قیمت ساعت مچی فلان مجری تلویزیون، معادل هزینه‌های زندگی چند کارگر است

وقتی سلبریتی قرار است در یک پروژه مهم حضور پیدا کند و همه قراردادها و بده بستان‌هایش مشخص باشد، فساد شکل نمی‌گیرد اما آنجایی بی‌عدالتی رخ می‌دهد که همه‌چیز در هاله‌ای از ابهام باشد. در واقع مرز بی‌عدالتی در همین پنهان‌کاری شکل می‌گیرد.

قیمت ساعت مچی فلان مجری تلویزیون، معادل هزینه‌های زندگی چند کارگر است

شما ببینید در بحران کرونا و سیل، سلبریتی‌های پردرآمد که از منابع عمومی دولتی استفاده کردند چقدر وارد صحنه شدند؟ متأسفانه باید اشاره کنیم که آنها صحنه را خالی کردند در صورتی اگر دستمزدهای‌شان مشخص بود مطالبه‌ای از طرف مردم شکل می‌گرفت که آنها به رسالت خود عمل کنند و نقش و تعهد و وظیفه انسانی خود را به جا بیاورند. آن‌وقت می‌شنویم که در هندوستان یک سلبریتی دفترش را در اختیار بیماری کرونایی قرار می‌دهد. در ایران هنرمندان برای بحران کرونا چه کردند؟ در ایران به راحتی سلبریتی دستمزدش را انکار می‌کند و می‌گوید اصلاً قراردادی ندارم یا اصلاً پولی نگرفتم. ما نیز مجبوریم بپذیریم.

رقم‌هایی که درباره دستمزد برخی مجریان فاش شده اجحافی است در حق مردمی که به حداقل‌های زندگی دسترسی ندارند.مجری محترم ما اگر ساعتش را بفروشد می‌تواند حداقل امکانات زندگی یک سال چند کارگر را تامین کند. در این شرایط چگونه ما می‌توانیم به عدالت برسیم؟

من مخالف شرایط اقتصاد آزاد نیستم ولی اقتصاد آنارشیستی منتج به خالی کردن جیب مردم می‌شود.

منبع: روزنامه اعتماد

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • محمدی
    0

    دیگه اینا روکه مردم انتخاب نمیکنن بندازیدگردن مردم صداوسیما مشخصه سیاستش !!!!!

  • منتظرالمهدی عج
    0

    به مدیران سازمان سیما ،باید تبریک بگین ک اینهارو بزرگ ومشهور میکنن ودستمزدها ی نجومی میدن ازآشپزیش تا تبلیغاتش تا برنامه های گزینش اش دل مردم فقیر وندارو بدرد میارن.. با لباس سیاه در شبهای میلاد امامان ع ومناسبتهای ملی ومذهبی واعیاد درسیما حاضر میشن،،.. بنظرم تربیت مجریان خوب وشایسته ازوظایف صدا وسیما بود که دراین خصوص موفق نبود ،،،،،،

  • زاگرس انارانی
    0

    با قراردادهای نجومی صدا وسیما با این ادما وبرنامه های بی محتوای اینها معلومه که وضعیت فرهنگی حامعه فخر فروشی عده ای تازه به دوران رسیده وفرهنگ جامعه به کجا میرود

  • نام مستعار
    0

    کاش بجای تعطیلی نود، دورهمی تعطیل میشد.

  • عباس
    0

    یه زمانی همین مجریها هنرمندان دوره سخت و فقر رو با تحمل گذراندن نباید پا رو حق گذاشت.

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      حالا چون بعصیاشون ی دوره سختی کشیدن نباید دست تو جیب مبارکشون بکنن منو شما تو پر قو بودیم از اول ؟

  • ناشناس
    0

    تو ایران طرف از زیر پونز نقشه میاد معروف میشه پولدار میشه لجن پراکنی میکنه ب اسم مردمی بودن جیب مردمو خالی میکنه مثل زلزله کرمانشاه با بی سوادی تمام بخاطر پول تبلیغ قرص و دارو میکنه و با سلامتی مردم بازی میکنه با ابروی مردم بازی میکنه دروع پراکنی میکنه نقش سلبریدی های این مدلی تو اغتشاشات و ب کام مرگ کشیدن جوونای مردم واضحه تنها چیزی ک واسه این قبیل موجودات مهمه پول و منافع شخصیه ن مردم و جون و معیشتشون واسه اینا تا زمانی مردم وجود خارجی دارن ک بهشون احتیاج دارن تا زمانی ک باهاشون عکس بگیرن و امصا بدن و عقده ها و شهوت دیده شدنشون ارضا بشه وگرنه اگه لازم بشه همین مردمو قربانی خودشونو خواسته هاشون میکنن

  • وطنم
    0

    احسنت گل گفتی والله. دیگه مبارزه با تضاد طبقاتی شاهنشایی که تو دانشگاه تو درس ها می‌خواندیم که هدف اصلی بود الان بیداد می‌کنه نمونه بارزش هم همین است.

  • علی
    0

    این کارها کار تازه به دوران رسیده هاست

  • بنده خدا
    0

    توجه به این موارد خوبه ولی شاید هدیه گرفته باشند.

  • نام مستعار
    0

    از صدا و سیما تقاضا دارم دورهمی رو برای همیشه تعطیل کنید. کودک شو هم همینطور.

  • نام مستعار
    0

    متأسفانه اینها رو مشکلات جامعه موج سواری میکنند. از مدیری و بازغی و سروش صحت اصلا خوشم نمیاد. فصل آخر لیسانسه ها خیلی افتضاح بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها