انتقاد شدید از آرایش‌های غلیظ در ۲ سریال ایرانی

روزنامه جمهوری اسلامی از وجود آرایش‌های غلیظ در دو سریال نمایش خانگی انتقاد کرد.

انتقاد شدید از آرایش‌های غلیظ در ۲ سریال ایرانی

این روزنامه نوشت: طی ماههای اخیر سریالی با عنوان «آقازاده» توسط (موسسه رسانه‌ای اوج) وابسته به یکی از نهادهای نظامی و همچنین سریال «دل» در شبکه خانگی درحال پخش هستند که جدای از محتوا و هزینه هنگفتی که برای آنها شده است، استفاده از آرایشهای بسیار غلیظ و روابط چندضلعی نامشروع در آنها، این نکته را مورد توجه قرار می‌دهد که قوه قضاییه و وزارت ارشاد با توجه به وظیفه قانونی جلوگیری از وقوع جرم که بر عهده دارند، چرا در این زمینه اقدامی نمی‌کنند؟

انحراف این مجموعه‌ها چنان شدید است که حتی یکی از شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی در گزارش خود، آنها را خطر بزرگی برای بنیان خانواده در جامعه ایرانی دانسته است.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • .....
    0

    همه ی مشکلات مملکت حل شده فقط مونده ارایش زن ها

  • ناشناس
    0

    سریالهای سرگرم کننده خطر فروپاشی بنیان خانواده را دارد ولی قریانی کردن مردان فروپاشی نمی آورد

  • کاربر ناشناس
    0

    چون سریال سفارشیه منعی هم نیست وگرنه تا حالا صدای روزنامه های اصولگرا در امده بود

  • رضا
    0

    مهاجری می‌دونه کی و چه کسانی رو به بهانه های واهی بکوبونه. یکم از او دخمت بیا بیرون ببین چطور آرایش میکنند البته آرایش کردن بانوان ایرانی جز عادات آنها محسوب میشود

  • احسان
    0

    حالا چرا به ارایش اینها گیردادید این یه چیز عادی است و همه یکبار به صورت تمام انجام می دهند لطفا یه مقدار هم از ارایش غلیظ و هر روزه رییستان بنویسید اقای خبر فوری

  • حسین
    0

    اینکه خانومها چطور در جامعه ظاهر میشن یه مسئله ست و اینکه ما داریم تو رسانه کشور اسلامی چه چیزی رو تبلیغ میکنیم یه مسئله جداست. متاسفانه مدتیه این موضوع بی پروا تو فیلمها و حتی سریالها باب شده!!

  • ...
    0

    نه غیرت واس مرد مونده نه حیا برای زن.انگارنه قیامتی هست ونه حساب وکتابی.میری توجامعه مردها واس نشون دادن زنهای بزک کردشون سبقت میگیرن ازهم تلوزیونم که این.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها