شیوا ابراهیمی: برای افرادی که پول می‌دهند تا بازیگر شوند، متاسفم

بازیگر سینما و تلویزیون از وجود برخی ارتباطات در سینما گله‌مند است و باور دارد این موضوع که برخی پول می‌دهند تا بازیگر شوند، مشکل بسیار بزرگی است.

شیوا ابراهیمی: برای افرادی که پول می‌دهند تا بازیگر شوند، متاسفم

شیوا ابراهیمی که به‌تازگی در سریال «زمین گرم» با نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله ایفای نقش کرده است، درباره دست‌های پشت پرده در عرصه بازیگری صحبت کرد.

ابراهیمی درباره این‌که چرا در فیلم‌های سینمایی، حضور کم‌رنگی دارد، گفت: «دلیلش مشخص است، شما اگر فیلم‌های سینمایی را نگاه کنید، اسامی یک تعداد آدم دائم تکرار می‌شود. سینما یک قسمت بیزنس دارد که آدم‌ها باید بروند و خودشان و کارشان را معرفی کنند. این مهارت برای بازیگری باید کسب شود، حالا یا توسط خود هنرمندان یا از راه‌های دیگر مانند استفاده از مدیر برنامه. اگر این بخش تقویت نشود، کسی مانند من، حضورش کمرنگ می‌شود.»

این بازیگر درباره ارتباطات در سینما گفت: «یک بحث هم درباره ارتباطات وجود دارد، چند سال پیش یک نقشی را به من پیشنهاد دادند، قرار داد بستم و پس از مدتی دیدم نقش من خیلی کم‌تر شده و یک کاراکتر به فیلم اضافه شده و بخش عظیمی از نقش من وارد نقش آن هنرمند شده تا او آن را بازی کند و برای جشنواره فجر سیمرغ بگیرد که یادم نیست گرفت یا کاندید شد. من هنوز هم آن قرار داد را دارم اما جایی رسانه‌ای نکردم. نکته‌ای که وجود دارد این است خیلی راحت نقش‌ها تغییر می‌کنند و متأسفانه بعضاً می‌بینیم و می‌شنویم که عده‌ای، مخصوصا جوان‌ترها برای ورود به سینما و بازی در یک فیلم هزینه می‌کنند که این موضوع خودش یک مشکل عظیم است و من از این موضوع بسیار متأسف هستم.»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    کاش فقط پول بود خانم مرجانه گلچین فرمودند که بازیگران برای گرفتن نقش در فیلم باید در پارتی مخصوصی شرکت کنند

    نظرات شما -
    • سلبریتی
      0

      به شما چه ربطی داره ما چکار میکنیم

  • بهنوش بختیاری
    0

    به کسی چه ربطی داره چه کسی چجوری بازیگر میشه .لطفا سرتون تو کار خودتون باشه

  • کاربر ناشناس
    0

    متاسف برای لختی خودت باش برو اول این حجاب افتضاحت درست کن بعدا با پول باز هم خوبه

    نظرات شما -
    • ایوزی
      0

      عریان...

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش فقط با پول می شد بازیگر اما شما خانم اول این سبک حجاب را تصحیح کن چرا بازیگر ها همیشه لخت و اوریان و بد حجاب هستن شما هم هستید چر بازیگر باید جلوه گری کند خیلی کار زشتی است اگر درک داشته باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها