نماینده اصفهان پخش سریال جومونگ را تحریم کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌های کره جنوبی هفت میلیارد دلار ایران را آزادسازی نمی‌کنند، خواستار توقف پخش برنامه‌های ساخته شده توسط کره جنوبی در صداوسیما شد.

نماینده اصفهان پخش سریال جومونگ را تحریم کرد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک های کره جنوبی هفت میلیارد دلار ایران را آزادسازی نمی‌کنند، گفت که اگر طی روزهای آینده این پول آزاد نشود موج تحریم کالاهای کره ای رقم خواهد خورد.

عباس مقتدایی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس گفت: هفت میلیارد دلار از اموال ملت ایران که ناشی از فروش نفت بوده مدت هاست در بانک های کره جنوبی است و رها نمی شود، اکنون که مردم نیاز به این پول دارند دولت کره به مسئولیتش عمل نمی کند.

وی اضافه کرد: متأسفانه فعالیت های وزارت خارجه هم نتیجه لازم را نداده و بانک مرکزی نتوانسته حقوق ملت را احقاق کند. چرا رئیس جمهور شخصا به این موضوع ورود نمی کند؟ در حالیکه هفت میلیارد دلار بسیار بیشتر از مبلغی است که در مراحل اولیه برجام قرار بود دریافت شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یادآور شد: دولت کره جنوبی بداند ما از شرایط سخت می گذریم ولی در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند که چه کسانی در شرایط ویژه بد عهدی کردند. اگر در روزهای آینده به سرعت عمل نشود و پول مشروع ما آزاد نشود موج تحریم کالاهای کره ای را رقم می زنیم.

مقتدایی ادامه داد: امیدوارم به آن نقطه نرسیم زیرا بنای ما بر روابط و تعاملات دو و چند جانبه با کشورهاست. البته حقوق بین الملل به ما اجازه این پیگیری را می دهد لذا دستگاه های مرتبط باید در این زمینه اقدام کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی همچنین خواستار توقف پخش برنامه های ساخته شده توسط کره جنوبی در صداوسیما شد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    حالت خوبه تمام خدمات پس از فروش لوازم کره دارن یقل دوقل بازی میکنن از بی قطعات یدکی میگی تحریم میکنیم چیوتحریم کنیم مثل تو باغ نیستی 41ساله مردم میگن مرگ برامریکا هنوز 90درصد فیلمها که داره پخش میشه امریکایی بازارپراز سیگارهای امریکایی

  • 09125483092
    0

    از این بع بعد فقط فیلم و سریال از کره شمالی ، چین ، سوریه ، عراق و روسیه میتونیم ببینیم . چون کل کشورهای جهان در برهه زمانی یه بلائی سر ایران آوردن!!!! توی این چند ساله که دیگه نوبر شده ایم

    نظرات شما -
    • شهرام یغمایی
      0

      روسی هاش و چینی هاش بد نیست !

  • ناشناس
    0

    چه ربطی به بازیگرا داره بی عرضه گی ایرانه امریکا رو بچسب ایران خودش نداره نون به مردمش بده فیلم جومونگ خیلی زیباست

  • واقن خیلی مسخره هستش چقدر بدبخت شدیم که زورمون به چشم بادامی ها هم نمیرسه
    0

    واقن مسخره است

  • روح اله
    0

    آمریکا محکوم به شکسته... اسراییل فنا پذیر.... قدرت اللهی با ماست. نا امیدی بزرگترین گناهه. مقاوم باشید در برابر ظلم

    نظرات شما -
    • بی‌نام‌
      0

      الان تو خودت یکی از ظالمین هستی خودت رو به اون راه نده بچه

    • محسن
      0

      فرض کن امریکا و اسرائیل همین الان نابود شدن. آیا دردی از ما دوا میشه؟ فساد و ناکارآمدی خیلی از مسئولین حل میشه؟ چیزی ارزان میشه ؟ بزرگ ترین دشمن یه امت جهله.

  • هادی
    0

    رابا با این کار کره بد بخت میشن .ولی نکته مثبتش اینه که از تکرار 1000000 بار جومونگ و امثالهم راحت میشیم.

  • تمشکال
    0

    یادمان باشد که در زلزله کرمانشاه هنرمندان کره ای با زلزله زدگان ایرانی هنرمندانه برخورد کردند و هنرمندان کره ای بخشی از سیاست دولتمردان کشور خود نیستند اشتباه نکنیم این راه حل مناسبی در ازای 7میلیارد دلار طلب ایران نیست این تنبل ترین راه برای گرفتن مطالبات ایران است شان مجلس یازدهم را زیر سوال نبرید !

  • میرجاوه
    0

    بجاش از این به بعد سریالهای چینی بذارند. خوبه . بخصوص قسمت کیش و ماتش.

  • جومونگ
    0

    اونوقت تکلیف ما که تلویزیونمون ال جیه چیه. بیانات شما رو با چی باید الان تماشا کنیم.

  • ناشناس
    0

    مرگ بر آمریکا وبعد نه شرقی نه غربی حالا مرگ بر کره سلام به روسیه وچین واقعآ چه خبره

  • Ali
    0

    یکی بهش بگه اونا پول پخش سریالو قبلاً گرفتن حالا با نشون ندادن سریال فقط اون پول به فنا رفته

  • tn
    0

    همون تو بانک های کره ای دپو بشه بهتره تا آزادسازی کنن انگل ها و مفسدینی چون آقایون و آقازاده ها بکشن بالا

  • tn
    0

    نماینده نسبتا محترم ، مردم به تو رای دادن که بری مجلس در مورد مشکلات مردم حرف بزنی نه اینکه .... بگی

  • امیری
    0

    ندزدنت نماینده جان با این همه هوش.. راحت ترین راه حل و پیدا کردی اونم مردم خیلی‌های سریال های کره ای رو دوست دارن نمیدونیم چرا هر چی میشه مسئولین ما از جیب یا احساس و دل مردم خرج میکنن شما ها که داخل ایران یه سفره ای پهن هست همه با هم دارین می خورین به جز مردم یعنی میشه یه روزی بیاد همه شما مسئولین جز خط قرمز ها و تحریم های مردم بشین

  • افشار
    0

    کره ای ها بیچاره کشورشان توسط سرمایه داران صهیونیست اشغال شده. امروز شرایط مردم کره جنوبی بد تر از فلسطین است چون فلسطینی ها حد اقل کمی از کشورشان را دارند ولی کل امکانات مالی و اقتصادی کره در اختیار صهیونیست ها است و مردم کره برده آنها هستند.لذا باید باور کنیم که کره مثل اسرائیل هست و ضمن گرفتن حق و حقوق خود آز انها باید در مبادلات با آنهابیشتر مراقبت کنیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها