«پاهای بی‌قرار» مرداد ماه کلید می‌خورد

تصویربرداری سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در ۳ فصل برای شبکه پنج سیما ساخته می‌شود و سکانس‌های ابتدایی با فصل ۲ که از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد،‌ شروع می‌شود.

«پاهای بی‌قرار» مرداد ماه کلید می‌خورد

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری فارس، «ایرج محمدی» تهیه کننده سریال «پاهای بیقرار» گفت: این سریال در سه فصل زمان حال و گذشته مرداد ماه وارد مرحله تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی 60 قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.

وی ادامه داد: سکانس‌های ابتدایی با فصل دو که از سال 57 تا 64 را به تصویر می‌کشد، شروع می‌شود و بعد از آن به زمان حال برمی‌گردیم. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود که هم اکنون مشغول ساخت دکور هستیم. بعد از آن به لوکیشن‌هایی می‌رویم که بافت سنتی دارند که خوشبختانه در تهران ، خانه و محله‌هایی با این مشخصات زیاد است.

این تهیه کننده افزود: بعد از تصویربرداری در این مناطق، به منطقه‌های جنگی خواهیم رفت که یا شهری جنگی را انتخاب می‌کنیم و یا اینکه به منطقه‌های جنگی می‌رویم.

محمدی در ادامه بیان داشت:‌ مابقی سکانس‌ها در زمان حال و در تهران مقابل دوربین می‌روند و احتمال دارد تا در فصل اول سفری به یکی از استان‌های جنوبی کشور داشته باشیم.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی بازیگران اصلی سریال «پاهای بیقرار» هستند.

«پاهای بیقرار» که نام موقت این سریال است ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدمهای این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها