آریا عظیمی‌نژاد: جای گلشیفته بسیار خالی است

آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید طی مصاحبه ای با سامان احتشامی نظر خود را درباره برخی هنرمندان گفت و از دستمزد نجومی خود پرده برداشت.

آریا عظیمی‌نژاد: جای گلشیفته بسیار خالی است

آریا عظیمی‌نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست خود را به‌ عنوان یکی از بهترین آهنگ‌ سازان کشور بشناساند و نامزدی جایزهٔ بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما را برای آهنگ‌سازی فیلم‌هایی چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» به دست آورد.

عظیمی نژاد در کنار امین حیایی، رویا نونهالی و سیدبشیر حسینی یکی از چهار داور مسابقه استعدادیابی‌ عصر جدید با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است. که باعث شهرت و محبوبیت بیشتر وی شد.

عظیمی نژاد در یک گفت و گوی دوستانه با سامان احتشامی نظر خود را در خصوص برخی هنرمندان از جمله گلشیفته فراهانی، احسان علیخانی، سیدبشیر حسینی بیان کرد.

از احسان علیخانی خوشم نمی آمد

تا قبل از برنامه عصر جدید، آن زمانی که احسان علیخانی در برنامه ماه عسل فعالیت می کرد و زیاد برنامه اش را نگاه نمی کردم، خیلی از او خوشم نمی آمد.

ولی در حال حاضر که او را می شناسم، میدانم که یک مدیر واقعی است، بچه هایی که برای او کار می کنند، عاشقش هستند و انسانی است که من در حال آموختن از او هستم و از او یاد می گیرم، با این که سنش از من کمتر است ولی در یک چیزهایی به کمالی رسیده است که واقعا یادگرفتنی است.

محمد اصفهانی برادرم است

آریا عظیمی نژاد خندید و با شنیدن اسم محمد اصفهانی گفت او برادرم است.

دوستی آریا عظیمی نژاد و شادمهر عقیلی

به نظر من شادمهر تلنت (استعداد) کامل از ورزش و موسیقی است. او چندین ساز را خیلی خوب می نوازد و او یک دوست واقعی است، یک زمان یک نفر را به خاطر من کتک زد. او رفیق من بوده اما با هم کار نکردیم. با شادمهر، کاوه یغمایی و فواد حجازی جوری رفیق بودیم که مثلا در پشت بام خانه ما رختخواب می انداختیم و می خوابیدیم. خیلی دوره جذابی بود. آن زمان من دبیرستان میرفتم و بچه ها همه هنرستان موسیقی می رفتند. حدود سال 66 و 67 بود.

آریا عظیمی نژاد در این باره می گوید: من همیشه با شادمهر رفاقت داشتم، آن ویدئو هم یک اتفاق خاص بود. فواد حجازی زنگ زد و به من گفت به کمک شما احتیاج داریم، بیا و من هم رفتم. آنجا بود که دفعه اول محمد اصفهانی را دیدم، حسین زمان را دیدم، علیرضا عصار را قبلا دیده بودم. آنجا بود که اولین بار با این دوستان آشنا شدم. با شادمهر و عصار و کاوه یغمایی از سال شصت و هشت رفیق بودم.

چند روز پیش سعی کردم با شادمهر لینک بزنم و صحبت کنم که نشد. خوشحال می شوم این اتفاق بیفتد.

به نظر من اگر شادمهر اینجا بود، می‌ترکاند! اینجا می توانست خیلی با اقبال مواجه شود، البته آنجا هم وضعیتش بد نیست، بالاخره هر آرتیستی بالا و پایین دارد. من تجربه زندگی خارج از ایران را داشته ام. برای من هیچ چیز بدتر از این نیست که آدم بیرون از وطنش زندگی کند. تأثیراتی که محیط پیرامون روی هنرمند می گذارد، باعث می شود احوالاتش عوض شود. ما اینجا شلوغی و ترافیک و آلودگی و هزار تا مشکل داریم. مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ممکن است روی شما فشار بیاورد، ولی من در این ساختار بزرگ شده ام و خروجی ام از این ساختار است.

گلشیفته فراهانی حیف شد که رفت

به نظر من حیف شد که گلشیفته فراهانی رفت، هر چند در آن جا اتفاق های خوبی برایش می افتد ولی خیلی جایش خالی است. در این باره مجری برنامه (سامان احتشامی هم صحبت های آریا عظیمی نژاد را تصدیق کرد و گفت گلشیفته جات خیلی خالیه دختر. خدا انشالله هر جا هستی نگهدارت باشد. سلامت باشی. پایدار باشی) در ادامه آریا عظیمی نژاد اضافه رد که گلشیفته هم یک تلنت (استعداد) موسیقی است.

بشیر حسینی یک آدم چند وجهی پیچیده است

با بشیر حسنی تازه آشنا شده ام، او یک آدم چند وجهی پیچیده است، در هنوز وجه هایی از او را نمی شناسم ولی تا اندازه ای که با او در عصر جدید داوری می کنم، می دانم که در کارش خیلی جدی است، برای داوری و نظری که می دهد و برای بچه هایی که می آیند وقت می گذارد و یک دغدغه ای در خصوص بچه ها دارد و در کارش جدیت زیاد دارد.

دستمزد آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در پاسخ به این سوال که مردم معتقدند وی با عصر جدید بار خود را بسته و درآمد خوبی پیدا کرده گفت: من کلا دستمزدم بالاست. کم کار می کنم ولی با دستمزد بالا کار می کنم.

جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال ۸۳ و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

وی متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲ در تهران است. پدرش جمشید عظیمی‌نژاد نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی می‌باشد که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سال‌های ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود. آریا در شش سالگی در این مجموعهٔ عروسکی همراه خواهرش پوپک، نقش آفرینی کرده‌است.

72

حجم ویدیو: 4.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • ت...
    0

    این مجری خودش سوال میکنه ، خودش جواب میده ، خودش تعریف میکنه ، خلاصه همه کار میکنه ، سوال اینه پس چرا دیگه یکی رو دعوت میکنید؟ اینجاست که حرفه مشخص میشه ، بین هنر و ادای هنر فرق است.

    نظرات شما -
    • طاها
      0

      اره والا اینهمه هنرمند درایران هست این داره تعریف گلشیفته میکنه

    • شهباز
      0

      این مجری داره از چی طرفداری میکنه شعور و درک هم خوب چیزیه مگه اینجا کار نبود ایرانی و غرورش اما از چی باید بگیم

  • بهنام
    0

    یعنی در این مملکت مثل گلشیفته نداریم (اقای عظیم نژاد)دیگر اینکه گلشیفته چون نمیتوانست در ایران فیلم های انچنانی بازی کندخودش رفت

    نظرات شما -
    • مُغتَشش
      0

      خودش مرض داشت این موقعیت و سوپر استار بودن رو بیخیال بشه و بره در دنیایی که دیده شدن بسیار بسیار مشکل است و از صفر بخواد شروع کنه ؟! نخیر عزیز از دست شما ها رفت و دوستان و همکاران شما بهش گفتن باید از ایران بری . آخه نه اینکه اوناییکه رفتن و شهید شدن فقط پسر خاله و رفیق شما هستن و پسر خاله و پسر دایی و دایی بنده اگر شهید شدن همش توهمات بوده و اگر پدرم هنوز درد ترکشش که درست چسبیده به ستون فقراتش شبا نمیذاره بخوابه فقط تو توهمات ما اینجوری فکر میکنیم . اونایی که رفتن همه فک و فامیلهای شما و همکاراتون بودن پس مملکت هم واسه شماست و ما یه نون خور اضافه هستیم که حتی اختیار لباس پوشیدن خودمون رو هم نداریم و باید لباس تنمون رو هم شما تایید و رد بکنی ! نخیر عزیز دل برادر گلشیفته همون اول در مصاحبه هاش گفت به من گفتن نمیذاریم تو ایران آب خوش از گلوت پایین بره .اگر میخوای راحت زندگی کنی از ایران برو . چون گلشیفته اولین هنرمندی نبود که این آوارگی غربت رو اجبارا تجربه میکنه مردم هم علت رفتن گلشیفته رو خوب میدونن چیه و تقصیر کی هست . حالا جالب اینه همونایی که گلشیفته رو آواره غربت کردن زبانشون نیم متر درازه و حالا طلبکار برهنه شدن گلشیفته در یک کشور آزاد شدم !! شما و دوستان شما متخصص آواره کردن و بعد هم طلبکار شدن هستید . آره دل انگیز

  • صادق
    0

    کم چرت بگید

  • ناشناس
    0

    خاک برسر ما که یه ف.....,هموطن ماس

    نظرات شما -
    • بانو
      0

      من ازاینکه خارشیفته هموطنم باشه شرمسارم

  • مهدی
    0

    زنک رفته فرنگ آزاد و ول،،، عشق و حال،،،، خدا هم پشت و پناش باشه،،،، خب دیگه این هنرمندا آگه هوای همو نداشته باشن از هم تعریف کنن کی باید تعریفشون رو بده،،،، توی مملکتت جناب آریا خیلیا حیف بودن که رفتن،،،،،،، حیف آون جوون هایی بودن که برا آسایش شماها رفتن

  • احمد
    0

    گلشیفته با رفتن و برهنه شدنش باعث سقوط بیشتر خودش شد . الان هم اصلا اوضاع خوبی نداره و مجبوره واسه دیده شدن دست به هر کار مبتذلی بزنه . کاش در وطن خودش می ماند . اینجا یک ستاره بود . ولی الان چیزی جز یک مهره سوخته نیست .

  • محسن
    0

    دقیقا این دو تا دلشون برای کجای این عزیز از دست رفته تنگ شده؟ خوک صفت کسی هست که به دلتنگی های این دوستان از زنی که تمام اندامش رو جلوی دوربین به نمایش میگزاره و زیر پای اجنبی میخوابه بها میده و اون رو در سایت خبری منتشر میکنه

    نظرات شما -
    • شهباز
      0

      احسنت داداش

    • پوریا
      0

      شما اون جاهای هنرشو دیدی آقا محسن. چون دنبال این چیزها هستی. والا من انقدر چیزهای خوب و موفق از ایشون دیدم که به لختی و مسایل شخصیشون ورود نمیکنم.داری با فرهنگ خودت به یک فرهنگ دیگه نگاه میکنی. از دید اونها هم یک مشت اومول هستیم. آیا درسته نظرشون؟خیر.چون فرهنگ مااینه.

    • پوریا جونم
      0

      با نوشتار وادبیاتی قوی میخوای مهر تایید بزنی به برهنه بودنش

  • علی مهدوی
    0

    آره واقعا حیف شد کاش میومد پیش خودمون .... چرا برا غریبه ها!!!!!!!!!!!

  • حسین نصیری
    0

    حیف فردین بود در ایران هرکس مرمی باشه زیرابش می زنند

    نظرات شما -
    • حامد
      0

      حیف اونایی بودن که از همه چیزشون واسه این آب و خاک گذشتن، نه اونایی که برای جبران هیچ چیز نشدنشون همه چیزشون رو به حراج گذاشتن!

    • جوان
      0

      حبف تو هستی که دنبال امثال فردینی.

  • الهام
    0

    اریا تملق میده وهمچنین مجری

  • موسوی
    0

    آگه دلتنگشی برو. پیشش آریا خان

  • وکیل مدافع
    0

    وقتی دین از رسانه و هنر جدا بشه یعنی ،(سکولار)نتیجش میشه همین ، از کسیکه با کارهایش هنر رو به لجن کشیده و تمسخر دین میکند آرزوی موفقیت میکنند کرونا بلاست باید برگردیم به دین

  • پوریا
    0

    متاسفم که یک مشت انسان نما با مغز زنگ زده انقدر راحت به شخصیت دیگران توهین میکنند. کی گفته که جوونهایی که جونشونو دادند، حیف نشدند.خدا رحمتشون کنه اون عزیزانو.چرا فکر می کنید که فقط خودتون و افکارتون درسته. فساد را افکاری مثل شما بوجود میاره که داریم توش غلط میخوریم. فاسد شمایید که همه چی راباهم غاطی می کنید. مطمئن باشید آیندگان تف و لعنت به شما میفرستند.همین افکار باعث شده که انقدر هنرمند فراری از وطن داریم.خبر فوری، شما هم رسالتتو به درستی انجام دادی. همه نظزاتی که خودتو و اربابات قبول دارند را فقط میذاری. همه بد، فقط شما خوب.بی سوادهای کوته نظر.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      غلت درسته غلط نیست قاطی نه غاطی اقای دانا پروفسور

    • بدا به حال بی غیرتی
      0

      حاشا به غیرتت . آخه تو اگه غیرت داشتی معنی ناموس رو میفهمیدی . ما از نسل مردان و زنان با غبرتیم ، اینجا ایران ، اینجا اول ناموس و دوم خاک با ارزش ، و حرمت داره. وقتی ناموست تو فیلم خارجی دست چندم میبینی که خودش را اسیر یک بیگانه کرده اگه عصبانی نشی باید به خودت شک کنی.

  • ماه بانو
    0

    همچین میگن حیف حیف که انگار نابغه انرژی هسته ای رو از دست دادیم ..آخه ی بازیگری که اگه مردم ازش طرفداری نکنن و دوسش نداشته باشن تومنی ارزش نداره چه ارزشی داره اون که داره اون ور از کارهای بسیااااار باارزش و گرانبها(از نظر آریا البته) نون کوفتیشو میخوره داره کار هایی رو میکنه که تو دین ما تو قرآن تو اسلام اصلا از لحاظ عرفی خلاف دستورات خداست بعد خدا پشت و پناه باشه ؟؟ نیست داره خیلی کار مفیدی تو فیلم هاش میکنه چی میگید آخه الکی واسه خودتون اه اه حتما آریا و اون مجری بی غیرت خیلی دارن پیگیری اش میکنن ...خوبه فیلم ها ش رو دنبال کنید واقعا متاسفم که ی همچین آدم بی ارزشی رو انقدر پر و بال میدین بهش خدا اقاتون بده ی مشت دوزاری چرا به اینا اجازه کار میدن اصن

    نظرات شما -
    • آفرین به شما
      0

      ماه بانو شیر مادرت حلالت .. گل گفتی ... صد شکر که انسانهای با شرفی همچون شما هستید تا تاریخ سرزمینمان پاک باشد.

  • زاگرس انارانی
    0

    تف به شرف تو واون مجری زرد بی خاصیت هردو تون از گلشیفته پست ترین

  • علی 671
    0

    لااقل اگر ایمان ندارید آزاده باشید شمااز زنی یاد می کنید که دین را به تمسخر گرفته و برای مادیات دنیا در آغوش مرد اجنبی قرا گرفته ونکرد کارهایی که نباید بکند وشما مدافع این جرثو مه های کثیف هستید باید از خجالت عرق شرم بر صورتتان بنشیند چون پای خون سلیمانی ها درمیان است. ننگ بر شما

  • ش. ا
    0

    همه بیچارگیهای ما از قضاوت های نابجاست. بیایید اول خود را اصلاح کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها