روزنامه کیهان به نقدهای صحبتهای رضا پهلوی درباره رابطه جمهوری اسلامی و اسرائیل پرداخت

روزنامه کیهان نوشت: رضا ربع پهلوی با اذعان به نفرت عمومی ملت ایران از رژیم صهیونیستی گفت: ایران با دشمنی با اسرائیل، امنیت خود را تضمین می‌کند.

روزنامه کیهان به نقدهای صحبتهای رضا پهلوی درباره رابطه جمهوری اسلامی و اسرائیل پرداخت

این روزنامه در ادامه آورده است:

وی در گفت‌وگو با یک رسانه صهیونیست اظهار داشت: جمهوری اسلامی تهدیدی برای اسرائیل است و این دشمنی با تل‌آویو، تاکتیک نیست بلکه همچون ملاتی ثبات و امنیت جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.
ربع پهلوی در مصاحبه با وب‌سایت «اسرائیل‌هیوم»، همچنین از نامه برخی عناصر ورشکسته ضدانقلاب که خواستار ادامه سیاست فشار حداکثری بر ایران شده بودند، حمایت کرد.
وی با دفاع از توافق سازش ارتجاع عرب با صهیونیست‌ها موسوم به صلح ابراهیم، آن را توافقی برای «پیشرفت، از بین بردن تباهی و فلاکت جوانان در کشورهای‌ اشغال‌شده و کشورهای محور مقاومت» مانند ایران، عراق، لبنان، یمن و سوریه دانست(!)
او گفت: دشمنی جمهوری اسلامی با اسرائیل، یک تاکتیک نیست بلکه چسب یا ملاتی ایدئولوژیک برای امنیت و ثبات جمهوری اسلامی است.
وی در عین حال به سیاق ناکامی ‌چهل‌ودو ساله فسیل‌های سلطنت‌طلب مدعی شد جمهوری اسلامی سقوط می‌کند. این بخش از گزافه‌گویی شازده ناکام پهلوی، با تمسخر راز زیمت کارشناس موسسه مطالعات امنیت ملی دانشگاه تل‌آویو روبه‌رو شد که در توییتر نوشت: «به اندازه‌ای بزرگ شده‌ام که ده‌ها گفت‌وگو و سخنرانی او {رضا پهلوی} از دهه ۱۹۸۰ به این سو از جمله با خبرنگاران اسرائیلی را به‌خاطر بیاورم که مدعی بود رژیم ایران در آستانه سرنگونی است و خود را برای بازگشت به ایران آماده می‌کند(!) او در یکی از سخنرانی‌های خود در سال ۱۹۸۹ گفت: «هیچ شکی ندارم که مردم در حال برداشتن قدم‌ها برای براندازی جمهوری اسلامی هستند و رژیم به پایان رسیده است».

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رضا
    0

    وليعد ،،،،،دروغ گو نيست

  • ع ب
    0

    سلام میگم بی معرفت نباشید رضا پهلوی آدم هست مثل شماها بی شعور نیست به کسی توهین نکنید درست جواب بدید ربع پهلوی این شماها هستید ایران چپو کردید این خلبان آف چهارده هست بدبخت

  • باو رکن
    0

    کاش یه نظر سنجی واقع گرایانه بشه تا همه بفهمن که روزنامه کیهان چقدر محبوبیت بالایی در میان مردم ایر ان داره و این یاروهه . رضا پهلویه رو میگم . مردم اصلن دوسش ندارن و نمیخان بیاد ایران . باوررررررررررررر کن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها