«دُرج مشکین» رونمایی شد

نمایشنامه درج مشکین نوشته شارمین میمندی نژاد، موسس جمعیت امام علی(ع) روز پنجشنبه دوازدهم مرداد در کتابفروشی ثالث رونمایی شد.

«دُرج مشکین» رونمایی شد

به گزارش خبر فوری ، درج مشكين نمايشنامه شارمين ميمندي نژاد با حضور اهالي رسانه و جمعي از اعضاي جمعيت دانشجويي امام علي رونمايي شد.

در ابتداي مراسم دو تن از اعضاي فعال جمعيت امام علي بخش هايي از اين نمايشنامه را خواندند.

در بخش ديگري مرتضي كي منش،مدير روابط عمومي جمعيت امام علي به نقاط قوت اين نمايشنامه و تازگي آن اشاره كرد.

وي همچنين موضوع اين نمايشنامه كه عشق است را از عوامل موفقيت و جذابيت آن مي داند.
در ادامه شارمين ميمندي نژاد،نويسنده اين اثر درباره اين كتاب توضيحاتي داد:من بيست سال پيش اين كتاب را نوشتم و همان سال هم به روي صحنه رفت البته من در آن زمان هم به راحتي مجوز نگرفتم.

موسس جمعيت امام علي در ادامه توضيح داد : كه اين نمايشنامه يك تراژدي است ، تراژدي كه به عشق اشاره دارد ،عشقي كه در دوران پس حضرت ابراهيم ميگذرد و ميتوان حتي به زمان حال هم ربطش داد.

وي در ادامه از شرايط نامناسب چاپ كتاب و اجراي نمايش انتقاد كرد و ابراز اميدواري كرد كه بتواند اين نمايشنامه را مجددا پس از گذشت بيست سال اجرا كند.

وی همچنین درباره سیاست های غلط حوزه نشر و عدم تولید کتای هایی مانند درج مشکین گفت: من خودم چندسالی می شود که کتاب با اسم مستعار چاپ می کنم تنها برای امرار معاشم.

گفتني است كه نمايشنامه درج مشكين سال ١٣٧٥ در تهران احرا شده است.

به گزارش خبرفوري،نمايشنامه درج مشكين را نشر سرو سیمین چاپ كرده است و اين كتاب اكنون در كتابفروشي هاي سراسر ايران قابل خريد است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها