جهانگیر کوثری در گفت و گو با خبرفوری: توقیف فیلم‌ها، محور و دلایل مشخص هم ندارد!

جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما گفت:نباید فراموش کنیم که همه‌ی موارد اعتیاد، دعوا، زورگیری و مواردی از این قبیل ریشه‌ی فرهنگی دارد. متأسفانه قشر لومپن جامعه زیاد شده‌اند.

جهانگیر کوثری در گفت و گو با خبرفوری: توقیف فیلم‌ها، محور و دلایل مشخص هم ندارد!


جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و تلویزیون درخصوص توقیف برخی فیلم‌ها گفت: برخی سخت‌گیری‌ها بی‌دلیل است. اگر عدم نمایش برخی فیلم‌ها یک دلیل یکسان داشته باشند، قابل قبول خواهد بود اما در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که هم فیلم‌های اجتماعی و کمدی دارای چنین مشکلاتی هستند. در حالی که تمامی فیلم‌ها مجوز و پروانه ساخت می‌گیرند.

این تهیه کننده اضافه کرد: متأسفانه شخصی‌نگری در فیلم‌ها و دخالت در کار وزارت ارشاد و معاونت سینمایی باعث خواهد شد که جامعه دچار تنش شود. لذا چنین جلوگیری‌ها، در جامعه آنارشی ایجاد می‌کند.
وی درخصوص موضوعات فیلم های سینمایی نیز گفت: نباید فراموش کنیم که همه‌ی موارد اعتیاد، دعوا، زورگیری و مواردی از این قبیل ریشه‌ی فرهنگی دارد. متأسفانه قشر لومپن جامعه زیاد شده‌اند. بنابراین سینما تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های جامعه دارد؛ نباید از یاد ببریم که سینمای ما به "سینمای معصوم" معروف است.
وی پیرامون دوران اجرا و گزارش ورزش نیز عنوان کرد: اجرا و گزارش را فراموش کردم. ورزش به علت اینکه مخاطب عام داشت، سکوی بسیارخوبی برای ارتباط با مردم بود که هیچ‌وقت آن دوران را فراموش نخواهم کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها