گفت و گوی اختصاصی خبرفوری با عوامل فیلم سینمایی «5 عصر»: این فیلم شبیه هیچ فیلمی نیست/ مهران مدیری بسیار باهوش است/ ضبط دورهمی از ماه آبان آغاز می شود

عوامل فیلم سینمایی 5 عصر در پردیس سینمایی کوروش به جزییات ساخت این فیلم سینمایی اشاره کردند.

گفت و گوی اختصاصی خبرفوری با عوامل فیلم سینمایی «5 عصر»: این فیلم شبیه هیچ فیلمی نیست/ مهران مدیری بسیار باهوش است/ ضبط دورهمی از ماه آبان آغاز می شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبر فوری ، سیامک انصاری، علی اوجی و علی سرتیپی در پشت صحنه مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی 5 عصر به جزییات ساخت این فیلم اشاره کردند.

علی سرتپیی مدیرعامل موسسه فیلمیران و توزیع کننده فیلم در پاسخ به سوال خبرنگار خبرفوری مبنی بر استقبال مردم از این فیلم گفت: ما امروز در نخستین روز اکران رکورد فروش را می زنیم و پیشبینی می کنیم که استقبال خوبی از این فیلم به عمل آید.

سیامک انصاری بازیگر از استقبال مردم تشکر کرد و درباره حضور خودش در اغلب کارهای مهران مدیری گفت: این سوال را من نباید پاسخ دهم، و خود آقای مدیری باید پاسخ دهند.

سیامک انصاری افزود: اما من با مدیری کار می کنم چون اصول حرفه ای را رعایت می کند.

وی ادامه داد: اینکه من در همه فیلم ها و سریال های مهران مدیری حضور دارم دلیل بر رفاقت ما با هم نیست و قطعا یک علم و حرفه ای گری پشت ان بوده است.

علی اوجی نیز در ادامه اضافه کرد: مهران مدیری بسیار باهوش است. و فیلمی ساخته که شبیه هیچ فیلمی نیست او می خواست تجربه ساخت فیلم سینمایی هم در کارهایش داشته باشد.

وی در ادامه به ضبط محموعه دورهمی اشاره کرد و افزود: این مجموعه مجددا بعد از ماه صفر پخش خواهد شد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها