تهیه کننده برنامه رادیو شب:

رادیو شب با همان تیم رادیو تیم هفت پخش می شود

محمد صوفی تهیه کننده رادیو شب گفت: ما پس از اتفاقاتی که برای «رادیو شب» افتاد و برنامه تعطیل شد و پس از فاصله یک ساله‌ای که از تلویزیون داشتیم، به شبکه شما برگشتیم.

رادیو شب با همان تیم رادیو تیم هفت پخش می شود

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایسنا، محمد صوفی در توضیحاتی درباره بازگشت برنامه «رادیو شب» به تلویزیون و پخش آن از شبکه شما گفت: ما پس از اتفاقاتی که برای «رادیو شب» افتاد و برنامه تعطیل شد و پس از فاصله یک ساله‌ای که از تلویزیون داشتیم، به شبکه شما در معاونت استان‌های صداوسیما برگشتیم؛ شبکه شما زیرمجموعه معاونت استان‌ها و بخشی متفاوت از معاونت سیماست. بر این اساس همراهی‌های دکتر دارابی و دکتر قاسمی که در زمان تولید و پخش «رادیو هفت» شامل حال این برنامه شد، در این دوره نیز برای بازگشت برنامه به تلویزیون اتفاق افتاد.

او ادامه داد: یک برنامه در تلویزیون موفق نمی‌شود مگر اینکه برنامه‌ساز، خودش کاربلد باشد، در کنار آن نیاز به همراهی ستادی مدیران رسانه دارد که این تجربه خوب را ما در برنامه «رادیو هفت» داشتیم. وقتی شرایط مساعد شد، طبیعی بود در پی ساخت پروژه‌ای باشیم که سال پیش نتوانستیم ادامه بدهیم و علاقه‌مند بودیم که با این تیم مدیریتی رادیو شب ادامه پیدا کند.

صوفی گفت: طی یک سال گذشته در برنامه «صدبرگ» و سه سال گذشته در برنامه «رادیو هفت» مورد لطف مخاطبان بودیم و با این سوال روبه‌رو می‌شدیم که چرا دیگر نیستیم؛ ما هم فکر کردیم جای خالی این برنامه احساس می‌شود که منجر به تولید «رادیو شب» شد.

صوفی درباره‌ی مجریان برنامه «رادیو شب» نیز گفت: دوستانی از جمله منصور ضابطیان، رشید کاکاوند، شاهین شرافتی، احسان محمدی، سجاد افشاریان، ایمان سرورپور و محمد بحرانی اجرای برنامه را به عهده خواهند گرفت و هر شب یکی از آن‌ها برنامه را اجرا خواهند کرد.

او درباره غیبت امیرعلی نبویان و احسان کرمی نیز توضیح داد: احسان کرمی و امیرعلی نبویان به دلیل فعالیت‌هایشان دست کم در شروع برنامه حضور ندارند اما امیدواریم در آینده به «رادیو شب» ملحق شوند.

صوفی در پایان درباره حضور چهره‌ها در برنامه «رادیو شب» نیز گفت: بسیاری از چهره‌ها در برنامه «رادیو شب» در قالب شعرخوانی و همچنین اجرای موسیقی حضور خواهند داشت.

این تهیه‌کننده و کارگردان همچنین درباره برنامه امشب «رادیو شب» که با اجرای شاهین شرافتی و محمد بحرانی صداپیشه‌ جناب‌خان به روی آنتن خواهد رفت، از مهمان ویژه این برنامه که بی‌ارتباط با اتفاقات ناگوار زلزله روزهای اخیر نیست، خبر داد.

سازندگان «رادیو هفت» سال گذشته قرار بود «رادیو شب» را روی آنتن شبکه «شما» ببرند که در نهایت پخش این برنامه در روزهای آخر منتفی اعلام شد. آنها پس از گذشت یک سال، به آنتن تلویزیون بازگشتند و قرار است این برنامه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش شود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها