انتشار عکس‌هایی قدیمی از مهران مدیری با یک زن در پاریس

عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس از اواخر جمعه شب در فضای مجازی در حال انتشار است و به اصطلاح داغ شده اما این عکس‌ها قدیمی به نظر می‌رسند.

انتشار عکس‌هایی قدیمی از مهران مدیری با یک زن در پاریس

به گزارش خبر فوری ، در حالی این عکس‌های بدون توضیح، مهران مدیری را به همراه یک زن بی حجاب نشان می‌دهد و بحث‌های بسیاری درباره‌ی آن در حال انجام است که این عکس‌ها برای اولین بار یک سال و نیم پیش در توییتر منتشر شده بود.

کاربری به نام شکفته در روز شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برای اولین بار در توییتر عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس را منتشر کرده بود؛ عکس‌هایی که نوع پوشش مدیری و همراهش در آن با عکس‌های تازه منتشر شده یکی است.

انتشار عکس‌هایی قدیمی از مهران مدیری با یک زن در پاریس

با این حال برخی کاربران اصولگرا در فضای مجازی انتشار عکس مدیری را سیاسی خوانده‌اند.

انتشار عکس‌هایی قدیمی از مهران مدیری با یک زن در پاریس

البته عکاسی و فیلمبرداری از سلبریتی‌ها در خارج از کشور، چندین سال است که باب شده؛ اولین بار تصاویر آزاده نامداری در پارکی در سوئیس منتشر شد. امسال هم تصاویر رامبد جوان در کانادا و فیلم ستاره اسکندری در ترکیه.

هرچند زندگی خصوصی هر انسانی مربوط به خودش است اما بسیاری از مردم بر این باور هستند که افرادی مانند رامبد جوان، مهران مدیری و... که در رسانه ملی به عنوان مجری فعالیت دارند و با شعارهای وطن‌پرستانه به کسب درآمد می‌پردازند، نباید رفتارهایی مغایر با گفتارشان داشته باشند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • حجاب
    0

    الان حجاب خانمها تو تهران هم همینطوریه یه کلاه میزارن نوک سرشون یعنی حجاب داریم یا روسریشونو میندازن دور گردن شون یعنی باد اونو برده و ما اصلا نفهمیدیم این خانم هم به نظر از همکارهای هنر پیشه شونه قیافش آشناست قبلا تو اینترنت هم تحت عنوان خانم مهران مدیری در عکس دست جمعی بوده و الان هم عکسه هست اگر سرچ کنید میبینید و هست.......

  • علی
    0

    این یعنی چی : یکی داد میزد ازبینوایی یکی میگفت.....تورا خدا ول کنید اینجور مسایل را اینقدر توزندگی خصوصی مردم سرک نکشید زشته به خدا خجالت آوره

  • داودی
    0

    ایشان که دولتی نیست اینقدر حساسیت القا میکنید بلکه هنرمند ششدانگی هستند که از هنر و فکر و شعورش پول بدست میاورد نوش جانش همینطور که دلت ملت ایران را در این مقطع بسیار اسفبار مملکت شاد میکند و خنده به لبهای مردم مایوس میاورد خدایش نگهدارش باشد و بیشتر از زندگیش لذت ببرد. مردم باید به زندگی نکبت زاده هایی حساس بشوند که پدرانشان ادعا میکنند نماز شبشان ترک نمیشودو فرزندان مومن و پاکدست به جامعه تحویل دادندولی متاسفانه از دامان ان خانواده های محترم اختلاسگر و دزد و عیاش به جامعه تحویل دادند و پدران این فرزندان فقط اکتفا به این جملات میکنند : حلالش نمیکنم . خدا به زمین گرم بزنش . بچه من خوب بود رفیق نا اهل از راه بدرش کرده . من به این بچه نان حلال دادم چرا اینطور شده و امثال این جملات و جان کلام اینکه از قدرت و نفوذ خودش اجازه پیگرد این عزیز دردانه ها راهم نمیدهند فکر و اندیشه مردم را به بیراهه نبرید خوشبختانه مردم ما خوب و بد را بخوبی از هم تشخیص میدهند مهران مدیری هنرمند با لیاقتی هستند که مردم همه از او راضی هستند و به او و به هنر او احترام میگذارند همیشه دلش شاد و لبش خندان و تندرست و سلامت باشند .

  • سامان
    0

    جالبه تو متن گفته شده برخی کاربران اصولگرا این موضوع رو سیاسی خواندند!!پس معلوم میشه چرا تمام انتقادات این آقا فقط به دولت روحانی ختم میشه و مابقی ارگانها، سازمانها،بنیادها و بنگاه های اقتصادی و سیاسی عریض وطویل جز خطوط قرمز این آقای به اصطلاح مردمی هستند خط و خطوط و حرافی های دیکته شده رو این آقا مثلا به طنز بازگو میکند و درآمد میلیاردی کسب میکند و ساده لوحان و جریانی خاص هم که ایشون را خریده اند برایش کف میزنند.

  • اشنا
    0

    اینها پوست کلفتر از انند که این کنایه ها اثر کند

  • حسین
    0

    خیلی مردی اقا مهران

  • محمد
    0

    ایشون هم ادم کس دیگست

  • شهروند
    0

    سلام این اقای مدیری نیست اگر باشه طوری طراحی شده جهت تخریب اقای مدیری.مردم قضاوت کردن یک عکس کار درستی نیست زدن این عکس در سایت خود حتما جهت تخریب وحمایت از دولت است

    نظرات شما -
    • عدالت
      0

      درسته

  • علی
    0

    بدتر از همه اینه که همین عکس در قانون مدنی کشور ما رابطه نامشروع حساب میشه و قاضی به استناد اون بیچاره ای را از یک تا۹۹ضربه شلاق در اجتماع مسلمین رای صادرمیکنه !قوانینی که طالبان افغانستان را به یادمیاره.

  • پوریا
    0

    مثل اینکه دولت از برنامه شب یلدای مدیری خیلی دردش گرفته اما بدانید تا وقتی که آقای مدیری حرف مردم را بزند همیشه در محبوب مردم خواهد بود این واکنشها یعنی کارش درست بوده

  • خانم مقدم
    0

    این روش نادرستی برای بیرون کردن حریف از میدان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها