حاشیه‌های قرعه‌کشی فیلم فجر: انتقاد از موسیقی «پیکان جوانانی» و پخش نشدن مراسم از شبکه شما

امسال برای اولین‌بار برای جدول پخش فیلم‌های سینمای رسانه‌ها قرعه کشی شد و هر فیلم به قید قرعه در جدول جای گرفت.

حاشیه‌های قرعه‌کشی فیلم فجر: انتقاد از موسیقی «پیکان جوانانی» و پخش نشدن مراسم از شبکه شما

به گزارش خبر فوری ، در ادامه حاشیه‌هایی از این مراسم را خواهید خواند:

*سردبیر روزنامه صبا از «دوبس دوبس» موسیقی متن برنامه انتقاد کرد و آن را پیکان جوانانی خواند. مجری برنامه پاسخ داد: «همین الان این موزیک رو از توی گوگل دانلود کردیم و قدیمی نیست.» موسیقی برای دقایقی قطع شد اما با درخواست حاضران ادامه پیدا کرد.

*این روزنامه‌نگار به مشکلات کاغد هم اشاره کرد و گفت قبلا مطبوعات رکن چهارم دموکراسی بودند ولی الان با این وضع کاغذ رکن چهلم هم نیستند.

*میثاقیان مدام سعی داشت این مراسم به قرعه کشی جام جهانی ربط دهد. او گفت وقتی کافو قرعه ایران را برداشت در صفحه مجازی‌اش کلی فحش شنید. امیدوارم در این مراسم این اتفاق نیفتاد. او با فیلم حاتمی‌کیا هم شوخی کرد و گفت: هر کسی که قرعه‌اش به حاتمی‌کیا بخورد حذف می‌شود!

*هومن سیدی کارگردان فیلم «سیزده» به صورت کاملا اتفاقی عدد سیزده را در قرعه کشی برداشت.

*میثاقیان که گزارشگری برنامه نود را برعهده دارد اصرار داشت که ثابت کند سینما را خوب می‌شناسد. او که اطلاعاتی درباره همه فیلم‌ها می‌داد گفت چند روز است دارم مطالعه می‌کنم و حتی خلاصه فیلم‌ها را هم بلدم.

*کش دور کاغذها سوژه شوخی خبرنگاران و سینماگران شده بود. یکی آن را کش سر خواند و دیگر گفت کش پول است. بازکردن کش کار سختی بود. میثاقیان به شوخی گفت خانم‌ها چون ناخن بلندی دارند کش‌ها را راحت‌تر باز می‌کنند.

*دو فیلم «کامیون» و «جاده قدیم» که به لحاظ معنایی با هم در ارتباط هستند در روز اول جشنواره پشت سر هم اکران خواهند شد.

*احمدرضا معتمدی کارگردان فیلم «سو تفاهم» گفت یکی از شبکه‌های تلویزیون گفته است که فیلم ما نمی‌رسد. ولی فیلم ما حتما می‌رسد.

*گفته شد که مراسم به صورت زنده از شبکه «شما» پخش خواهد شد. اما این اتفاق نیفتاد و فقط کانال «آپارات» مراسم را پخش کرد. انتخاب شبکه «شما» (منتخب سیمای استان‌ها) برای مراسمی که در تهران اتفاق می‌افتد کمی عجیب بود. ضمن این‌که دلایل پخش نشدن آن هم اعلام نشد.

*خبرنگار ایلنا با کت و شلوار میثاقیان شوخی کرد و گفت احتمالا سردار آزمون از تو خواسته که این لباس را بپوشی تا مراسم قابل پخش باشد.

*الوند به داوری‌های جشنواره اشاره کرد و به معترضان داوری کنایه زد. او گفت: بد نیست جوایز را هم به قید قرعه بدهیم. چون یک عده همیشه طلبکار هستند و از نتایج ناراحت می‌شوند.

*میثاقیان گفت مشتاق دیدن فیلم «عرق سرد» هستم. چون به یک ماجرای واقعی در فوتسال اشاره دارد و باران کوثری نقش یک فوتسالیست را بازی می‌کند.

*خبرنگار روزنامه شهروند از زنده‌یاد «محمد رضا رستمی» روزنامه‌نگار فقید یاد کرد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها