ماجرای «شرق» و بقایی چه بود؟

انتشار مطلبی در روزنامه صبح روز یکشنبه (۲۹ تیرماه) شرق، حضور حمید بقایی و برخی از همراهانش را در دفتر این روزنامه به دنبال داشت؛ اتفاقی که خبر و ویدیوهای آن حالا پرسروصداتر از اصل خبر شده است.

ماجرای «شرق» و بقایی چه بود؟

مهدی رحمانیان ـ مدیر مسئول روزنامه شرق ـ درباره انتشار مطلب «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد» و حضور حمید بقایی در دفتر این روزنامه و ماجراهایی که به دنبال داشته است، اظهار کرد: خبری را باشگاه خبرنگاران جوان کار کرده بود که اعتماد آنلاین نیز آن را منتشر کرده بود. روزنامه‌نگاران ما نیز بر اساس آن گزارشی را کار کردند که عمده مطلب به گفته‌های وکیل آقای بقایی اختصاص داشت که عملاً روایت فرار را تکذیب کرده بود. در واقع مطلب ما، روایتی از تکذیب فرار آقای بقایی بود.

او ادامه داد: این درحالی است که امروز آقای بقایی به همراه گروهی که آقای عبدالرضا داوری نیز با آنان بوده، به دفتر روزنامه آمدند که در جریان آن رفتارهای ناپسندی هم انجام داده اند. آقای بقایی حتی تلویزیون دفتر من را شکست؛ البته تا زمانی که به دفتر برسم، مأموران کلانتری آمده و آنها نیز رفته بودند.

مدیر مسوول روزنامه شرق افزود: آقای بقایی می‌توانست این موضوع را از هزار راه دیگر همچون انتشار جوابیه یا شکایت به دادگاه رسانه پیگیری کند، اما آخرین راه را انتخاب کرد. به هر حال، ایشان هشت‌سال در قامت مسئول دولتی و معاون رییس جمهوری این کشور فعالیت کرده و این موضوع تأسف آور است.

رحمانیان افزود: مردم باید بدانند که توجهی به این پوپولیست بازی‌ها که از محمدرضا شجریان تعریف کنند و حرف از خواننده‌های خارج‌نشین بزنند، توجهی نشان ندهند.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    خوب این همه هجمه و این همه تهمت هر کی باشه عکس العمل نشون می ده چرا خبرای کذب پخش می کنید حالا شکایتم کرد رفتید دادگاه چی می شه اخرش فوقش یه عذرخواهی می کنید که ممکنه خیلیها هم متوجه نشن

  • پرتوی
    0

    آیا مدیر مسئول شرق تو باید خجالت بکشی که آبروی مردم بازی می کنید خجالت بکش.

  • احمدی نژاد غرور و عزت هر ایرانی
    0

    رحمانیان در پاراگراف آخر، به وضوح نشون داد که علت حملات همه جانبه و تیتر دروغ امروز روزنامشون به خاطر چی بوده. بله حرف اصلی اینجاست مصاحبه احمدی در مورد شجریان و لزوم بازگشت خوانندگان امثال معین. این دست مصاحبه ها که دیدگاه انسانی احمدی نژاد رو عیان ساخته موجب خشم جریانی است که سالهاست خواستند او را افراطی و تندرو معرفی کنند. دوستان بحث، بحث قدرت است و نگرانی از محبوبیت روزافزون احمدی نژاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها