نخستین پروژه‌ی خالقان سریال "گیم آو ترونز" برای نتفلیکس، اعلام شد

بیش از یک سال از پخش فصل پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت» می‌گذرد و حالا زوج نویسنده این سریال، آماده‌ تولید اولین پروژه خود برای شبکه نتفلیکس شده‌اند.

نخستین پروژه‌ی خالقان سریال "گیم آو ترونز" برای نتفلیکس، اعلام شد

بیش از یک سال از پخش فصل پایانی سریال «بازی تاج‌وتخت»... به نویسندگی «دیوید بنیاف» و «دی.بی. وایس» و نزدیک به یک سال از قرارداد گران‌قیمت آنان با نت‌فلیکس می‌گذرد و حالا این زوج نویسنده آماده‌ی تولید اولین پروژه‌ی خود برای این شبکه شده‌اند.

ساعاتی پیش گزارش شد که این پروژه یک سریال درام علمی-تخیلی است که از رمان سه‌گانه‌ی «مسئله سه جرم» (Three-Body Problem) به نویسندگی «لیو سیشین» چینی اقتباس خواهد شد. این رمان‌ها داستان‌هایی در مورد اولین برخورد بشر با یک تمدن فضایی را روایت می‌کند...

بنیاف و وایس برای خلق این پروژه تهیه‌کنندگان بسیاری گرد هم آورده‌اند. «الکساندر وو» یکی از خالقین سریال «ترور: ننگ»‌ ... شبکه‌ی AMC که در ماه فوریه با نت‌فلیکس قراردادی به امضاء رساند، به نگارش فیلمنامه‌ی سریال یاری می‌رساند و از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود. «رایان جانسون» کارگردان «چاقوکشی» ... و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» ...، و «برد پیت» با کمپانی «پلن بی» و «رزمند پایک» با کمپانی «پریمیتیو استریک» نیز از دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

لیو نویسنده‌ی کتاب‌ها و «کن لیو» که مترجم آن‌ها به زبان انگلیسی به عنوان مشاور بر تولید سریال نظارت خواهند کرد. «مسئله‌ سه جرم» همچون «بازی تاج‌وتخت» داستانی گسترده بازگو می‌کند. کتاب اول روایت‌گر سرگذشت «یه ونجی» است که به دنبال مرگ پدرش به دست «محافظین سرخ» در حین «انقلاب فرهنگی»، می‌کوشد به بیگانگان فضایی برای تهاجم به زمین کمک کند.

بیناف و وایس با انتشار بیانیه‌ی مشترکی در مورد این پروژه گفته‌اند: «سه‌گانه‌ی «لیو سیشین» که خواننده را به سفری از دهه‌ی ۱۹۶۰ تا پایان زمان، از زندگی روی سیاره‌ی آبی‌ رنگ زمین به دورترین نقاط عالم می‌برد، جاه‌طلبانه‌ترین مجموعه‌ی علمی-تخیلی است که تاکنون خوانده‌ایم. مشتاقیم چند سال آینده‌ی عمرمان را صرف به تصویر کشیدن این داستان برای مخاطبین سراسر دنیا کنیم.»

«پیتر فریدلندر» نائب رئیس سریال‌های درام نت‌فلیکس از طرف این شبکه بر تولید پروژه نظارت خواهد کرد. او ناظر پروژه‌های «خانه‌ی پوشالی»... و «شکارچی‌ ذهن»... بوده است.

بنیاف و وایس پس از پایان جنجالی «بازی تاج‌وتخت» در مورد پروژه‌های بعدی خود سکوت کرده بودند. هواداران آشکارا علیه این دو نویسنده اظهار بیزاری کردند و خواستار بازسازی اپیزودهای پایانی آن سریال شدند. بنابراین باید دید مخاطبین چگونه به سریال جدید این دو واکنش نشان می‌دهند.

منبع: ۳۰نما

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها