مجری صداوسیما، بابت دعوت به رقص در شب یلدا از بینندگان عذرخواهی کرد

مجری صداوسیما، بابت دعوت به رقص در شب یلدا برای کاهش استرس کرونا، که از سوی کارشناس برنامه مطرح شده بود، از بینندگان عذرخواهی کرد.

مجری صداوسیما، بابت دعوت به رقص در شب یلدا از بینندگان عذرخواهی کرد

در ساعات اخیر، پیشنهاد کارشناس یک برنامه‌ی سازمان صداوسیما، مبنی بر دعوت مخاطبان به رقص در شب یلدا، با حواشی گوناگونی روبه‌رو شد. این کارشناس این پیشنهاد را به‌دلیل «کم شدن استرس‌های ناشی از کرونا» مطرح کرده بود. پس از ساعتی، مجری این برنامه جلوی دوربین آمد و از اعلام کرد چنین عبارتی در «شان برنامه و بینندگان» نبوده و این که: «دوست نداشتیم بشنوید» و خلاصه عذرخواهی کرد.

منبع: کافه سینما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • محسن
    0

    یه مراسم از هیات میذاشتی، یا سینه زنی،مولودی خوانی ووو از این کارها که مدیران بلدند.بالاخص استاد فروغی.همه را می شست میبرد. رقص چیه.یعنی چی ملت تو خونه هاشون برقصن. این بیماری مختص یکی دو نسل نیست. ریشه بیمار است.

  • نامی
    0

    اگر من بودم اخراجمم میکردند عذرخواهی نمیکردم شخصیت خودتونو حفظ کنید دعوت به رقص برای مردم اشکالی نداره

  • پرسشگر
    0

    آره بابا ... اصلا شاد بودن و شاد زیستن جزء گناهان کبیره هست . جشن های ایرانی هم از نظر صدا وسیما باید برچیده شوند . اونقدر باید افسرده و خموده و غمگین باشید تا نتوانید نگاهی به دور و اطراف بیاندازید تا آقایان و آقازاده ها به راحتی حقتان را پایمال کنند و تشریف ببرن جایی که جور دیگه ای زندگی جریان داره .

  • کاربر ناشناس
    0

    دنیا به آخر رسید اتفاقا بسیار حرف خوبی زد و حداقل یه ذره به مردم روحیه داده اینکه ۲۴ ساعته نوحه بخوانید گریه کنید کار خوبی خدا شرتان را بکند

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس یا سرباز سایبری؟
      0

      خدا شر منافق و خائن و اختلاس گر رو از سر مردم کم کنه ان شاءالله

  • ایرانی
    0

    مگر یادتون رفته چند ماه پیش حسن روحانی در اوج همه گیری کرونا در ایام محرم و صفر گفت عزاداریها تعطیل شدنی نیست و مردم ما اگر عزاداری نکنن غمگین می شوند و باید عزاداری ها با وجود شیوع کرونا برگزار شود !!!! خوب وقتی دیدگاه رئیس جمهور کشور آن باشد مجری صدا و سیماش هم باید نظرش اینگونه باشد !!!! اگر غیر از این بود جای تعجب داشت !!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    زیادی سفت بگیری از یه جا بیرون مزنه ما افریده شدیم کار کنیم غصه بخوریم گریه کنیم وبمیریم حرف تا عمل فرق میکند اگر میخوای عمر مفید وتن سالم داشته باشی برو انجام بده شما که مگید ضرر داره ثابت کن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها