوه به‌قتل‌رسیده مالک اسبق کمپانی معروف «گوچی» می‌پردازد هم‌اکنون در شهر رُم ایتالیا در مرحله فیلمبرداری قرار دارد اما انتشار عکس‌هایی از حضور «آل پاچینو» در این فیلم با واکنش یکی از نوادگان خاندان گوچی روبه‌رو شده است.

«پاتریشیا گوچی» سازندگان این فیلم را برای انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش «آلدو گوچی» فرزند ارشد «گوچیو گوچی» مورد انتقاد قرار داده و عنوان کرده «آل پاچینو» چاق و قدکوتاه است در حالی که پدرش قدبلند، لاغر و چشم‌آبی بوده است و این فیلم موجب می‌شود آبروی پدرش لکه‌دار شود.

‌ داستان این فیلم درباره ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» با بازی «آدام درایور» است که در سال ۱۹۹۵ توسط یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شد و بعدها مشخص شد این قتل به دستور مستقیم همسر سابقش «پاتریزیا رجیانی» انجام شده که در این فیلم «لیدی گاگا» ایفاگر نقش اوست.

این فیلم بر اساس کتابی با عنوان «خانه گوچی: «داستانی پرشور از قتل، جنون، شکوه و طمع» نوشته «سارا فوردن» ساخته می‌شو که قرار است امسال در ماه نوامبر اکران عمومی شود.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها